Hei,
Olen palannut 15 vuoden jälkeen takaisin WH40K:n harrastelun pariin. 2000 pisteen Tau armeija on maalattu muutaman kuukauden päästä ja haluaisin alkaa pelaamaan.
Muissa harrastuksissa, yhteisöissä ja peleissä käytetään usein discord -kanavia toiminnan koordinointiin. En ainakaan pikaisesti löytänyt mitään linkkiä täältä foorumeilta tälläiselle kanavalle, missä pystyisi keskustelemaan ja löytämään peliseuraa helposti Helsingin alueelta. Olisin kiinnostunut liittymään myös johonkin säännölliseen peliporukkaan.
EDIT: tein kanavan jos joku haluaa sopia pelejä: https://discord.gg/TrsMkKv
Tälläinen koko maan kattava discord löytyy myös: https://discord.gg/3WqACeY
-Petri
Helsingin alueen pelaajilla oma discord? WH40k
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Helsingin alueen pelaajilla oma discord? WH40k
Viimeksi muokannut Dman, Ti 16.06.2020 22:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Rain-of-silence
- Viesti:
Re: Helsingin alueen pelaajilla oma discord? WH40k
Moikka.
Peliseuraa ei ole ikinä liikaa, joten jos haluat joskus pelata niin ilmoittele:) Itselläni on joku 2500-3000pt grey knighteja, 2000-3000pt Khornen demoneja ja worldeatereita ja oisko joku 2000pt Adepta soritaksia.
Peliseuraa ei ole ikinä liikaa, joten jos haluat joskus pelata niin ilmoittele:) Itselläni on joku 2500-3000pt grey knighteja, 2000-3000pt Khornen demoneja ja worldeatereita ja oisko joku 2000pt Adepta soritaksia.
-
hotsauceteddy
Moro,
Discordi kiinnostais, oon aloittanut myös 40k-figujen näpläämisen yli 10 vuoden tauon jälkeen ja juttu- ja peliseura kiinnostaa. Suhailen osittain Tampereella, mutta Hesassa vaikutan myös.
Discordi kiinnostais, oon aloittanut myös 40k-figujen näpläämisen yli 10 vuoden tauon jälkeen ja juttu- ja peliseura kiinnostaa. Suhailen osittain Tampereella, mutta Hesassa vaikutan myös.
Tein kanavan jos joku haluaa sopia pelejä: https://discord.gg/TrsMkKv
Morjens!
Mä oon tässä palailemassa harrastuksen pariin kanssa. Odotellen 9-edikkaa. Meikän vanhat armeijat on pääasiassa myyty aikanaan, mutta löytyy jotain vanhoja maalaamattomia Tyranideja joita on tarkoitus alkaa pelaan. Tarttee laittaa uudet alustat ja alkaa maalaamaan.
Ois tietty mukava löytää porukkaa jonka kanssa asiasta keskustella ja aikanaan pelata kanssa. Saan kyllä helpolla kasaan 500pt mini armeijan, menee varmaan 1000points kanssa mutta puuttuu aikalailla HQ:t yms.
Itse asustelen opiskelija kämpässä tällä hetkellä eli tilaa on tasan nolla.
Mä oon tässä palailemassa harrastuksen pariin kanssa. Odotellen 9-edikkaa. Meikän vanhat armeijat on pääasiassa myyty aikanaan, mutta löytyy jotain vanhoja maalaamattomia Tyranideja joita on tarkoitus alkaa pelaan. Tarttee laittaa uudet alustat ja alkaa maalaamaan.
Ois tietty mukava löytää porukkaa jonka kanssa asiasta keskustella ja aikanaan pelata kanssa. Saan kyllä helpolla kasaan 500pt mini armeijan, menee varmaan 1000points kanssa mutta puuttuu aikalailla HQ:t yms.
Itse asustelen opiskelija kämpässä tällä hetkellä eli tilaa on tasan nolla.