"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarf Lordit: +2 ward save?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
JarLoz
Viesti:

Dwarf Lordit: +2 ward save?

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Noniin, olen kysynyt tätä gw:n omalla forumilla, muuta siihen ei vastattu. Noh, tässä se tulee. JOS Dwarf lordille antaa Master Rune of Spiten ja kaksi Rune of Ironia, eikö siitä tule ward save +2? Joku oli vastannut tuolla gw:n palstalla että ei, koska ne eivät ole samassa esineessä. (Rune of iron on armor rune ja master rune of spite on Talisman rune) Tähän vastasin että miksi ei, koska ward save on jonkinlainen "yliluonnollinen" suoja, eli sillä ei ole mitään tekemistä panssareiden kanssa. Haluaisin asiaan hieman valotusta, koska jos näin on, minulla on mahdollisuus luoda täydellinen über lordi ja antaa kavereilleni Isän Kädestä™. :wink:
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Ward savet eivät kumuloidu. Spiten ja ironin wardit ovat erillisiä ja koskaan ei saa ottaa kuin yhden wardi saven. Eli spite ja 2xiron antavat 4+ ja 5+ wardin. *edit* juuri niinkuin tuolla GW:n boardilla oli sanottu. Rune of ironeilla varustettu panssari antaa 5+ wardin ja amuletti Spite runella antaa 4+ wardin.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Selevä, kiitoksia. Täytyynee kehittää joku toinen taktiikka kasata über-Lordi :wink:
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

JarLoz kirjoitti:Selevä, kiitoksia. Täytyynee kehittää joku toinen taktiikka kasata über-Lordi :wink:
Katsos, kun tässä muutama vuosi sitten siirryttiin 5. laitoksesta kuudenteen, niin samalla kesytettiin vähän noita lordejakin, ettei niistä tulisi enää niin üübereitä. Eiköhän se T5 kääpiölordi 1+ rerollittavalla savella ja 4+ wardilla kestä jo aikamoista kosketusta isompaankin mörökölliin. Antaapa vielä great weaponilla osumaa takaisinkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Ja rune of luckilla se on ainakin hetken rerollattava 4+ -ward.
-Älä poika wareta!
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.
ais

Re: Dwarf Lordit: +2 ward save?

Viesti Kirjoittaja ais »

JarLoz kirjoitti:Noniin, olen kysynyt tätä gw:n omalla forumilla, muuta siihen ei vastattu. Noh, tässä se tulee. JOS Dwarf lordille antaa Master Rune of Spiten ja kaksi Rune of Ironia, eikö siitä tule ward save +2? Joku oli vastannut tuolla gw:n palstalla että ei, koska ne eivät ole samassa esineessä. (Rune of iron on armor rune ja master rune of spite on Talisman rune) Tähän vastasin että miksi ei, koska ward save on jonkinlainen "yliluonnollinen" suoja, eli sillä ei ole mitään tekemistä panssareiden kanssa. Haluaisin asiaan hieman valotusta, koska jos näin on, minulla on mahdollisuus luoda täydellinen über lordi ja antaa kavereilleni Isän Kädestä™. :wink:
ajatelin ite laittaa saman mutta sinä sentään kysyit ennen kuin toimit toisin kuin minä :oops:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”