Moi,
joo tarttis jonkun pelikaverin johtamaan sakemanneja eurooppaan 1944, Mul on semmonen reilu 2 donaa pisteissä "jenkit", ja lisää oon hankkimassa. Löytyy pöyta 240cmX140cm ja aika paljon maastoo. Asustelen Espoon Kauklahessa. Eli jos kiinnostaa matsi uusilla säännöillä ni pistäkää viestii...
Peliseuraa!
Re: Peliseuraa!
Millaisella aikataululla? Kampanjaa? Yksittäisiä pelejä? Valmiit listat vai itse kyhättävät? Historiaa vai spekulaatiota?
Asun Tapiolassa, voisin hyvin pelata.
Suosittelen tutustumaan Nopat & Taktiikka -kerhon toimintaan. Meillä on runsaasti FoW -pelaajia etenkin LW, mutta myös MW-armeijoilla.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vois alkuu ottaa vaa matsin, ja siitä lähtee sit kehittää jotain. Mulla on road to rome ja turning tide kirjat, et jotain niiden pohjalta.Sappi kirjoitti: Ke 27.12.2017 14:50 Millaisella aikataululla? Kampanjaa? Yksittäisiä pelejä? Valmiit listat vai itse kyhättävät? Historiaa vai spekulaatiota?
No nyt jäi vastaamatta tähän, anteeksi.
Joo, voin hyvin kyhätä listan noiden pohjalta (tai oikeammin Fortress Italysta tai Atlantik Wallista, eli vastinparikirjoista).
Millaset päivät sopisivat pelille?
Joo, voin hyvin kyhätä listan noiden pohjalta (tai oikeammin Fortress Italysta tai Atlantik Wallista, eli vastinparikirjoista).
Millaset päivät sopisivat pelille?
Moi,
mulle sopii millon vaan, en oo työelämässä, et mennään miten sulle sopii. Vois tota normandiaa kokeilla 2100 pojolla, mul ei vielä lentokoneita, mut tulos on.
mulle sopii millon vaan, en oo työelämässä, et mennään miten sulle sopii. Vois tota normandiaa kokeilla 2100 pojolla, mul ei vielä lentokoneita, mut tulos on.