"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ideoita jatkoon

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
zaukka
Viesti:

ideoita jatkoon

Viesti Kirjoittaja zaukka »

olen kerännyt warhammereita jo vuoden mutta minulla on vieläkin aika epätasapainoinen joukkue olisiko jollain ideoita mitä mun kannattaisi seuraavaksi ostaa(itse ajattelin orc/savage orc boar boyzeja) :)

Armeija: Orcs & Goblins

Lords:
1* orc warlord on wywern
1* orc warboss on boar
1* wurrzag savage orc great shaman on boar
Heroes:
1* orc shaman
1* goblin shaman
1* night goblin shaman
Special units:
2* orc boar chariot
10* black orc
Rare units:
1* stone troll
1* river troll
Core units:
21* night goblin
3* night goblin fanatics
18* orc boyz
16* orc arrer boyz
1*snotling swarm
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

No mitä minä örkeistä tiedän niin voinen sanoa tämän.

-Orc herot voisi olla paikallaan
-Lisää N.gobboja, ork boyzeja, black orkkejä, trolleja, doomdiver?, spearchukkas?, rock lobba ?... Siinä oli mitä haltia pelaajalle tuli mieleen.
"Victory loves prudence"
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

-Kolmas trolli, jolloin saat niistä kokonaisen ykskön. Käytä vaikka vanillatrollien sääntöjä.
-Orc boyzzeja sellaiset 2 lootaa, saat vähän bodya tuohon armeijaan.
-Paketti Goblin wolf ridereita, tee 2x5 osastoa näistä. Tuo liikkuvuutta armeijaasi hyvin.
-Black orccien lulumäärää voisi nostaa 20 saakka, tuo on örkkilöiksi hiukka pieni yksikkö.
-Neljänneksi special choiseksi voisit harkita sotakoneita, tuo vaihtelua ja jonkinverran tehoja armeijaasi. Joko kaksi boltthroweria taikka yksi rock lobba.
-Vielä jos innostusta löytyy, lisää joko common taikka nightgobboja uhrattavaksi halpisyksiköksi.
Galleriaan pääsee tästä.
zaukka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zaukka »

joo kiitos neuvoista olen juuri säästämässä rahaa rock lobbaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”