Nämähän on siinä Malign sorcery kirjasessa, josta olisi tietty hyvä saada etukäteisvarmistus pelataanko näilläkin? Armiejan rakennusohjesääntöä tulkiten ne jäisi ulkopuolelle. Endless spellit on myös GHB:ssa, joten ne ovat oletettavasti mukana, mutta tietty kiire tulee maalaamisen kanssa, kun ne figut julkaistaan vasta huomenna.rpr kirjoitti: Ti 26.06.2018 21:27Ennakkotiedoissa oli ainakin yksi todella rikki oleva... (amuletti, joka muuttaa tyypin etherealiksi. Tuon kun iskee jollekin herolle ison möllin selässä ja 3+ savella niin huh huh)Lassek kirjoitti: Ti 26.06.2018 21:23 Millaisia ne taikaesineet ovat? Menettääkö paljon, jos ei vielä raatsi sijoittaa kirjaan...
[AoS] War Head "Sabres at Dawn" 2nd Edition -julkkariturnaus 1.7.2018
Re: [AoS] War Head "Sabres at Dawn" 2nd Edition -julkkariturnaus 1.7.2018
Joo Malign Sorceryssa ja sen jättiloitsuissa olisi ehkä liiaksikin pureksittavaa tähän viikonloppuun, joten jätetään sen sisältö seuraavaan kertaan. :)
- Currynator
Eiiii!!!! Olisin niin halunut kokeilla, tässä olen hikihatussa pyrkinyt maalaamaan pari loitsua ja rakentaa listaa johon ne mahtuisi! Noh eikun suunnittelemaan listaa uusiksi
Valitettavasti Teemu Sihvonen joutuu jättäytymään viime metreillä pois turnauksesta. :(
Kiitos paljon turnauksesta! Turpaan tuli niin että tukka lähti, mutta oppipahan uudestaan perusasioita. :-D Pelataan niitä skenaarioita.
Örkit on kovin AoS 2nd Edition -jengi kunnes toisin todistetaan. Kiitokset ja Ropeconissa nähdään!
First Standings
1. Jari Rusomaa, Ironjawz 63
2. Anton Patrikainen, Nurgle Chaos 59
3. Jaakko Siitonen, Slaaneshi Chaos 45
4. Eetu Torikka, Stormcast Eternals 41
5. Kalle Marjola, Grand Host of Nagash 40
6. Karri Kauppila, Kharadron Overlords 29
7. Jaska Kauppila, Nurgle Chaos 24
8. Pontus Andersson, Sylvaneth 23
9. Lasse Kuikka, Tomb Kings 2
10. Darryn Lee, Kharadron Overlords 0
Best Army Award: Jamopower, Slaanesh Warband
Kierrostulokset ja kuvia
https://drive.google.com/open?id=1rv7nJ ... nbdCk5xV2u
Siinä itse ottamiani kuvia. Kyllä minä vielä joskus saan niitä maalauspisteitä...
Siinä itse ottamiani kuvia. Kyllä minä vielä joskus saan niitä maalauspisteitä...
Viimeksi muokannut Lassek, Ke 04.07.2018 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oliko niitä enemmän kuin toi yksi?Lassek kirjoitti: Ke 04.07.2018 19:35 https://drive.google.com/open?id=1UC5oM ... v6W5Xhi-iY
Olinpas tumpelo... toimiihan nyt?Eduboy kirjoitti: Ke 04.07.2018 21:49Oliko niitä enemmän kuin toi yksi?Lassek kirjoitti: Ke 04.07.2018 19:35 https://drive.google.com/open?id=1UC5oM ... v6W5Xhi-iY