Jees eli uusi vuosi ja uudet kujeet. Uusin Gaining Grounds on ilmestynyt ja sen kunniaksi turnaillaan Turussa. Turnauksemme ovat olleet hyviä tilaisuuksia pelata uusia naamoja vastaan ja vaikka turnaus-sana antaisi ymmärtää toisin, pelailu on ollut hyvinkin letkeää lähes poikkeuksetta. :)
Ilmoittautua voi alle, nimi riittää. Suositeltavaa on että jos olet ensimmäistä kertaa turnauksissamme, heität joko Facebookissa Bunkkerille tai täällä mulle numerosi jotta saadaan yhteys jos tarvis.
Säännöt sekä suomeksi että englanniksi: https://docs.google.com/document/d/172L ... DEyrM/edit
Lisätietoja ja vaihtoehtoinen ilmoittautuminen: https://www.facebook.com/events/309347966235831/
Osallistujat:
1. minä
2. Hammerheart
3. Jussi
4. Jed
5. Nikodemus
6. Pasi
7. Antti
8. Tero
Malifaux-turnaus Turussa 27.01.2018 Cog-Faux 7 - New Troubles in Old Malifaux (8/14)
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Malifaux-turnaus Turussa 27.01.2018 Cog-Faux 7 - New Troubles in Old Malifaux (8/14)
Viimeksi muokannut HtUnliving, Ma 22.01.2018 15:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
- Hammerheart
Re: Malifaux-turnaus Turussa 27.01.2017 Cog-Faux 7 - New Troubles in Old Malifaux
Matias Frosterus mukaan.
Oliko muuten maalauksesta tai proxyistä säädetty jotain?
Oliko muuten maalauksesta tai proxyistä säädetty jotain?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Re: Malifaux-turnaus Turussa 27.01.2017 Cog-Faux 7 - New Troubles in Old Malifaux
Ei maalauspakkoa. Periaatteessa konversiot sallitaan mut jos on jotain erikoisuuksia, haluaisin kuvia etukäteen että voin katsoa et ne on selviä ja tunnistettavia (siis jos on esim TTB-multikitistä kasattuja juttuja).
Aiemmin Jan Von Carstein.
- NorjanPaavi
Re: Malifaux-turnaus Turussa 27.01.2018 Cog-Faux 7 - New Troubles in Old Malifaux (8/14)
Nyt kävi niin että Jussi, joutuu jättäytymään leikistä pois. Ei vain ehdi.
- Hammerheart
Re: Malifaux-turnaus Turussa 27.01.2018 Cog-Faux 7 - New Troubles in Old Malifaux (8/14)
Kyydit katosi =(
Mäkin joudun perumaan.
Harmittaa kyllä. Ja syvät pahoittelut!
Mäkin joudun perumaan.
Harmittaa kyllä. Ja syvät pahoittelut!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.