Fiilistelyturnaussarja Cog-Faux saa jatkoa! Pari turnausta sitten oli kuppikakkuja matsien voittajille, ehkä tälläkin kertaa jotain siistiä. Päivä on 20.5.
Käytössä GG2018 sekä uusimmat erratat. TIlana toimii Sotakone Miniaturesin Bunkkeri Tuureporinkatu 19 Cssä (sisäpihalla).
Lisätietoja: https://docs.google.com/document/d/1VwY ... sp=sharing
Osallistujalista:
1. HtUnliving
2. Jed
3. Klas
4. Nikodemus
5. Jonni
6. Fiend_
7. Hammerheart
8. NorjanPaavi
9. Myyrä
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Kevyt Malifaux-turnaus Turussa: Cog-Faux 8 - “Summer and Soulstone Gin”, 20.05.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Kevyt Malifaux-turnaus Turussa: Cog-Faux 8 - “Summer and Soulstone Gin”, 20.05.
Viimeksi muokannut HtUnliving, To 17.05.2018 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Re: Kevyt Malifaux-turnaus Turussa: Cog-Faux 8 - “Summer and Soulstone Gin”, 20.05.
Niko ja Jonni kans!
Malifaux Suomi FB ryhmä
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Maanlaajuiseen WhatsAppiin pääsee YV:llä mukaan.
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Re: Kevyt Malifaux-turnaus Turussa: Cog-Faux 8 - “Summer and Soulstone Gin”, 20.05.
Me voitais aktivoitua kans pk-seudun suunnilta. Tällä hetkellä 4 osallistujaa ois vissiin tulossa. Hammerheart, NorjanPaavi, Myyrä ja minä. :)
Something something Dangerzone!
Thumbs up. HtH vähän laiskasti päivittelee sotavasaran puolella, tällä hetkellä vaikuttais olevan 6 turkulaista (+TO) ilmoittautunut yhtä tai toista kautta.Fiend_ kirjoitti: To 03.05.2018 13:35 Me voitais aktivoitua kans pk-seudun suunnilta. Tällä hetkellä 4 osallistujaa ois vissiin tulossa. Hammerheart, NorjanPaavi, Myyrä ja minä. :)
Malifaux Suomi FB ryhmä
Batmania turun seudulla
Batmania turun seudulla
Alright! Saa nähä miten peli kulkee, pitkään aikaan Malifauxia ole tullut pelattua ite. :)Nikodemus kirjoitti: Su 06.05.2018 00:27Thumbs up. HtH vähän laiskasti päivittelee sotavasaran puolella, tällä hetkellä vaikuttais olevan 6 turkulaista (+TO) ilmoittautunut yhtä tai toista kautta.Fiend_ kirjoitti: To 03.05.2018 13:35 Me voitais aktivoitua kans pk-seudun suunnilta. Tällä hetkellä 4 osallistujaa ois vissiin tulossa. Hammerheart, NorjanPaavi, Myyrä ja minä. :)
Something something Dangerzone!
Meillä on pari nyyppää tasottamassa. Kyllähän näitä aktiivisesti moukaroidaan valmiiks :D
Malifaux Suomi FB ryhmä
Batmania turun seudulla
Batmania turun seudulla
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Lista päivitetty.
Huomionarvoinen seikka: sisäänkäynti edelleen pihan puolella muttei pihan perällä olevasta C-rapusta vaa B-rapusta hieman katua lähempää. Kyltti on pihalla opastamassa.
Huomionarvoinen seikka: sisäänkäynti edelleen pihan puolella muttei pihan perällä olevasta C-rapusta vaa B-rapusta hieman katua lähempää. Kyltti on pihalla opastamassa.
Aiemmin Jan Von Carstein.