Tzeentchin Champion
- Walloittaja
- Viesti:
Tzeentchin Champion
Olisko kellään mitään hyviä ideoita mistä konvertoida kävelevä Tzeentchin Championi? Kun ei tuo valmis figu oikeen miellytä.
Aseeksi tulisi GW.
Aseeksi tulisi GW.
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
oiskohan socerer of chaos??
sew on aika saman näkönen
sew on aika saman näkönen
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
- Walloittaja
- Viesti:
Sorcerer:iä varmaan tarkoitit, mutta en nyt ala valittamaan oikein kirjotuksesta, koska itseltäkään ei aina luonnistuamakebou. kirjoitti:oiskohan socerer of chaos??
Voisi olla, sitä ei kyllä edes tarvttisi konvertoida yhtään :o
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Minun Tzeentch Exalted Champion on tehty suoraan Champion of Chaos Undicided modelista. Pistät vaan jonkun mojovan (great) aseen sille tuohon oikeaan käteen, vasemmasta voi roikkua vaikka *gasp* ihmisen pää. Seuraavan Exaltedin/Aspiriinin maalaan suoraan Crom the Conqueror -figusta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Walloittaja
- Viesti:
oooh! :o
ompas ne kaamokset hienoja!
Kenen ase tuolla Champalla on?
ompas ne kaamokset hienoja!
Kenen ase tuolla Champalla on?
Viimeksi muokannut Walloittaja, To 24.07.2003 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Walloittaja
- Viesti: