Kdown - 40k, Bolttista ja fabaa

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hank

Re: Kdown - Forest Prince on Dragon

Viesti Kirjoittaja Hank »

Onpas todella tyylikäs armeija! Väriteema toimii täydellisesti, maalausjälki on tiukkaa ja beissit tukee kokonaisuutta mahtavasti. Inspiroivaa kamaa!
Kdownunder

Viesti Kirjoittaja Kdownunder »

Hank kirjoitti: Ma 23.03.2020 10:37 Onpas todella tyylikäs armeija! Väriteema toimii täydellisesti, maalausjälki on tiukkaa ja beissit tukee kokonaisuutta mahtavasti. Inspiroivaa kamaa!
Kiitti kovasti kommentista! Oon koittanut pysyä alkuperäisessä plänissä ja aika hyvin on toistaiseksi onnistunutkin. Katotaan mitä saadaan seuraavaksi näytille.
Kdownunder

Tulipahan nämäkin kaikki valmiiksi. Sain toiset 10 valmiiksi toissa päivänä, eiköhän 20 riitä näin alkuun.

Kuva

Kuva
Lord of Carcassonne

Re: Kdown - Lisää ratsuväkeä

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Upeaa jälkeä!
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Kdownunder

Kiitos positiivisesta palautteesti! Mukavahan näitä on maalata kun on selvät sävelet.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Upeat viitat ratsumiehillä!

-ile
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Hienon näköistä. Varmaan joo toi rajoitettu paletti auttaa valmiiksi saamisessa, itsellä menee helposti paljon aikaa värien valitsemiseen jos niitä ei ole teema ennalta määrännyt.
Kdownunder

ile kirjoitti: Ma 30.03.2020 18:26 Upeat viitat ratsumiehillä!

-ile
Kiitti kommenteista! Itsekin olen noihin ihan tyytyväinen ja parasta tietysti, että se isoin ja näkyvin osa napista on onnistinein.
Morze kirjoitti: Ma 30.03.2020 20:55 Hienon näköistä. Varmaan joo toi rajoitettu paletti auttaa valmiiksi saamisessa, itsellä menee helposti paljon aikaa värien valitsemiseen jos niitä ei ole teema ennalta määrännyt.
Auttaahan se toki alussa vähän, mutta kaikki ne on silti maalattava olipa värit mitkä tahansa =)

Oon koittanut tässä tuhertaa valmiiksi noita blade dancereita (eli GW:n war dancereita) Raging Heroesin blood vestaleista, mutta tuntuu ettei millään tule valmista kun tuli valituksi taas se pitempi polku. Toivottavasti se nyt on loppujen lopuksi sen arvoista.

Pitää nyt koittaa maalata noita ennen kuin Mierceltä tulee 4 monsteria jotka sivuuttaa nuo dancerit kuitenkin vähäksi aikaa.
Kdownunder

Alko weedot tympäseen niin piti maalata välillä vähän maukkoja kaaokselle. Ekat 20 valmiina ja seuraavat 20 odottaa jo maalauspukilla.

Kuva
Kdownunder

Re: Kdown - Maukkoja kaaokselle

No nyt tuli vihdoin ja viimein nappulat Mierceltä ja pääsi väköstään uusien vahvistusten kanssa. Nyt saa maukat ja weedot odottaa kiltisti vuoroaan taas jonkin aikaa.

Pari Feldrak Elderiä kaaokselle, jotka pohjamaalaan tänään.
Kuva

Oli pakko peittää kaulakoru (krusifiksi) khornen merkillä vaikka ei sekään ihan naulan kantaan osu.
Kuva

Ja sitten ois vielä viimeisteltävänä yks gortarch ja alla oleva iso mölli, jolle tein jo kaverin viime vuonna (alempi kuva).
Kuva
Kuva
Aarresaari

Re: Kdown - Isoja möllejä

Viesti Kirjoittaja Aarresaari »

