"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helsinkiin Games Workshop13.9.2003!!!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Ninnu kirjoitti:Odotamme suurella kiinnsotuksella mitä tapahtuu. Onko tietoa muuten ovatko tulossa coniin promottamaan (haluisin pysyä kaikesta conissa tapahtuvasta figutoimminnasta jollain tasolla kärryillä)?
Jeps, ollaan tulossa. Pari kuukautta sitte mut ja kaks muuta henkilöö palkattiin Outridereiks Helsinkiin ja kaks palkattiin Turkuun (toimitaan kyl tietenki koko Suomes, mut näiden paikkojen lähistöl vähän helpommin). Coniin tulee ymmärtääkseni sekä 40K ja LoTR demot.

Ite odotan GW:n liikkeltä just noit kaikkii Roadshoweja, teemapelejä/pelipäiviä ja näitä "official" hommia (kuten esim. Official kamppanja pelejä, kuten Englannissa on nytki Eye of Terroria varten). Tietenki tilauspalvelukin on plussaa, mut luulen et tuotevalikoima löytyy aika hyvin muualtakin.

Susi on kyllä hyvä pelipaikka ja siel on mukava asioida, mut tuotevalikoima on vähän nihkeet ja se on multa katsottuna vähän kaukana. Fantsus on hyvä valikoima mut sen kyl huomaa et on vähän isompi liike joka ei oo pelkästään GW tuotteihin perehtyneit myyjiä, joten palvelu ei oo ihan samaa ku Sudes (pelitilaaki on mut ei yhtä hyvin ku Sudes). Luulisin kylläki et Sudes tulee edelleenki olemaan enemmän pelipöytiä + vähemmän ruuhkaa ku GW:n kaupas.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Viimeinkin se saadaan tänne. Hyvä ettei tartte enää tilata botseja enklannista.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Minkälainen se LotR demo sitten on ja onks se sitten, joka päivä Conis?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Sgt.Marsu

Viesti Kirjoittaja Sgt.Marsu »

Onko tää vasta Suomen eka GWn virallinen liike? Voivoi. Joudun viel tyytymään Fantsuun, Oulussa kun majailen :cry:
Skwiik!
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

LAndE kirjoitti:Minkälainen se LotR demo sitten on ja onks se sitten, joka päivä Conis?
Ite en LoTR:iä vedä joten en osaa sanoo. Varmaan vaan päivän ja pe, koska mua on pyydetty vetämään 40K la.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

TArtteeko ne kokopäivämaalaajia? (ei niin että kandeis edes yrittää hakea paikkaa, helsinki kun on pullallaan huippumaalaajia :wink: )
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

eli orjia..
maddog

tarkoitan kun muutenkin maalaan kokopäiväisesti (työpäivinä kokoiltaisesti) etttä samahan se olisi maalata palkkalaisenakin :D
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Mainittakoon nyt kaiken tämän hehkutuksen lomaan, että näiden esim. Humien mainitsemien "official hommien" myötä ilmenee myös yksi GW:n liikkeen heikkous - näin harrastajan kannalta katsottuna. Tarkoitan, että itselläni on ainakin hyllyt pullollaan myös ei GW:n valmistamia miniatyyrejä. Esitänkin retorisen kysymyksen: olenko tervetullut käyttämään näitä miniatyyrejä esim.

a) Chaos Boyzien turnauksissa
b) Lohikäärmeen luolassa
c) Mustassa Suden turnauksissa
d) GW:n uudessa liikkeessä

Toisaalta en voi valittaa, koska toivon mukaan tulevaisuudessa voin osallistua (tai olla osallistumatta) kaikkien edellä mainittujen instanssien toimintaan. Ellei GW sitten lohkaise markkinoista liian suurta palaa...

