Monta tyyppiä Crusaderiin menee?
Monta tyyppiä Crusaderiin menee?
Omasta mielestäni, vaikka sitä ei suoraan sanotakaan, niin Crusaderiin mahtuu 15 ja sillä se (eikä Rhinoon saa millään 11 tyyppiä). Tiedän että tästä ollaan montaa (eli kahta) mieltä, eli sen takia toi äänestys että tietää miten mielipiteet jakautuu
Siis, sehän on jokin Chapter Approved-sääntö tai jotain (en löytänyt Sääntökirjasta :oops:), että transportiin saa squadin + squadin joinannut Indep.Char. Se pätee kaikkiin transport-kykyisiin vehicleihin. Eli, miten muuten saisit ne cheesyt 15 Blood Clawta + Rune Priest samaan Crusaderiin? 
EDIT: Lukekaa Rulebookin Official Q&A, Vehicles, ja viimeinen entry... :twisted: http://www.games-workshop.com/40kuniver ... nsVer1.pdf
EDIT: Lukekaa Rulebookin Official Q&A, Vehicles, ja viimeinen entry... :twisted: http://www.games-workshop.com/40kuniver ... nsVer1.pdf
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Gene Steeler
Tarkoitat siis kohtaa 9 joka alkaa näin:
Minusta tuo näyttää ihan siltä että rhinoon menee 10 ukkoa, sis. hahmon, ja Crusaderiin 15, myös sis. hahmon.A transport vehicle may only transport the unit it was bought as an upgrade
for. Characters that join a unit with a transport may be carried in it too, as long
as they will fit of course.
Jeps, samaa mieltä...
Kyllä tuo mielestäni viittaa siihen, että siellä pitää olla se tyhjä paikka, ennen kuin se independent character mahtuu.
(Tosin tuo voisi myös viitata siihen että charru termis armorissa ei mahu Rhinoon)
WD battle reporteista löytyy aina pikku bugeja, joten niitä ei varmana perusteluna voi käyttää, mutta onko kukaan nähnyt WD:ssä tilannetta, jossa charrulle ei oo tarvinu omaa paikkaa vehiclessä? Tai esimerkiksi sellasta armeija esittelyä, jossa Rhinon vieressä olisi 11 Marinea ikään kuin odottamassa sisään pääsyä? Itse en ainakaan muista.
Kyllä tuo mielestäni viittaa siihen, että siellä pitää olla se tyhjä paikka, ennen kuin se independent character mahtuu.
(Tosin tuo voisi myös viitata siihen että charru termis armorissa ei mahu Rhinoon)
WD battle reporteista löytyy aina pikku bugeja, joten niitä ei varmana perusteluna voi käyttää, mutta onko kukaan nähnyt WD:ssä tilannetta, jossa charrulle ei oo tarvinu omaa paikkaa vehiclessä? Tai esimerkiksi sellasta armeija esittelyä, jossa Rhinon vieressä olisi 11 Marinea ikään kuin odottamassa sisään pääsyä? Itse en ainakaan muista.
Sitä minä ajattelin... taas GW on tehnyt säänöistä sellaisia "kyllä/eikä/mutkun"-konsepteja... :?Garoth kirjoitti:(Tosin tuo voisi myös viitata siihen että charru termis armorissa ei mahu Rhinoon)
Se GWn nettisivuilla oleva 1000 ptsin D.Eldar vs. Necrons Battle Report (jossa DEt saavat turpaansa oikein olan takaa :x), Archite muistaakseni matkustaa Wycheiden mukana, ja Wycheitä oli 10 kpl / Raider.Garoth kirjoitti:WD battle reporteista löytyy aina pikku bugeja, joten niitä ei varmana perusteluna voi käyttää, mutta onko kukaan nähnyt WD:ssä tilannetta, jossa charrulle ei oo tarvinu omaa paikkaa vehiclessä? Tai esimerkiksi sellasta armeija esittelyä, jossa Rhinon vieressä olisi 11 Marinea ikään kuin odottamassa sisään pääsyä? Itse en ainakaan muista.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Ei, kyllä siinä toisessa Wych porukassa on vaan 9 tyyppiä, joka taasen voisi johtua siitä että:
A: pisteet on loppunu kesken
B: Charrulle on jätetty tilaa raideriin
C: Joku muu tosi hyvä syy
Epäilisin B:tä
(En muuten lukenu sitä juttua tarkemmin, eli en tiedä mitä kesken taistelun kävi, olisihan siellä voinnu olla 11 tyyppiä Raiderissa mutta epäilen)
A: pisteet on loppunu kesken
B: Charrulle on jätetty tilaa raideriin
C: Joku muu tosi hyvä syy
Epäilisin B:tä
(En muuten lukenu sitä juttua tarkemmin, eli en tiedä mitä kesken taistelun kävi, olisihan siellä voinnu olla 11 tyyppiä Raiderissa mutta epäilen)
Eikös ne independent characterit ole yleensä vähintään saman kokoisia ku tavalliset jampatkin eli maalaisjärjen mukaan ne vie yhtälailla tilaa autosta ku normaalit marinetkin, siis jos kapasiteettia löytyy 15 ukkelin verran niin sinne menee tasan 15 eikä tippaakaan enempää, oli matkustajat minkälaisia tahansa.
Ei kuin hei, nyt pitää ehdottomasti vaihtaa kantaa koska:
Rhinossa on varmaankin 1 kuski, joten independent character mahtuu etupenkille kuskin viereen! Tavallisia squadmembereitä ei tietenkään koskaan lasketa etupenkille!! Näin sen on pakko olla!!! Aivan loistava perustelu!!!
ööö... no joo, oon mä edelleen sitä mieltä että siinä squadissa on pakko olla 9 tyyppiä, jos se charru aikoo mahtua samaan Rhinoon
Rhinossa on varmaankin 1 kuski, joten independent character mahtuu etupenkille kuskin viereen! Tavallisia squadmembereitä ei tietenkään koskaan lasketa etupenkille!! Näin sen on pakko olla!!! Aivan loistava perustelu!!!
ööö... no joo, oon mä edelleen sitä mieltä että siinä squadissa on pakko olla 9 tyyppiä, jos se charru aikoo mahtua samaan Rhinoon
Ei ton selvennyksen jälkeen tossa pitäis olla mitään epäselvää, rhinoon mahtuu max. 10 modelia ja crusaderiin maz. 15 modelia. Aika tärkeä tuo lause ->
Characters that join a unit with a transport may be carried in it too, as long as they will fit of course.
Salute the great Primarch
Salute the Emperor
Onward to victory!
Salute the Emperor
Onward to victory!
- The Captain
- Valvoja
Kaipaamme kaihoten vanhan laitoksen Ork Battlewagonia...Teräratas kirjoitti:Juu, toki siellä on tilaa oltava, tuskin se suuri johtaja suostuu mihinkään penkin alle ryömimään
Mikä on harmillista, niin tankkien kannella ei voi kuljettaa solttuja. Se kun on kuitenkin ihan yleisesti käytetty tapa oikeasti. (Ja yllättävän jännittävääkin siinä on roikkua...)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.