Tuli katseltua tänään koko blogi yhdeltä istumalta. Hirvittävän tunnelmallinen kokoelma tästä kyllä on siinnyt. Etenkin noiden luonnonelementtien ja alustojen suhteen oot aivan omalla tasollasi. Silmään ei tarttunut että kauanko basetukseen + muuhun efektien lisäilyyn menee suhteessa maalaukseen. Teetkö sitä yksilötyönä vai liukuhihnalta?
Kdownunder

Aarresaari kirjoitti: La 25.04.2020 14:49 Tuli katseltua tänään koko blogi yhdeltä istumalta. Hirvittävän tunnelmallinen kokoelma tästä kyllä on siinnyt. Etenkin noiden luonnonelementtien ja alustojen suhteen oot aivan omalla tasollasi. Silmään ei tarttunut että kauanko basetukseen + muuhun efektien lisäilyyn menee suhteessa maalaukseen. Teetkö sitä yksilötyönä vai liukuhihnalta?
Kiitti kommenteista! Mukavaahan se on että joku näitä joskus katselee ja kommentoi. Aika paljon mulla on hobby jutut siirtynytkin tuonne The 9th Age -foorumille kun täällä on kuitenkin verraten hiljaista. Aion toki päivittää tätä kun olen nyt aktivoitunut varsinkin conffaus ja maalaus puuhissa.

Ja baseihin tulee panostettua aika paljon ja joskus melkein yhtä paljon kuin itse nappiin. Sitä on sitten tullut vähän opeteltua lisää kun se kiinnostaa. Seuraavaksi pitäisi reenata water efektin käyttöä ja mulla on jo sitä varten figukin hankittuna. Kunhan saan tuon kaaos listan maaleihin niin alan värkkäämään Mierceltä ostamani puumiestä pelikuntoon.

Yleensä teen yksilöllisiä ja uniikkeja baseja aina tietylle figulle yksi kerrallaan, mutta olen myös tehnyt muutaman sarjan noita puun kaarnasta tehtyjä. Tollanen iso base jossa on runsaasti eri rakenteita ja vaiheita ottaa jotain 10-20 tiimaa työtä useamman päivän aikana kun pitää odotella kuivumista ja kovettumista.

Tein tuosta männyn kaarnalla basetuksesta tutoriaalin tuonne t9a foorumille (hobby hub - user blogs - Kdown's Chronolog). Sieltä löytyy muutenkin laajemmin tuota omaa tuotantoa.
Aarresaari

Viesti Kirjoittaja Aarresaari »

Kdownunder kirjoitti: La 25.04.2020 23:54
Kiitti kommenteista! Mukavaahan se on että joku näitä joskus katselee ja kommentoi. Aika paljon mulla on hobby jutut siirtynytkin tuonne The 9th Age -foorumille kun täällä on kuitenkin verraten hiljaista. Aion toki päivittää tätä kun olen nyt aktivoitunut varsinkin conffaus ja maalaus puuhissa.

Ja baseihin tulee panostettua aika paljon ja joskus melkein yhtä paljon kuin itse nappiin. Sitä on sitten tullut vähän opeteltua lisää kun se kiinnostaa. Seuraavaksi pitäisi reenata water efektin käyttöä ja mulla on jo sitä varten figukin hankittuna. Kunhan saan tuon kaaos listan maaleihin niin alan värkkäämään Mierceltä ostamani puumiestä pelikuntoon.

Yleensä teen yksilöllisiä ja uniikkeja baseja aina tietylle figulle yksi kerrallaan, mutta olen myös tehnyt muutaman sarjan noita puun kaarnasta tehtyjä. Tollanen iso base jossa on runsaasti eri rakenteita ja vaiheita ottaa jotain 10-20 tiimaa työtä useamman päivän aikana kun pitää odotella kuivumista ja kovettumista.

