Karanteenialueen arkkitehtuuria (23.2. pöytä valmis)
Re: Karanteenialueen arkkitehtuuria
Vähän viel yksityiskohtia.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Se on sitten maalauksen paikka! Ihan hyvän näkönen vaikka itse sanonkin. En ole koskaan maalannut tällaista maastoa ennen. Pitänee vähän sekoitella värejä...
Katto maalattu ja vähän viel mietin paljonko vaaleammaksi tota seinää kehtais maalata. Vähän harmittaa etten mitannu kattoa tarkemmin sillä se vähän irvistää, kun talon kokoaa.
Ihan kiva projekti kyllä. Laitan vielä kuvat kokonaan valmiista hökkelistä.
Ihan kiva projekti kyllä. Laitan vielä kuvat kokonaan valmiista hökkelistä.
Re: Karanteenialueen arkkitehtuuria (VALMIS)
Jees. Tämähän on sitten tältä erää valmis valmis! Oli kyllä ihan mukava projekti ja pitänee tulevaisuudessa kokeilla jotai samanlaista. Itte kun ei tule pelattua, niin en kyllä tiedä mitä tälle tekisin : p
Kiitos kommenteista ja mielenkiinnosta tältä erää!
Kiitos kommenteista ja mielenkiinnosta tältä erää!
Re: Karanteenialueen arkkitehtuuria (7.2. uutta projektia)
Kaverin kanssa vähän juteltiin ja sovittiin että alan väsäämään hänelle modulaarista Malifaux pöytää. Sehän toki kelpaa sitten Mordheimissakin ja mitä näitä pikkupelejä nyt onkaan.
Tässä vähän alkulämmittelyjä ja tuumia. Kyllä autoilijat katsoivat kun kävelin kaupungin läpi 2,5 metrinen uretaanilevy kainalossa : D
Tässä vähän alkulämmittelyjä ja tuumia. Kyllä autoilijat katsoivat kun kävelin kaupungin läpi 2,5 metrinen uretaanilevy kainalossa : D
Re: Karanteenialueen arkkitehtuuria (7.2. uutta projektia)
Hyvältä näyttää! Sijoita tienpätkät siten, että ovat (ruudun reunassa) aina täsmällisesti keskellä ruutua ja samanlevyisiä. Näin vältyt myöhemmältä irvistelyltä, kun palaset eivät eri järjestyksessä ladottuna osukaan kunnolla yhteen.
Re: Karanteenialueen arkkitehtuuria (8.2.)
Mietin sitäkin, mutten halua pelata kentällä missä on pitkät suorat tiet. Palikka kun on sen 30cm kantiltaan niin antaa pikkasen lisätilaa siihen palikalle kun tie on vähän toisessa reunassa.
Mutta uutta päivitystä, en tiedä miten te teette mukulakivikatunne, mutta minä teen ne ihan saakuli vaikeasti.
Mutta uutta päivitystä, en tiedä miten te teette mukulakivikatunne, mutta minä teen ne ihan saakuli vaikeasti.
Tämä on oikein lähellä sydäntä. Odotan innolla seuraavia kuvia.
Oletko miettinyt noita teiden määrää ja rakennusten jalanjälkeä? Itse tulin ajatuksissani siihen tulokseen, että parempi jättää (ainakin kovat korkeuserot omaavat) tiet vain tekemättä. Ne ilmestyisivät sitten niinkuin orgaanisesti rakennusten väleihin.
Oletko miettinyt noita teiden määrää ja rakennusten jalanjälkeä? Itse tulin ajatuksissani siihen tulokseen, että parempi jättää (ainakin kovat korkeuserot omaavat) tiet vain tekemättä. Ne ilmestyisivät sitten niinkuin orgaanisesti rakennusten väleihin.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Eipä siihen oikein helpompaa konstia liene. Tuo lienee hyvä tapa, jos haluaa epätasaisen pinnan katuun. Helpompi tapa tasaiseen pintaan on tietenkin kaivertaa. Vaan eipä siinäkään isojen alojen kanssa paljon hermo lepää.Remos kirjoitti: Pe 08.02.2019 19:36Mutta uutta päivitystä, en tiedä miten te teette mukulakivikatunne, mutta minä teen ne ihan saakuli vaikeasti.
Re: Karanteenialueen arkkitehtuuria (20.2.)
Kiitos kommentista! Nyt jäi välivaihe päivittämättä, mutta tässä suojapäällystä odottavat purupakkeloidut laatat. Tilaaja pyysi ettei laatoilla itsessään olisi mitään säilytyksen takia, joten talot ja muut skräbät tehdään myöhemmin.
Teen mahd. tulevat rakennukset tulevaisuudessa ilman omaa pohjaa. Ne voi sitten länttää mihin päin kenttää haluaa. Itse olisin kyllä halunnut tehdä laatoille omat rakennukset, mutta asiakas on oikeassa. Eikä se nyt välttämättä ole huonokaan idea.
Maasto tulee olemaan punertava/hiekka eikä harmaa viktoriaaninen kaupunki, kuten aluksi ajattelin. Tilaajalla on näes toiveita Latigo posselle. Punaista onkin kivempi maalata tbh : D
Teen mahd. tulevat rakennukset tulevaisuudessa ilman omaa pohjaa. Ne voi sitten länttää mihin päin kenttää haluaa. Itse olisin kyllä halunnut tehdä laatoille omat rakennukset, mutta asiakas on oikeassa. Eikä se nyt välttämättä ole huonokaan idea.
Maasto tulee olemaan punertava/hiekka eikä harmaa viktoriaaninen kaupunki, kuten aluksi ajattelin. Tilaajalla on näes toiveita Latigo posselle. Punaista onkin kivempi maalata tbh : D
Re: Karanteenialueen arkkitehtuuria (23.2. pöytä valmis)
Tosiaan. Pikkasen tuo punainen väistyi maaleja sekoiteltaessa, mutta olen silti ihan tyytyväinen lopputulokseen. Saavat nyt pelata keittiön pöydän sijasta tällä.
-
Ninjapiraatti
On se kone! Kuinka monta variaatiota tuosta saa väännettyä, että tiet tulevat "fiksusti"?
Tuo talo on kyllä ihqu!!!