Hammerheart kirjoitti: Ti 04.07.2017 17:27
Miten olet tehnyt housut? En oikein osaa sanoa, että onko farkkutekstuuri onnistunut hienosti, vai näyttääkö tuo siltä, että maaliruisku on räkinyt epätasaisesti =P Lähinnä tuolla takana on jotenkin kummaa rakeisuutta - edestä kulunut farkku minusta välittyy hyvin.
Jäi vastaamatta. Mustalla ja valkoisella tehty harmaaluonnos ja citadelin drakenhof nightshade päälle. Ei nämä mitään showcase juttuja ole joten pikkuvirheitä on jos missäkin. Ruiskujälkeä se tuskin oli. Figu on jo muualla ja en voi tarkistaa, mutta yleensä läträän aika paksua maalia pohjiin.. ihme jos valkea spray vielä jostain paistanut.
Hammerheart kirjoitti: Ti 04.07.2017 17:27Oletko harkinnut maalaavasi figun varjoa baseen? Näissä simppeleissä jalustoissa se voisi olla ihan harkinnan arvoista, vai mitä olet mieltä?
Hyvä idea, ehkä johonkin display nappiin jos sellaista teen. Pelaamiseen tarkoitettuihin ukkoihinkin juttua voisi harjoitella.. tuskin kukaan huomaa katseluetäisyydeltä.
En ole vielä aloittanut kameraa varten maalausta tosissani kun tekniikka ja tyylijutuissakin on vielä hakemista. Lisäksi nää mun maalauskohteet on sellaisia, mitä en itse ainakaan valitsisi kuvaamista varten.
Mut sulta saa kyllä aina hyviä vinkkejä, kiitos kommentoinnista. Olen ottanut korvan taakse ja joskus varmaan toteutankin tässä talven mittaan kun suunnitelmissa siirtyä vähän vakavamman maalaukseen yrittämiseen pikkuhiljaa..