Aivan taatusti. Jollei GW esim. rupea maksamaan meille palkkaa, jolloin tietty pelaamme heidän säännöillään. Eipä taida olla todennäköistä.Dru Perim kirjoitti:olenko tervetullut käyttämään näitä miniatyyrejä
a) Chaos Boyzien turnauksissa
/tube
Aivan taatusti. Jollei GW esim. rupea maksamaan meille palkkaa, jolloin tietty pelaamme heidän säännöillään. Eipä taida olla todennäköistä.Dru Perim kirjoitti:olenko tervetullut käyttämään näitä miniatyyrejä
a) Chaos Boyzien turnauksissa
Dogs of war figuja en uskoisi tulevan, koska niitähän ei valmisteta tällä hetkellä. GW:n liikkeeseen tulee periaatteessa juurikin sama tuotevalikoima mikä on tilattavissa muihinkin liikkeisiin.makebou. kirjoitti:en tiiä onks tästä sanottu, mutta sinne tulee varmaan store order point ja dogs of war figut
Musta Susi palvelee ainakin juuri noin. Vaihtoehtoisesti voimme toki lähettää palikat postilla kotiinkin kunhan ne ensin liikkeeseen saapuvat.JarLoz kirjoitti:Miten tämä Mail Order hommeli näissä kaupoissa oikein toimii? Tilataanko ne figut ynnä muut sälät sinne kauppaan josta ne sitten haetaan vai miten?
OT viesti hyvän asian puolesta.ankara halla kirjoitti: Mitä Mustaan Suteen tulee, niin paloturvallisuuslainsäädäntö estää Itäkeskuksen käytäville mainos/opaskylttien ym. vastaavan asettamisen. Liikkeen edessä jo vuodenpäivät olleet kadun kunnostustyöt taas puolestaan varsin tehokkaasti estävät kadullekkaan kylttien asettamisen.
Ja miltä ikkunat näyttävät lienee makukysymys, mutta kyllä ainakin omasta mielestäni ne Warhammer FB ja 40k kyltit erottuvat edukseen.
Ööh tää o taas joku ubraani legenda, kuulee aina välillä että gw:eessä on halvemmat hinnat, mutta kun ei o, ainoastaan joulu alet ja vastaavat. Ja tota pieneissä gw:ee liikeissä ei oo vanhoja ukkoja yleensä vaan ne pitää tilata en kyllä oo tähä menessä kuullu muuta kauppaa jossa o valmiina ne ku gw:ee nothingham storeTasoittaja kirjoitti:hmm... GW suomeen... Onhan se hieno homma, mutta mitä uutta se voi tarjota, muuta kuin halvemmat hinnat? Tuskin niitäkään. Fantsussa on kuitenkin jo melkein kaikki, ainoastaan jotain ihme vanhoja ukkoja ja puuttuu ja osia ei saa ostaa erikseen, mutta ei niitä kuitenkaan tule kovin usein ostettua, niin että en mä mitään tolla uudella liikkeellä tee. Kyllähän siellä pitää katsomassa käydä... onhan se sentään GW:n liike. Mä tuun kyllä jatkossakin käyttää fantsua, koska sinne menee yhtä kauan kulkea. Kuka sanoo että sinne edes tulee avajais tarjouksia. Eihän ne koskaan ennenkään mitään joulualea oo pitänyt?!?!?!?
Tuo on täysin totta (kävin tuolla itsekin nyt kesällä) mutta en pannut sen kummemmin merkille uusia tuotteita verrattuna Helsingin fantsuun. Mutta totta, meininki oli huipussaan!Chaos Marine kirjoitti:Kävin juuri Tukholman GW:n liikkeessä ja siellä oli kyllä ihan eri meininki kun Tampereen fantsussa.(fantsu on silti ykkönen) Oli kolme isoa peli pöytää, jotka kaikki olivat kovassa käytössä, myyjät opettivat nuoria alottelevia pelaajia, tuotteita oli niin paljon että päätä huimasi.
Mä olen asioinut Helsingin Fantasiapeleissä yli kymmenen vuotta, siitä lähtien kun se sijaitsi siellä Runeberginkadulla. Tuntumani on, että palvelu parantui kun parta alkoi kunnolla kasvamaan - ehkä oma käytöskin on parantunut, vaikea itse mennä sanomaan. Viime aikoina olen kylläkin nähnyt pikkulapsiakin palveltavan siellä ihailtavan kärsivällisesti.Teurastaja kirjoitti:Tavallaan hyvä, että Gween kauppa tulee ja tulee myös hyvälle paikalla. Lähelle bussien päätepysäkkiä.
Isä ei tykännyt fantsun ilmapiiristä... no enpä oikeastaan minäkään, seinillä on puolialastomien naisten kuvia, pääkalloja, irvisteleviä hirviöitä, myyjät ovat lävistyksien ja tatuointien peittämiä heppuja...
Kai GWeen kaupan hönkilökunta joutuu vetämään GWeen rytkyt niskaansa? Siis sellaiset punaiset paidat.