Näistä on tosin siivottu pois kaikki kulttisymbolit, joten niitä voi proxyttää, esim. Savlar chem dogeina.

Mä oon miettinyt moneen kertaan jonkun blue stuffin vastaavan hommaamista, mutta en oo koskaan uskaltanut lähteä kokeilemaan. Toi sun lopputulos vaikuttaa kyllä huikeelta, ei ainakaan tässä kuvan perusteella erota mitään "ihmeellistä" noissa. Onko tota vaikea käyttää?techman kirjoitti: Ma 01.07.2019 14:24 Neurothrope, pari Venomthopea ja kolme Zoanthropea. Kaikki tämä kolmen modelin boksista. Blue stuff on melkoinen ihmeaine.
Ei kovin vaikeaa, kannattaa kokeilla vaikka jollain helpommalla aluksi kun sen voi sulattaa uudestaan. Kaksiosaisessa muotissa kannattaa antaa ensimmäisen puolen jäähtyä kunnolla ettei toinen puoli tartu siihen.aeaelioe kirjoitti: Ma 01.07.2019 14:50 Mä oon miettinyt moneen kertaan jonkun blue stuffin vastaavan hommaamista, mutta en oo koskaan uskaltanut lähteä kokeilemaan. Toi sun lopputulos vaikuttaa kyllä huikeelta, ei ainakaan tässä kuvan perusteella erota mitään "ihmeellistä" noissa. Onko tota vaikea käyttää?