Pelikauppa Sopupeli tiedottaa.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Stibe

Pelikauppa Sopupeli tiedottaa.

Viesti Kirjoittaja Stibe »

Hei kaikille!

Meilläkin täällä Sopupeleillä saatiin Games Workshopin tuotteet katalogiin. Hyllyvalikoima tällä hetkellä hieman rajallinen, mutta kaikkea saadaan tilattua. Tämä pätee myös muihin peleihimme. Ja abouttiarallaa Suomen halvimmilla hinnoilla, tietysti.

Meidät löydät Facebookista sekä verkkokaupastamme.

Tervetuloa ostoksille!
Stibe kirjoitti:Mä oon ***** head judge ettäs tiedätte sitte
Stibe

Re: Pelikauppa Sopupeli tiedottaa.

Isoja uutisia!

Saatiin meille monenmoista huge-basea Warmachineen ja Hordesiin, etunenässä juuri päivitetyt säännöt saaneita Battle Engineitä! Saimme myös pari kappaletta Grymkinien Core Army Boxeja, mutta rajatun saatavuutensa vuoksi saattavat loppua nopsastikin. Osta omasi pikapikaa. ;)

Myös viimein saatiin verkkokauppaan postikuljetuksen lisäksi noutovaihtoehdot Turussa Kangaskapina Turku -liikkeestä sekä Helsingissä sähkötalossa sijaitsevasta Kangaskapina Helsinki -liikkeestä. Näihin siis ilmaiset toimitukset, tällä hetkellä tilaukset liikkuvat kerran viikossa (tiistaisin).
Stibe

Taas on vuosi siinä vaiheessa että on aika viettää Ropeconia. Meidätkin löydät myyntialueelta, tule toki moikkaamaan!
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Onks messutarjouksia?
Stibe

Tilanne kehittyy koko ajan. :)

Tällä hetkellä kaikki colossaalit ja gargantuanit 100e, Vallejon Game Colorit sekä mätkyboosterit 4kpl/10e. Isommista ostosmääristä voi myös koittaa tulla tinkaamaan. ;)
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Perskeles, nappasin jo parit Tie Aggressorit kun näytti olevan kilpailijoita halvempia, mutta missasin noi maalit kokonaan. Mä tuun huomenna käymään uudestaan.
Stibe

Nyt on conit juhlittu ja verkkokauppa jälleen ajantasalla ja toiminnassa. Tervetuloa ostoksille! Saimme mm. hieman lisää X-Wingiä sekä paketteja ja blistereitä Grymkineille.
Stibe

TöTTöRöö!

Saimme männäviikolla lisää MTG, Warmahordesia sekä Warhammeria. Näiden lisäksi saimme viimein kauan odotettuja pelimattoja! Kokojen puolesta löytyy 48x48 sekä 72x48, ja tilpehöörinä kaverina pyörivät 2D -maastot sekä WMH Skenaarioalueet. Jos mikään valikoimastamme ei miellytä, voitte käydä valmistajan sivuilta etsimässä jos löytyisi mieluista. Myös custom-mattojen toimitus onnistuu. Matto- (ja tietysti muissakin) tilauksissa ota vain rohkeasti yhteyttä täällä yksityisviestillä, Facebookissa tai sähköpostilla osoitteessa myynti ätt sopupeli piste fi.

Muistattehan että ilmaiset toimitukset Helsinkiin ja Turkuun ovat voimassa.
Stibe

Taas saimme lisää mattoja, sekä Infinityyn, Armadaan että X-Wingiin. Olemme myös saaneet lisää Warhammereita, Warmahordeseita sekä Terraforming Mars -lautapelejä muutaman kappaleen.

Teretulemast ostoksil! :3
Stibe

Saatiin kovastipaljolti Mercenaryja sekä Minioneita. Päivityksiä saapui myös X-Wing -hyllystöön, mm. Guns For Hire. Taikakorttiosastolle saapui Duel Deckejä ja parin setin boostereita. Myös Descent: Journeys In The Dark 2nd Edition sekä Blood Bowl ansaitsevat maininnan.
Stibe

Hyvää Mustaa Perjantaita! Meillä sen kunniaksi -10% verkkokaupassa kaikista tuotteista, tervetuloa ostoksille. :)

EDIT: Myös meidän Facebook-sivuilta löytyy päivitys johon kommentoimalla voi voittaa lahjakortin. :3

https://m.facebook.com/sopupeli/photos/ ... &source=48
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”