L2P-pelitapahtuma Kangasalla 10-11.6.
Re: L2P-pelitapahtuma Kangasalla 10-11.6.
Hyvät turpakäräjät. Kiitos järjestäjille ja kanssapelaajille.
Sweat saves blood.
-
Arthur_McGuire
Kiitosta organisaattoreille ja kanssapelaajille. Tästä muodostui hirmu leppoisa sunnuntaipäivä. Pew! Pew!
"Nyt loppuu tutoriaali!"
- Eöl the Dark Elf
9th Age tulokset:
1: Vesa Kivipelto & Kalle Koskela 48p.
2: Team Ahma 48p.
3: Markus Törmä & Petri Gerdt 46p.
4: Juha Pulkkinen & Santeri Viitala 30p.
5: Marko Hartikainen & Miikka Saastamoinen ja Teemu Tuomaala & Kristiina Kuukasjärvi 29p.
1: Vesa Kivipelto & Kalle Koskela 48p.
2: Team Ahma 48p.
3: Markus Törmä & Petri Gerdt 46p.
4: Juha Pulkkinen & Santeri Viitala 30p.
5: Marko Hartikainen & Miikka Saastamoinen ja Teemu Tuomaala & Kristiina Kuukasjärvi 29p.
Kuvia olisi vaikka millä mitalla, mutta ongelma on minnekkä niitä julkistaisi.
EteisenAreenalle koitan parhaillaan tunkea uutta albumia, joten sieltä ainakin pääsee vilkuilemaan. Jos et ole vielä eteisen areenan ryhmässä, niin pistä minulle facebookissa (Petri Ahola) viestiä, niin kutsun ryhmään.
EteisenAreenalle koitan parhaillaan tunkea uutta albumia, joten sieltä ainakin pääsee vilkuilemaan. Jos et ole vielä eteisen areenan ryhmässä, niin pistä minulle facebookissa (Petri Ahola) viestiä, niin kutsun ryhmään.
EteisenAreenalla on hyvä pienten muoviukkojen olla...
- Lt_dot_com
Reilukerhon Facebook-ryhmäkin sopisi julkaisuun aika hyvin.Riivio kirjoitti: Ke 21.06.2017 18:05 Kuvia olisi vaikka millä mitalla, mutta ongelma on minnekkä niitä julkistaisi.