Dwarf Slayer
Dwarf Slayer
tässä olisi tälläinen slayeri http://www.pbase.com/image/19226898 se on ensimmäinen maalaamani figu parin vuoden tauon jälkeen. Syvyys look kärsi kuvanlaadusta ja samoin värit. Veli (baretul) auttoi hieman värivalinnoissa ja muussakin (kun oli päässyt unohtumaan
).
Hienoha tuo on. Varsinkin kun tuo näyttäisi olevan normi slayer. Tommosia kokonainen ryhmä todellakin olisi hieno. Pidin erityisesti naaman sotamaalauksesta. Kuva tosin oisi voinu olla parempi (tosin mitäpä minä tiedän laadusta, ku en ole itse onnistunu laittaa vielä yhtään kuvaa
)
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
Juh, metallinen se oli... Ja mitä noihin kuvien laatuun tulee, niin ainahan ne nyt ovat huonompia, kun mitä hahmo "livena" näyttäisi, muuten olen ihan tyytyväinen noihin kuviin, paitsi nuo metalli pinnat kärsivät kyllä aika melkoisesti, sekä veri joka on maalattu kirveeseen, tuntuu "hävinneen" melkein kokonaan 
Paremmalla kuvalla varmaan tarkoitetaan tässä paremmin valaistua ja hiukka isompia. Itse ainakin toivoisin niin.
Parta näyttää tuossa valaistuksessa ihan kivalta, samoin tuo sotamaalaus. Ihossa highlightit ovat hiukka karailleet omille teilleen, etenkin tasaisemmissa paikoissa käsien lihaksia. Kirveen varsi on hiukka yksivärinen, itse olisin maalannut puun syyt näkyviin elävoittämään pintaa. Metallin axessa olisi voinut sävyttää vielä pidemmälle tummemmilla metallikerroksilla. Veri on ihan hieno, mutta kivan efektin luo yös se että alla on hiukka jo kuivunutta verta (ruskeaa tai melkein mustaa väriä). Tatuoinnin musta rajaus on liian paksu. Basen ruoho lätässä, jos se oli staattista rouhoa kannattaa liimata toinen kerros sitä ja aina kun käyttää staattista ruohoa liimaiksen jälkeen puhaltaa ruohon pystyyn pidellen figua ylösalaisin.
Hieno tuo on tauon jälkeiseksi työksi. :-)
Parta näyttää tuossa valaistuksessa ihan kivalta, samoin tuo sotamaalaus. Ihossa highlightit ovat hiukka karailleet omille teilleen, etenkin tasaisemmissa paikoissa käsien lihaksia. Kirveen varsi on hiukka yksivärinen, itse olisin maalannut puun syyt näkyviin elävoittämään pintaa. Metallin axessa olisi voinut sävyttää vielä pidemmälle tummemmilla metallikerroksilla. Veri on ihan hieno, mutta kivan efektin luo yös se että alla on hiukka jo kuivunutta verta (ruskeaa tai melkein mustaa väriä). Tatuoinnin musta rajaus on liian paksu. Basen ruoho lätässä, jos se oli staattista rouhoa kannattaa liimata toinen kerros sitä ja aina kun käyttää staattista ruohoa liimaiksen jälkeen puhaltaa ruohon pystyyn pidellen figua ylösalaisin.
Hieno tuo on tauon jälkeiseksi työksi. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Verestä: veri näyttää myös vähän siltä, että kirves olisi vain kasteltu veressä eikä lyöty vastustajaan. Tekisin itse veren siten, että verta olisi pienemmällä aluella ja se muodostuisi roiskeista (jotka olisivat kaikki samansuuntaisia). Sitten muodostuisi illuusio kirveestä, jolla on oikeasti lyöty jotakin.
*nilliti nilliti
*
Mut joo, hyvää jälkeä tauon jälkeen. Tuo figusi ensi maanantaina Fantsun maalauskerhoon niin saat lisää palautetta.
*nilliti nilliti
Mut joo, hyvää jälkeä tauon jälkeen. Tuo figusi ensi maanantaina Fantsun maalauskerhoon niin saat lisää palautetta.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
baretul
veli on melkee yhtä hyvä ku bare
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
-
maddog
Todella kaunis figu. Erittäin hyvin maalattu, ja väritkin on tosi hyvät. Pidän erityisesti parrasta ja ihosta.
Mutta huonoakin löytyy. Kirveenvarren saisit maalata paremmin, sillä on aika karun näköinen muuhun figuun verrattuna. kirveessä olisi kannattanut käyttää tavan maaleja, metallien sijaan, tai ainakin jättää veri pois! tosiaan, muu figu näyttää vakavasti maalatulta, mutta tuo kirves pilaa kaiken (no melkein, hyvä se sinänsä on kokonaisuutena)
Mutta huonoakin löytyy. Kirveenvarren saisit maalata paremmin, sillä on aika karun näköinen muuhun figuun verrattuna. kirveessä olisi kannattanut käyttää tavan maaleja, metallien sijaan, tai ainakin jättää veri pois! tosiaan, muu figu näyttää vakavasti maalatulta, mutta tuo kirves pilaa kaiken (no melkein, hyvä se sinänsä on kokonaisuutena)
- Henri Ketonen
-
baretul
Hmm hän on maalannut drybrushannu tuon ekaks muistaakseni keltasella aika rajusti, sitten inkannu oransilla inkillä, sitten korostanu golden yellow, bad moon yellow, skull white + bad moon yellow. lopuksi linetty mustallaHenri kirjoitti:Toi parta on melkoisen hieno. Et kertoisi miten ja millä väreillä sen maalasit? Itse olen koettanut saada aikaan saman värisiä hiuksia mutta melko huonolla menestyksellä...
- Henri Ketonen