Ukon figut
-
ukko warhammer
Re: Ukon figut
(Muokattu)
Karsin joukkoa. Nyt jäljellä on enää infantry squad, company ja platoon commander ja taurox. Otin mariinikonffaukset pois kun eivät oikein sopineet omasta mielestä. Nyt vaan odotan että saan ne cadian shock trooperit.
Karsin joukkoa. Nyt jäljellä on enää infantry squad, company ja platoon commander ja taurox. Otin mariinikonffaukset pois kun eivät oikein sopineet omasta mielestä. Nyt vaan odotan että saan ne cadian shock trooperit.
Viimeksi muokannut ukko warhammer, Ke 09.05.2018 07:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Give me a hundred Space Marines, or failing that, thousand other troops.
-
Ninjapiraatti
Oon samaa mieltä Tauroxista että ne telaketjut jotenkin rikkoo sen kokonaisuuden. Olen nähnyt internetin syöveriessä renkailla varustettuina Tauroxeja ja ne on huomattavasti fiksumman näkösiä. Mutta makuasioitahan nämä on.
Puhuttiin siellä Viihdelinnalla siitä pressusta/peitteestä ajoneuvon päälle ni tos ois yksi esimerkki miten asian voi tehdä.
http://empireofghosts.blogspot.fi/2012/ ... o.html?m=1
Puhuttiin siellä Viihdelinnalla siitä pressusta/peitteestä ajoneuvon päälle ni tos ois yksi esimerkki miten asian voi tehdä.
http://empireofghosts.blogspot.fi/2012/ ... o.html?m=1
-
ukko warhammer
Kiitos tuosta! :)
Lisäsin infantry squadiin lascannonin ja sitä ohjastamaan panin kaks catachan ukkoa. Sijoitan ne myöhemmin yhdelle isolle alustalle.
Lisäsin infantry squadiin lascannonin ja sitä ohjastamaan panin kaks catachan ukkoa. Sijoitan ne myöhemmin yhdelle isolle alustalle.
-
ukko warhammer
Seuraavaksi kaavailen cadialaisten ja beastmanien kit bashia.
-
ukko warhammer
Päätin käyttää näitä myös aika ajoin Tzeentch teemasena renegades and heretics listana.
Ainii ja tässä on riepuihin peitetty taurox. En oo vielä liimannu riepuja kiinni. Esittävät olevansa verisiä. Ja peittää kätevästi ainakin suurimman osan virheistä. Käytän tätä heretic armeijassa chimerana.
Ainii ja tässä on riepuihin peitetty taurox. En oo vielä liimannu riepuja kiinni. Esittävät olevansa verisiä. Ja peittää kätevästi ainakin suurimman osan virheistä. Käytän tätä heretic armeijassa chimerana.
Miksi tuo ajoneuvo olisi verhottuna tuollaisiin verisiin lakanoihin? En näe siinä mitään oikeaa järkevää käyttösyytä. Esim. naamioimiseen ihan turha ja mitään muutakaan suojaa se ei anna. Itse ottaisin sen heti pois.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
-
ukko warhammer
Syy on se että mä voin. Onko pakko kyseenalaistaa?Jopotzuki kirjoitti: To 10.05.2018 06:50 Miksi tuo ajoneuvo olisi verhottuna tuollaisiin verisiin lakanoihin? En näe siinä mitään oikeaa järkevää käyttösyytä. Esim. naamioimiseen ihan turha ja mitään muutakaan suojaa se ei anna. Itse ottaisin sen heti pois.
