kylläOotsä keksinny tän jutun?
kaaos jumalat
-
Warped Creme
-
pronssikivi
Prkle...
Goblini pääs karjumaan verenvuodatuksen ilonsanomaa ennen mua...
No joo... Khorne on kaikessa brutaaliudessaan ehdoton ykkönen!
Sitten ehkä ivallinen ja sieluilla leikittelevä Slaaneesh,
Ja kolmantena Absurdi Tcheentz koko.aikaisella muutoksella.
Nurgle haisee(pahalle). Ei kiva.
ps. Kyllä "sivistys"- sanat on kivoja, kun niitä saa käyttää ilman minkäänlaista tarvetta
Goblini pääs karjumaan verenvuodatuksen ilonsanomaa ennen mua...
No joo... Khorne on kaikessa brutaaliudessaan ehdoton ykkönen!
Sitten ehkä ivallinen ja sieluilla leikittelevä Slaaneesh,
Ja kolmantena Absurdi Tcheentz koko.aikaisella muutoksella.
Nurgle haisee(pahalle). Ei kiva.
ps. Kyllä "sivistys"- sanat on kivoja, kun niitä saa käyttää ilman minkäänlaista tarvetta
-pronssikivi/Zambas-
Kaikki liha tottelee kuria...
...Melkein.
-
bloodcrusher
Mitä tekemistä sillä on pelaajan taidon kanssa?Lancelot kirjoitti:bloodcrusher kirjoitti:pyh pyh greil knightit on turhia juoksi karkuun mun chaos dwarf warrioreja (ja ne knightit vielä chargetti)!! :twisted:
Mahto olla hyvä pelaaja sil bretonnial ? :lol:
Siis tämä Bretonniapelaaja on todella hyvä pelaaja, mutta sillä vaan kävi paska munkki koko päivän. Voitti kaaosdwarffit, mutta otti massacrella takkiin sekä kaaokselta että mun liskoilta. Mutta olisitpa nähnyt sen heitot! Ei h3lvetti... 15 knightin lance chargettaa, no, ei mitään.
Joo mutta Tzeentch jyrää! Rocky Horror Show!
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Warped Creme
Lancelot kirjoitti:No mulla on ollu surkeat heitot eikä oo ku 2 grailii kaatunu korkeintaa ku chaos knightit hakkaa.. emmä sit tiiä.. 8) taijan olla vaa parempi ku se sun bretsku pelaaja.
Ottakaa matsia ja katsokaa miten käy.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
onko sillä mitään tekemistä pelaajan taitojen kanssa, että kuinka monta jätkää kuolee meleessä. Esim. matilla on super päivä ja hän heittää pelkkää 4+:ssaa, samaan aikaan taivas putoaa niskaan juhalle ja 75% hänen heittämistä nopista pyörähtää ykkösiksi ja kakkosiksi. Onko juha silloin paskempi pelaaja kuin matti. No ei tietenkään, tai no voi olla mut siis no kuitenkii...
-
Warped Creme
-
Ihmiskilpi