- Dru Perim
Viimeksi muokannut Dru Perim, Ma 21.07.2003 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Robrog

Viesti Kirjoittaja Robrog »

aijai... kyl mun tahdonvoimalle ja lompakolle koittaa kovat ajat ku toi on aivan tasan mun kotimatkan varrella... mä kuljen päivittäin tosta hotellista ohi kouluun... ja jos mä tiedän et siel on GW, ni taitaa tulla vähän liikaa ostettua. tosin ei sitä koskaan tiiä... katsotaas nyt...
- Robert
maddog

Kehoittaisin kaikkia suosimaan suomalaisia liikkeitä, eli puolta kuuta ja fantsua, sekä mitä muita niitä nyt onkin.Nämä ovat kuitenkin niitä tienraivaajia olleet suomalaisessa fantasiapelaamisessa, joten niitä ei saa jättää tuetta vain sen takia että joku flashy GW liike ilmestyy pääkaupunkiin! Enkä usko että näin käykään. Asiakkaat ovat uskollisia omille tutuille liikkeilleen. Tietty GW:ssä on kätevä in store order pointti kaikille niille Wanhoille figuille!
maddog

Tää vois tarkoittaa että skandinavian GD olisi suomessa joku vuosi!!!

...Siis jos sellainen skandinavian GD on yleensä olemassa.
Elder

Viesti Kirjoittaja Elder »

minä ainakin pitäidun tutussa puolessa kuussa aina, suureempaa kiinnostusta tuohon GW omaan liikkeeseen ei edes ole..
Axé!
Gandalf The White

Viesti Kirjoittaja Gandalf The White »

Mie varmaan suosin kaikkia tasapuolisesti... On tullut tilattua ainakin fantsusta, crazystationista ja pkp:stä. Mustassa sudessa ei oo tullut vielä käytyä mutta se tilanne korjataan lähiaikoina kun pääsen Helsinkiin. Oman kotikaupunginkin ainutta figukauppaa (kirjalahja Alex) täytyy myös pitää yllä (lähinnä ostamalla maalipurkkeja ;)) Tosin fantsua luultavasti välttelen. Meinaan vaan että siellä ei todellakaan tiedetä mitä asiakaspalvelu tarkottaa etenkään netin kautta tilatessa...
"I come back to you now... At the turn of the tide"
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

hmm... GW suomeen... Onhan se hieno homma, mutta mitä uutta se voi tarjota, muuta kuin halvemmat hinnat? Tuskin niitäkään. Fantsussa on kuitenkin jo melkein kaikki, ainoastaan jotain ihme vanhoja ukkoja ja puuttuu ja osia ei saa ostaa erikseen, mutta ei niitä kuitenkaan tule kovin usein ostettua, niin että en mä mitään tolla uudella liikkeellä tee. Kyllähän siellä pitää katsomassa käydä... onhan se sentään GW:n liike. Mä tuun kyllä jatkossakin käyttää fantsua, koska sinne menee yhtä kauan kulkea. Kuka sanoo että sinne edes tulee avajais tarjouksia. Eihän ne koskaan ennenkään mitään joulualea oo pitänyt?!?!?!?
You wouldn't like me when I'm angry.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Aikamoinen downeri jos ei oo avajaistarjouksia. Yleensä avajaiset GW:n liikeessä on Tapahtuma. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

hinnat tuskin muuttuvat mutta onhan MO ihan kiva vaikka sellainenkin on jo mustassa sudessa. wau... eli mitä uutta? Ehkä se 'The GAMES WORKSHOP' kyltti ja se fiilis että tämä on the AITO kauppa mutta eipä kai juuri muuta. fantsu on ajanut saman asian.

Toimiiko fantsu ja gw muuten mitenkään kimpassa? vai ovatko ne verivihollisia...!?
niih.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Saisko tästä paikasta jonkinlaisen kartan niin osais paikallekkin...?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Mistä luulet fantsun figut saavan?
Huumorilla, huumorilla.
StaG

Viesti Kirjoittaja StaG »

Niin, ja Fantsu on kai jotenkin Geeween kanssa tekemisissä, siis silleen elite-storena... ja onhan Geeweellä jouluisin jotain alea... nimittäin GIFTVOUCHERIT :D
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”