Jos laittaa omia töitään esille, täytyy myös olla valmis ottamaan vastaan negatiiviseltakin kuulostavaa palautetta. Voit tottakai tehdä omille figuillesi ihan mitä haluat, en minä voi sille mitään. Kerroin tässä vain oman, jonkunverran realismiin pohjautuvan mielipiteeni. Olisin ihan mielelläni kuullut, mikä ajatus tuossa on takana, jos se onkin jotain nerokasta, mitä en ymmärrä.ukko warhammer kirjoitti: To 10.05.2018 11:03Syy on se että mä voin. Onko pakko kyseenalaistaa?Jopotzuki kirjoitti: To 10.05.2018 06:50 Miksi tuo ajoneuvo olisi verhottuna tuollaisiin verisiin lakanoihin? En näe siinä mitään oikeaa järkevää käyttösyytä. Esim. naamioimiseen ihan turha ja mitään muutakaan suojaa se ei anna. Itse ottaisin sen heti pois.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
-
ukko warhammer
No ei oikeestaan. Lähinnä peittävät isoimpia virheitä jotka sattui kasatessa.
Jos haluat nuo rievut sinne laittaa, niin olisiko niihin voinut sitten maalata (taikka tussata) jotain hereettisiä logoja tai viestejä, niin sitten niillä olisi joku "pelirealistinenkin syy" olla siinä peittämässä huonoja liitoksia.
Tai voisit hankkia jotain stuffia (green, grey tms.) ja peittää raot niillä
Tai olla perus örkkilinjalla ja antaa niitten olla, maalaat vaan "vaurioita ja ruostetta" sinne missä vibat on.
Tai olla perus örkkilinjalla ja antaa niitten olla, maalaat vaan "vaurioita ja ruostetta" sinne missä vibat on.
-
ukko warhammer
(Muokattu)
Korjasin haarniskan värejä. Metalli oli aika tylsä väri niin vaihdoin Ogryn Camoon ja washasin Seraphim Sepialla. Eli taitavat olla Nurgle ukkoja.
Toi jälkimmäinen on itse asiassa aika hyvä idea. Niin tapahtukoon!habeli kirjoitti: To 10.05.2018 16:44 Jos haluat nuo rievut sinne laittaa, niin olisiko niihin voinut sitten maalata (taikka tussata) jotain hereettisiä logoja tai viestejä, niin sitten niillä olisi joku "pelirealistinenkin syy" olla siinä peittämässä huonoja liitoksia.
Korjasin haarniskan värejä. Metalli oli aika tylsä väri niin vaihdoin Ogryn Camoon ja washasin Seraphim Sepialla. Eli taitavat olla Nurgle ukkoja.
-
ukko warhammer
Siinä on uudelleen maaleihin laitetut ukot. Eli haarniska on Ogryn Camoa ja Seraphim Sepiaa ja vaatteet sekotus Ushabti Bonea, ihonväristä maalia ja Ogryn Camoa. Kuva saattaa vaatia zoomausta...
Taidat maalata vaan tuohon päälle? Maalikerrokset alkaa olemaan niin paksuja, että voisi melkein pelata että ne on aina coverissa :D
Vitsit sikseen, suosittelen tässä kohti vakavasti harkitsemaan Tikkurilan pensselipesua. Sitä saa ihan prismoista yms. Heität napit sinne yöksi ja hammasharjalla maalit pois, sitten uusi musta pohjamaali(spray) alle ja nyt maalaat uudestaan. Detskut alkaa katoamaan kun maalikerroksia on useampia, ja tuo pensselipesu on niin hyvää kamaa, että se on puhdas startti käytännössä.
Vitsit sikseen, suosittelen tässä kohti vakavasti harkitsemaan Tikkurilan pensselipesua. Sitä saa ihan prismoista yms. Heität napit sinne yöksi ja hammasharjalla maalit pois, sitten uusi musta pohjamaali(spray) alle ja nyt maalaat uudestaan. Detskut alkaa katoamaan kun maalikerroksia on useampia, ja tuo pensselipesu on niin hyvää kamaa, että se on puhdas startti käytännössä.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
-
ukko warhammer
Hmmmm.... Ehkäpä sä oot oikeessa. Mutta en mä nyt taida vielä. Oon nähnyt paljon vaivaa näitten eteen. Mut voin harkita.