Tein tuosta männyn kaarnalla basetuksesta tutoriaalin tuonne t9a foorumille (hobby hub - user blogs - Kdown's Chronolog). Sieltä löytyy muutenkin laajemmin tuota omaa tuotantoa.
Ymmärrän hiljaisuuden vaikutuksen. Onneksi kuitenkin lyötyy aikaa myös näille peleistä riippumattomille kanaville. :)

Kuinka laaja basebitsien, ruohojen ja muiden vastaavien arsenaali löytyy? Ootko ostellut niitä yhdessä tätä projektia varten vai onko niitä kertynyt sieltä sun täältä?

Kiitos myös kaarnabasetuksen vinkistä! Ei oo varsinaisesti mitään projektia johon voisin lainata, mutta katson mielelläni silkasta teknisestä ilosta.
Kdownunder

Aarresaari kirjoitti: Ma 27.04.2020 12:05
Kdownunder kirjoitti: La 25.04.2020 23:54

Ymmärrän hiljaisuuden vaikutuksen. Onneksi kuitenkin lyötyy aikaa myös näille peleistä riippumattomille kanaville. :)

Kuinka laaja basebitsien, ruohojen ja muiden vastaavien arsenaali löytyy? Ootko ostellut niitä yhdessä tätä projektia varten vai onko niitä kertynyt sieltä sun täältä?

Kiitos myös kaarnabasetuksen vinkistä! Ei oo varsinaisesti mitään projektia johon voisin lainata, mutta katson mielelläni silkasta teknisestä ilosta.
Joo no hobby -jutut saa aina pidettyä ainakin jonkin threadin aktiivisena. No ehkä voit soveltaa sitä joskus myöhemmin kun sopiva proggis sattuu eteen.

No on se hyvä olla ainakin pari-kolme sävyä static grassia ja ehkä 5-10 erinlaista tuftia eri sävyillä, koolla ja myös ruohon pituudella. Toki joskus niitä voi hieman maalata jos ei oikean väristä löydy, mutta jos pitää koko armeija basettää niin se on aika työlästä.

Alla kuva minun vähän yli vuosi sitten tekemästä dryadi blokista, jossa olen massalla korottanut noita baseja ja lisännyt baseen louhikkoista metsän pohjaa. Tässä on käytetty paria eri sävyä static grassia ja ehka 4-5 eriväristä tuftia. Tuolla määrällä saa jo ihan kivan näköstä vaihtelua ja tuo massan ja kivien lisäys tuo kivaa tekstuuria ei niin helppo kulkuisesta metsästä. Pahoittelu paskasta kuvan laadusta.

Kuva
Kdownunder

Re: Kdown - Barbaarit maaleissa

Niin ja sainhan minä namä vihdoin maalattua.

Kuva
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Oot uskomattoman tehokas maalari! Hyvän näköinen poppoo.

Tai sitten just näissä figuissa on jokin taikaresepti. Nimittäin yhdellä toisella foorumilla eräs ulkomaaneläjä maalasi myös rykmentillisen huomattavan nopeasti ja hyvälle tasolle.

-ile
Kdownunder

Kiitti! Taika resepti on istumalihaksissa, eli pitää vaan istua alas ja maalata. 5 ensimmäistä maalasin jo aiemmin, jonka jälkeen 15 erä joka meni kivasti parissa kolmessa illassa niin kuin myös seuraavat 10, mutta viimeiset 10 tuotti vähän tuskaa kun tuli uutta tavaraa telakalle eikä oikein enää jaksaneet kiinnostaa.

Nyt olen koittanut tuhertaa noita Mierceltä ostamiani kentaurimöllejä maaleihin mutta hidasta tuppaa olemaan. Pistän taas näytille kun on jotain valmista.
Kdownunder

Pitkästä aikaa tuli taas jotain valmista. Tällä kertaa ogre shamaani.
Kuva
Kuva
Kuva
Lord of Carcassonne

Re: Kdown - Ogre Shamaani

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Todella siistinnäköinen!
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Kdownunder

Re: Kdown - Ogre Shamaani

Kiitti kommentista! Vielä on pari HATE -nappia jemmassa ogre armeijaa varten.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”