"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

helffi takt welffei vastaan

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
mastertyrion

helffi takt welffei vastaan

Viesti Kirjoittaja mastertyrion »

eli huomen ois peli welffei wastaan ja kaipaisin takt. yleensä oon ne nippuun pistäny mut nyt kun kaverin army on kasvanut aika lailla niin eihan sitä koskaan tiiä. ja se on sit 1500 pts peli. (kait)
Allekirjoitus:
Tämä teksti voidaan lisätä kirjoittamiisi viesteihin. Käytössä on 130
merkin rajoitus.
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

mä annan hyvän neuvon (jonka kaikki tuntee)
ÄLÄ mene yhdellä unitilla jonkun unitin perään (siis seuraa sitä)
siinä tulee äkkiä paljon joukkoja sivustaan....
(tiedän kun itse we tuota taktiikkaa käytän)
niin... tänäänkin...
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Lohikäärmeellä welffien niskaan. Siihen kaatuvat, kun muuta eivät voi.

Ota paljon magiaa. Mikä tahansa 2d6 str 4 hittiä taika on pop salohaltioita vastaan.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Amazing Slug kirjoitti:Lohikäärmeellä welffien niskaan. Siihen kaatuvat, kun muuta eivät voi.
1500 pisteen pelissä on aika heikkoa, ellei kaiva Asarnilia kaapista.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

Valkoiset jellonat voisivat olla aika hyviä cloakin ja woodsmenin ansiosta. Ainakin puumiehellä ja Dryadeilla olisi ikävää.
"Victory loves prudence"
mastertyrion

ja tuokin sortuu siihen että mulla niitä on kymmene ja kaveril 32 jouskari heeboo :x
Allekirjoitus:
merkin rajoitus.
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

juokset niillä metsän läpi ja sitten ne voi kyllä ampua niitä sen hetken. sitten muut eivät kärsi ampumisesta niin paljon. Toiseksi hankit paljon Heavy Cavalryä jota ne eivät saa juuri ampumisella hengiltä. Ja viimeiseksi varmsitat taika ylivoiman ja tapat sen archereita MM:llä.
"Victory loves prudence"
mastertyrion

kävi sitten niin että en pelannutkaan helffeillä vaan emppirellä ja puun pökkijät eivät kestäneet kahta kierrosta kauempaa... ensin ammuin tykeillä joita mulla oli kaksi. mutta yllätys yllätys toinen misfairasi ja toinen ei tietenkään osunut. sitten armoton marssi kohti haltioiden linjaa ja magiaa niskaan (vaikkakaan se ei tehynyt tasan mitään) ja avasin tulen hand gunnereilla ja master engineerillä. master engineer ei saanut osuttua haltioiden maagiin ja h.gunnerit tappoivat yhden dryadin... ja jatkoa seuraa. (jossain vaiheessa) niin ja tämä peli olikin 2500 pisteen peli koska kaveri oli saanut uusia joukkoja...
Allekirjoitus:
merkin rajoitus.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”