"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Harlekiineistä ja Power Bladeista...

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Chade kirjoitti:@ Darkstar: Juuri tuota mietin itsekin lukiessani niitä sääntöjä. Note 3 kieltää kahden lähitaisteluaseen erikoissääntöjen käyttämisen yhtä aikaa (esim. Power Weapon ja H. Kiss), mutta ei puhu mitään Wargearista. Power Bladet kun eivät ole lähitaisteluase. No, odotelkaamme FAQ:ia...
CJ47. Siellä ilmeisesti on kielto(tämä siis mitä olen itse kuullut. En ole kyseistä CJ:tä(tai muutakaan) koskaan lukenut).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

Siis.

Tämä asia on ratkottu miljoonaan kertaan, ja ne pirun taviaivot (Gav Thorpe siis) ei ole tajunneet ilmeisesti laittaa sitä sääntöä EoT harlequin codexiin.

Se on JOKO-TAI.

Joko ignoraa armourit, TAI woundaa 2+. Ei molemmat.
Näin itse herra ja hidalgo, ääliöiden kiistaton kuningas, hippikorvien mahtava markiisi, Gav Thorpe (rummunpäristystä!) itse sanonut.

Ei, en osaa sanoa tarkkaan missä, mutta niin ziljoonaan kertaan olen asiasta saanut jahkata.

http://www.eldaronline.com Siellä luulisi joidenkin tietävän tarkan osoitteen.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Muistaakseni eldaronline.com foorumillakin on iso topicci jonka otsikko on: YOU CAN'T USE HARLEQUIN'S KISS AND POWER BLADES TOGETHER!!!! Tai jotain sinneppäin, kuitenkin homma on niin että niitä ei saa käyttää yhdessä.(tai siis saa mutta se on joko kissin ability tai ei armorsaveja. sen yhden attackin siitä kuitenkin saa) Sääli, mutta olisihan se aika juusto yhdistelmä.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”