Luurangot
jep, been there done that. en suosittele kenellekkään suurissa määrissä maalaamista.baretul kirjoitti:...kunha ei ota kaikkia ukkoja samaa aikaa siihe pöydälle sillä periaateella että nyt maalataa kaikki...
mulla tulee perussotilaat sarjatuotantona 5 on se yleisin...tosiaan ennen oli 20 kerrallaan ja se oli tuskaa. mutta kun nuo Skaven Slavet on niin helppo maalata niin niitä tulee tehtyä 10 kerrallaan.verLoren kirjoitti:Maalaatteko te sillä tavalla että maalaatte aina yhden kerrallaan vai että niinkuin yks väri joka paikkaan mihin sitä kuuluu ja sitten toinen väri? Siis niinkuin 'sarjatuotantona'.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Luurankojen maalauksessa tökkii todellakin se, ettei se vois olla enää yhtään tylsempää. Pelkkää luuta eri asennoissa?? Gimme a brake... Kyllähän melkein mitä tahansa muuta figua vois maalata vaikka kuukauden, mutta EI luurankoja! Ensimmäisen regimentin jälkeen alkaa jo tökkimään pahasti, eikä varmasti auta tieto siitä että vielä 5 regimenttiä jäljelä
.
Machiavelli, ja henkilökohtainen ristiretki luurankoja vastaan alkaa.
Machiavelli, ja henkilökohtainen ristiretki luurankoja vastaan alkaa.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
baretul
Heh en kyllä tajua että mikä idea vetää dry brushilla shadejasippa kirjoitti:1. Chaos Blackillä undercoat
2. Dry brushaan skull whitellä
3. Dry brushaan bleached bonella
4. Lopuksi päälle vedellä ohennettua black inkiä täyttämään rakoset.
Noin tulee kohtuu nopeaa maalattua luukohdat. Aseet ja muut releet pitää säätää vielä erikseen.
Ajatus on siinä että Sippa halunnee Bleached bonen värisiä luurankoja, ja bleached bone ei sellaisenaan erotu mustasta, siksi valkoinen kuivaharjaus alle. Itse käytän vastaavaa taktiikkaa joskus turkkien maalaamiseen, eli mustalle pohjalle valkoinen kuivaharjaus ja sen jälkeen kuivaharjaus halutulla värillä.baretul kirjoitti:Heh en kyllä tajua että mikä idea vetää dry brushilla shadeja? eikö olis ideaa vetää esim eka se bleached bone ja sitte vasta skull white.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
baretul
Mutta erottuu paremmin jos pohjalla on skull white kuivaharjaus.baretul kirjoitti:se taitaa erottua just saman verran kun skull whiteki :d .. olen joskus kaua aikaa sitet näitä dry brushannut.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
zakug_the_insane
Mä oon laittanu liche priestien ihon näin:
1. Pohjaväriksi scorched brown <-----(noinko se meni)
2. Drybrush codex greyllä
3. Highlightit codex greyllä sekotettuna bleached boneen (sillai että se on tarpeeks vaaleeta erottuakseen pelkästä codex greystä)
4. Jos haluaa niin voi vielä laittaa b.bonea pelkiltään viimeiseksi highlightiksi.
1. Pohjaväriksi scorched brown <-----(noinko se meni)
2. Drybrush codex greyllä
3. Highlightit codex greyllä sekotettuna bleached boneen (sillai että se on tarpeeks vaaleeta erottuakseen pelkästä codex greystä)
4. Jos haluaa niin voi vielä laittaa b.bonea pelkiltään viimeiseksi highlightiksi.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
baretul
-
zakug_the_insane
-
baretul
itse olen maalaillu lurkkeja:
1. Chaos black pohjamaali (Spray)
2. Scorched brown
3. Dry brush Blenched bone
4. Dry brush skull white
aseet:
1. Chaos black (Spray)
2. Chainmail+chaos black
3. Chainmail dry brush
4. Chestnut ink
5. Dry brush chainmail
ihan pelikelpisia tulee (mut ei minulle vaan.....)
1. Chaos black pohjamaali (Spray)
2. Scorched brown
3. Dry brush Blenched bone
4. Dry brush skull white
aseet:
1. Chaos black (Spray)
2. Chainmail+chaos black
3. Chainmail dry brush
4. Chestnut ink
5. Dry brush chainmail
ihan pelikelpisia tulee (mut ei minulle vaan.....)
Nomen Est Omen