"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mutta kuka oli mahtavin Primarkki?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Warsmith Fangron

Mutta kuka oli mahtavin Primarkki?

Viesti Kirjoittaja Warsmith Fangron »

Eli haluaisin mielelläni kommenteja ja perusteluja kuka oli/on mahtavin Primarkki
"Iron lasts to the ends of the Galaxy"
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Horus oli voimakkain joten minä pidän häntä vahvimpana. Eivätkös Primarkit olleet kaikki suunnilleen tasavahvuisia mutta Horus sai kunnon satsin demoni voimia ja jakeli turpiin omaa luojaansakkin kunnes demoniset voimat päättivät jättää hänet ja keisari ampui hänet smitellä.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Horus oli jo ennen korruptoitumistaan väkevin primarkeista. Muut olivat käsittääkseni aikalailla samalla viivalla.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Mahtavuuttakin on monenlaista... Toiset ovat kovia hakkaamaan, toiset kovia suunnittelemaan. Näin ollen, ei voi sano kuka oli mahtavin... Guilliman oli mestari taktiikko, Sanguinius taas kova jätkä mättää... Horus nyt kuitenkin oli varmaan paras, sillä hän tais olla aika kova kaikessa... Makunsa kullakin, mielestäni parhaimmat ja mahtavimmat olivat Sanguinius ja Perturabo.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Night Haunter nousi kakarana sulan magman mukana maankuoren läpi, loi täydellisen tuottoisan maailman pelon avulla ja hakkasi ainakin Rogal Dornin... Mutta eiköhän se Horus ollut aika kova kun Sanguiniuksen ja vähän Keisariakin pystyi pistelemään...
zqmfgb
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Oisse keisarinki voittanu jollei keisari ois saanu "apua"
Huumorilla, huumorilla.
Henri Ketonen

Mitä "apua"?... Älkää nyt viitsikö jauhaa mistään RT-ajan fluffista jota kukaan ei ole lukenut...
zqmfgb
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Siis jos nyt puhutaan tuosta urheasta Terminator-marinesta joka käänsi hetkellisesti Horuksen huomion toisaalle niin kyseessä ei todellakaan ole mikään RT-ajan jupina.

Eiköhän lopun ajan Horus ollut kaaoksen voimien tukemana kaikista primarkesta se vahvin ja voimakkain.

Vielä täysin "puhtaana" ollessaan Horus oli jo ilmeisen vaikuttava jantteri mutta kaaoksen jumalten suosiollisella avustuksella nousi uusiin sväärehin.....ehkä jopa Keisariakin voimakkaammaksi???
Horus oli myös loistava manipuloja joka sai haaviinsa useita ihmiskunnan suurimmista sankareista...ei kai sitä primarkkeja kuka tahansa kuseta???

Näin ainakin GW'n mukaan.

M
"Kaulaparta huohottaja"
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

hypsilurus kirjoitti: Ehkä jopa Keisariakin voimakkaammaksi???
Jos puhumme siitä WH jutusta niin Horushan OLI keisaria voimakkaampi kaaoksen vahvistamana. Keisarihan itse ihmetteli: Miten voin hävitä.
ankara halla
Valvoja

Mysterous kirjoitti:
hypsilurus kirjoitti: Ehkä jopa Keisariakin voimakkaammaksi???
Jos puhumme siitä WH jutusta niin Horushan OLI keisaria voimakkaampi kaaoksen vahvistamana. Keisarihan itse ihmetteli: Miten voin hävitä.
Uh, ei ollut. Keisari oli häviämässä koska ei pistänyt täysillä menemään (rakasti vielä poikaansa), Horuksella ei moisia estoja ollut.
Kun Horus sitten pisti sen Terminaattorin lihoiksi Keisari ymmärsi tämän, kuten myös sen ettei rakkaasta pojastaan ollut mitään jäljellä, ja "avasi hanat" => ei enää Horusta.
Sleep

Jaa, no sitten olen käsittänyt väärin.
Huumorilla, huumorilla.
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

False propaganda from the laceys of the corpse-emperor!! :wink:

Niin....iso EHKÄ!!!!

Voittajat ovat ne jotka kirjoittavat historian.

