Dwarf Lordit: +2 ward save?
Dwarf Lordit: +2 ward save?
Noniin, olen kysynyt tätä gw:n omalla forumilla, muuta siihen ei vastattu. Noh, tässä se tulee. JOS Dwarf lordille antaa Master Rune of Spiten ja kaksi Rune of Ironia, eikö siitä tule ward save +2? Joku oli vastannut tuolla gw:n palstalla että ei, koska ne eivät ole samassa esineessä. (Rune of iron on armor rune ja master rune of spite on Talisman rune) Tähän vastasin että miksi ei, koska ward save on jonkinlainen "yliluonnollinen" suoja, eli sillä ei ole mitään tekemistä panssareiden kanssa. Haluaisin asiaan hieman valotusta, koska jos näin on, minulla on mahdollisuus luoda täydellinen über lordi ja antaa kavereilleni Isän Kädestä™. 
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Ward savet eivät kumuloidu. Spiten ja ironin wardit ovat erillisiä ja koskaan ei saa ottaa kuin yhden wardi saven. Eli spite ja 2xiron antavat 4+ ja 5+ wardin. *edit* juuri niinkuin tuolla GW:n boardilla oli sanottu. Rune of ironeilla varustettu panssari antaa 5+ wardin ja amuletti Spite runella antaa 4+ wardin.
- The Captain
- Valvoja
Katsos, kun tässä muutama vuosi sitten siirryttiin 5. laitoksesta kuudenteen, niin samalla kesytettiin vähän noita lordejakin, ettei niistä tulisi enää niin üübereitä. Eiköhän se T5 kääpiölordi 1+ rerollittavalla savella ja 4+ wardilla kestä jo aikamoista kosketusta isompaankin mörökölliin. Antaapa vielä great weaponilla osumaa takaisinkin.JarLoz kirjoitti:Selevä, kiitoksia. Täytyynee kehittää joku toinen taktiikka kasata über-Lordi
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: Dwarf Lordit: +2 ward save?
ajatelin ite laittaa saman mutta sinä sentään kysyit ennen kuin toimit toisin kuin minä :oops:JarLoz kirjoitti:Noniin, olen kysynyt tätä gw:n omalla forumilla, muuta siihen ei vastattu. Noh, tässä se tulee. JOS Dwarf lordille antaa Master Rune of Spiten ja kaksi Rune of Ironia, eikö siitä tule ward save +2? Joku oli vastannut tuolla gw:n palstalla että ei, koska ne eivät ole samassa esineessä. (Rune of iron on armor rune ja master rune of spite on Talisman rune) Tähän vastasin että miksi ei, koska ward save on jonkinlainen "yliluonnollinen" suoja, eli sillä ei ole mitään tekemistä panssareiden kanssa. Haluaisin asiaan hieman valotusta, koska jos näin on, minulla on mahdollisuus luoda täydellinen über lordi ja antaa kavereilleni Isän Kädestä™.