Perus luottoötököitä:
Hyökkääviä perusötököitä:
Kieroja ötököitä:
Isompia klassikkomötköjä, -pötköjä ja -lötköjä:
Emäötökkä:
Barbed hierodule (tai hierophant, riippuen mitä sääntöjä pelaa):
Harridan:
Bonuksena vielä Onslaught-taukkiproxyja:
Torakkaa pukkaaaaaaaaa (epic tyranid)
Re: Torakkaa pukkaaaaaaaaa (epic tyranid)
Pre-Zerg nideissä vaan on fiilistä, saatika sitten epic skaalassa. Tykkään.
Jeh. Toistaiseksi on onnistunut pysyä täysin gw-tinassa! Ravenerien verran pitää ehkä joskus tinkiä, koska niitä ei muuten ole.Mysterous kirjoitti: La 23.09.2017 21:12 Pre-Zerg nideissä vaan on fiilistä, saatika sitten epic skaalassa. Tykkään.
Näille semisti orgaanisemmille armeijoille kyl sopii hyvin nää pyöreet baset. Omat Tyrskät on 4x1 pitkillä baseilla ja siitä tulee kyl vähän turhan järjestelmällinen fiilis - marssivat rivissä laskien saksaks. En kyllä ala enää uudelleenbaseemaan niitä vaikka nää onkin komeampia näin ;)
Nättiä on!
Oon pari kertaa nähnyt 28mm tyranideja maalattuna samaan, orgaaniseen ja kasvikunnan väriseen tyyliin. Näyttää hyvältä, mutta on siihen skaalaan ehkä vaikea/hidas toteuttaa, kun orgaanisempaa, pehmeiden siirtymien viher-ruskea-keltaista ei niin usein näe. Ehkä myös GW:n esimerkit vievät porukan ajatuksia toisaalle. Mutta mun mielestäni nää orgaanisemmin kasvikunnan väriskaalaan maalatut on aina olleet siisteimpiä. :)
-ile
Oon pari kertaa nähnyt 28mm tyranideja maalattuna samaan, orgaaniseen ja kasvikunnan väriseen tyyliin. Näyttää hyvältä, mutta on siihen skaalaan ehkä vaikea/hidas toteuttaa, kun orgaanisempaa, pehmeiden siirtymien viher-ruskea-keltaista ei niin usein näe. Ehkä myös GW:n esimerkit vievät porukan ajatuksia toisaalle. Mutta mun mielestäni nää orgaanisemmin kasvikunnan väriskaalaan maalatut on aina olleet siisteimpiä. :)
-ile
Juu. Itse toisinaan mietin että omille kaarteille olisivat neliötkin käyneet hanhenmarssin nimissä, mutta kun ehti tottua pyöreisiin...miP kirjoitti: Ti 26.09.2017 10:31 Näille semisti orgaanisemmille armeijoille kyl sopii hyvin nää pyöreet baset. Omat Tyrskät on 4x1 pitkillä baseilla ja siitä tulee kyl vähän turhan järjestelmällinen fiilis - marssivat rivissä laskien saksaks. En kyllä ala enää uudelleenbaseemaan niitä vaikka nää onkin komeampia näin ;)
Kiitos! Mietin että GW:n esimerkit varmaan aiheuttavat kovarajaiset karkkivärit 28mm tyrskille. Periaatteessahan juuri tämä faktio on se millä pehmeillä rajoilla voi pelleillä sen minkä sielu sietää, kun kovia rajoja hahmojen ja varusteiden välillä ei ole!. Eikä se ole vaikeaa vaan vaatii vähän avointa mieltä (ja juoksetinta).ile kirjoitti: Ti 26.09.2017 10:37 Nättiä on!
-ile
Harkitsen muuten jotain limaefektiä kiiltolakalla tai water effectillä, katsotaan kun pyöristelen armeijaa tässä 'valmiiksi' ostamalla ehkä veronpalautuksista pari isoa mölliä vielä.