M
"Kaulaparta huohottaja"
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Kaaos ei historiasta piittaa. vielä vähemmän örkit, nidit...
Abaddonille on ihan sama monesko black crusade nyt on menossa, eikä Ghazhkull välitä monta sotaa meni Armageddonin valloittamiseen ja kuka yritti ennen sitä.

Mikäs tarina se sit on ku Sanguinius kuoli? Mikä on uusin versio tästä tarinasta?
ankara halla
Valvoja

Mälis kirjoitti:Kaaos ei historiasta piittaa. vielä vähemmän örkit, nidit...
Abaddonille on ihan sama monesko black crusade nyt on menossa, eikä Ghazhkull välitä monta sotaa meni Armageddonin valloittamiseen ja kuka yritti ennen sitä.

Mikäs tarina se sit on ku Sanguinius kuoli? Mikä on uusin versio tästä tarinasta?
Tämä tarina ei ole koskaan suuremmin muuttunut, vain yksityiskohtia on tullut lisää.
Lyhyesti; Sanguinius oli selvännäkijä eli todennäköisesti tiesi kuolevansa kun lähti Keisarin ja Dornin kanssa Horuksen alukselle mutta lähtipä kuitenkin. Teleportaation aikana Keisari, Dorn ja Sanguinius erosivat toisistaan. Sanguinius löysi ensin Horuksen luoksi joka tarjosi tälle paikaa oikeana kätenään, tälle tarjoukselle Sanguinius näytti sormea, otti miekkansa ja kävi kiinni. Nyt fluffista riippuen tämä oli joko pitkä tai lyhyt taistelu jossa Sanguinius joko piti pintansa Horusta vastaan kauankin mutta hävisi koska ei ollut tilaa liikkua (Sanguiniushan oli Primarkeista ehkä jopa kovin lähitaistelussa mutta ei pärjännyt Horukselle raa´assa voimassa eikä hänen nopeudestaan saatika lentotaidosta ollut apua suljetussa ahtaassa tilassa) tai ei pärjännyt haavoistaan johtuen kauaakaan.
Joka tapauksessa Horus kuristi Sanguiniuksen ennenkuin Keisari saapui paikalle.
Henri Ketonen

hypsilurus kirjoitti:Siis jos nyt puhutaan tuosta urheasta Terminator-marinesta joka käänsi hetkellisesti Horuksen huomion toisaalle niin kyseessä ei todellakaan ole mikään RT-ajan jupina.
Kertokaa ihmeessä mistä 3ed. versio tuosta löytyy... GW:n taustatarinat muuttuvat edikkojen mukana, ja jotain niistä on pakko (no ei tietenkään ole) pitää oikeana...
zqmfgb
Sleep

Eikös tää tullu WDssä.
Huumorilla, huumorilla.
ankara halla
Valvoja

Odelman kirjoitti:Mutta mitä kävi siis sitten sille Dornille siellä horuksen aluksessa, kun se kerran eros porukoista teleportaasion aikana?
Dorn löysi Keisarin kuolevan ruumiin ja teleporttautui tämän kanssa takaisin maahan jossa valvoi Golden Thronen valmistusta. Vaikka tätä ei ole suoraan sanottu (vai onko?), niin taisi myös ottaa Sanguiniuksen ruumiin mukaansa. Tätä tukee fluffi jonka mukaan Sanguiniuksen vielä elävä veri siirrettiin Sanguinary High Priesteihin josta sitten ajallaan seurasikin tämä Black Rageksi kutsuttu taudintila.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Mitä se Black Rage sitten teki ?

Tulee muuten ihan sellanen olo kun lukee tätä ketjua et porukka on jotai nappuloita ja istuu takan äärellä kun ankara halla -setä kertoo tarinaa "vanhoista ajoista" "Hei setä mitä sille ja sille sitten tapahtui?"... :)
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

tiipou kirjoitti:Tulee muuten ihan sellanen olo kun lukee tätä ketjua et porukka on jotai nappuloita ja istuu takan äärellä kun ankara halla -setä kertoo tarinaa "vanhoista ajoista" "Hei setä mitä sille ja sille sitten tapahtui?"... :)
Mutta paremminhan tarinat jäävät päähän persoonallisesti kerrottuna kuin kirjasta luettuna. Oisko WH40K-tarinankerrontakilpailu mitään? :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”