- Painkiller
Kannattaa muuten putsata osat huolella ennen kasausta niin ei sitten tulevaisuudessa tule ongelmia, kuisteki figut maksaa ihan kiitettävästi, niin tuskin haluat pilata niitä. Käyt osat läpi yks kerrallaan, leikkaat ne ylijäämät mistä osa on ollu kiinni spruessa, ja viiallla tai veitse terän sivulla hieman pyyhkäset valusaumoja. Sovita osia ennen liimausta, niin näet miten haluat ne laittaa ja istuuvatko miten hyvin, samalla huomaat jos jokin ei mene paikoilleen.
Väriteema kannattaa miettiä huolella, figujen laadunki takia, ja et tarvitse niin paljoa eri maaleja. Jolloin myös säästät rahaa.
Ymmärrän kyllä että väriteeman valinta on hankalaa (itse olen useamman kerran Tyranids armeija värin vaihtanu ja enkä mitään armeijaa ikinä valmiiksi)
Käy läpi vaikka ihan netistä kattomalla mitä muut ovat tehneet ja myös maalaus tutoriaalit on todella suotavia. Opit maalaustekniikoita ja käyttämään maaleja fiksusti, jolloin figut näyttää hyvältä ja eikä tule mieleenkään sen jälkeen vaihtaa väriteemaa, kun on tosi hyvän näkönen armeija :)
Jos olet laiska käyttämään palettia kuten minä, niin laita vähän vettä maalipurkkeihin ja ravista kunnolla. Älä kuitenkaan liikaa laita, muuten siitä tulee enempi Washimainen, mut semmonen sopiva hölske on hyvä, jos ei kuulu hölskettä niin on liian tönkkö.
Toivottavasti näistä vinkeistä on hyötyä :)
Väriteema kannattaa miettiä huolella, figujen laadunki takia, ja et tarvitse niin paljoa eri maaleja. Jolloin myös säästät rahaa.
Ymmärrän kyllä että väriteeman valinta on hankalaa (itse olen useamman kerran Tyranids armeija värin vaihtanu ja enkä mitään armeijaa ikinä valmiiksi)
Käy läpi vaikka ihan netistä kattomalla mitä muut ovat tehneet ja myös maalaus tutoriaalit on todella suotavia. Opit maalaustekniikoita ja käyttämään maaleja fiksusti, jolloin figut näyttää hyvältä ja eikä tule mieleenkään sen jälkeen vaihtaa väriteemaa, kun on tosi hyvän näkönen armeija :)
Jos olet laiska käyttämään palettia kuten minä, niin laita vähän vettä maalipurkkeihin ja ravista kunnolla. Älä kuitenkaan liikaa laita, muuten siitä tulee enempi Washimainen, mut semmonen sopiva hölske on hyvä, jos ei kuulu hölskettä niin on liian tönkkö.
Toivottavasti näistä vinkeistä on hyötyä :)
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.
-
ukko warhammer
On hyötyä juu. Sain muuten postissa cadialaiset. Voin alottaa puhtaalta pöydältä. Laitan nuo scionit tauolle kunnes saan maalit pois.
-
ukko warhammer
Puhistin viisi scionia mukaanlukien Tempestor Primen. Alunperin puhistin myös vox-casterin mutta siihen jäi paakkuja enkä jaksanut puhdistaa sitä enempää. Siksi siis korvasin sen yhdellä puhdistamattomalla scionilla. Eli yksi kuvan scioneista ei kuulu joukkoon.
Viimeksi muokannut ukko warhammer, Su 13.05.2018 13:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
ukko warhammer
Päätin käyttää vox casteria rosoisuudesta huolimatta. Sain paakut hinkattua melkein pois ja pistin maaleihin.
-
ukko warhammer
Tässä välissä harhaoppia edeltäviä Maailmansyöjiä kustomoituun Redeemers mariini jaostoon.
-
ukko warhammer
Oli aika kökkö kuva. Tässä uusi.