tompan galleria vihdoin

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tomppa

tompan galleria vihdoin

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

tuolla noita on: laittakaa vapaasti kommentia

http://www.pbase.com/tonisalo/warhammer_40k
Viimeksi muokannut Tomppa, Su 10.08.2003 18:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Hienoja figuja, mutta kuvien laatu on :P.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

No nyt oon ainaki nähnyt vihreeksi maalatun dreadnought-beissin..
Beisseihin vois tosiaan kinniittää enemmän huomiota ja ottaa tarkempia kuvia. Ehkä ne kuvat vois myös nimetä paremmin.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Aika yksinkertaisesti maalattuja. Pelifiguiksi kyllä kelpaavat hyvin, joten ei siinä mitään. Olet maalannut paljon detailia, ja se on hyvä merkki. Mutta kannattaa varoa ettei mene överiksi kuten tuon falconin (vai mikä eldar alus se nyt on) kanssa on mennyt. IMO:Liikaa kuvioita=sotkuisen näköinen figu.
Incognito

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Iha ku lintu ois paskonu päälle ja toi falcon näytti iha joltai karnevaali karkilta (no ei ny sentään iha hyvii)Niis termiksiss oli kyl vähä rankast maalii näytti erehdyttävän paljon siltä että ne ois uitettu talomaali purkissa
" From The Darkest of All Places i Found You."
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Mälis kirjoitti:No nyt oon ainaki nähnyt vihreeksi maalatun dreadnought-beissin..
Beisseihin vois tosiaan kinniittää enemmän huomiota ja ottaa tarkempia kuvia. Ehkä ne kuvat vois myös nimetä paremmin.
Beissi = alusta..... :roll:
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

verLoren kirjoitti:
Beissi = alusta..... :roll:
Jaa tuota ei kukaan tiennyt? Mälis ei kyllä sanonut että ei tiiä mitä base tarkottaa...

Ihan jees pelifiguja. Maalit pysyny oikeilla paikoillaan, seuraavaks vaa kokeilee lisää detailia noihin ja baset kuntoon!
Tomppa

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

No nyt oon ainaki nähnyt vihreeksi maalatun dreadnought-beissin..
kuvat nimeän kohta, kun oli silloin vähän kiire kun pistin nuo figut nettiin. ja kuvaajana olen aloittelija(mun ekat figu kuvat).
toi falcon näytti iha joltai karnevaali karkilta (no ei ny sentään iha hyvii)Niis termiksiss oli kyl vähä rankast maalii näytti erehdyttävän paljon siltä että ne ois uitettu talomaali purkissa
joo saatan maalata ton falconin uudelleen. terminaattorit olivat maalattu silloin kuin aloitin. nyt maalasin ne uudelleen

jos viititte voisitteko antaa vinkkejä noi beissejä varten
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Joop tuota aika siistejä on ja hyvin maalatuja.

Niin joo baseihi vois laittaa vaikkapa yksin kertasesti hiekan jonka päälle inkin vaikkapa pariin kertaan, ja siihe maalaa pari layeria dry brushauksella vaikkapa. Sittes tota inkkejä esim vois soveltaa noihi ja siihe sitte vetää pari korostus layeriä päälle. Noi saattaa näyttää nyt hiema tollasilta "maalatuilta" :D. Tarttis sellaset valot ja varjot noihi, mutta kyllä noi o aika siististi maalattu ei voi muuta sanoa.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Itse perus baseen käytän erikokoisista hiekan jyvistä koostuvaa hiekkaa jota levitän yhden tai kaksi kerrosta ja inkkaan mustalla tai tummalla ruskealla inkillä. Sitten maalaan basen hiekaksi jäävän hiekan tummalla ruskealla, kohdat joihin tulen laittamaan nurmikkoa tummalla vihreällä tai vihreän ja ruskean sekoituksella (eli tumma oliivi). Sitten korostan hiekkaa jokusella kerroksella vaaleampia ruskeita. Maalain kuivuttua _hyvin_ levitän liimaa kohtiin mitkä maalasin vihreälla ja upotan basen staattisen ruohon pussiin, karistelen irtonaiset ruohot takaisin ja käännän figun ylösalaisin ja puhallan ruohon pystyyn. Tämän jälkeen liimaan yleensä toisen kerroksen ruohoa ja drybrushaan ruohon sopivalla kelta-, ruskea- tai vihersävyisellä maalilla.

Ttä ennen olisin lukenut topicin jossa käsitellään basejen tekoa = http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2804
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”