Crit Op Reboot
Ensimmäinen kääntöpiste
Taktiikat on hierottu ja Plague Marinesit ovat antaneet aloitteen androidipojille. Tulittamainen alkaa heti ja Immortal Guardian tulittaa teslaaseellaan warrioria. Warrior ampuu takaisin. Kummatkin jäivät henkiin. J
ossakin vaiheessa vuoroa ruttovelho käy parantamassa ystäväänsä pimeällä magiallansa.
Deathmark kiipeää ylös vantagesijoitukselle ikkunan eteen.
Toinen kääntöpiste
Keskilinjalla oleva generaattori sammuu yllättäen.
Champion ryntää sisään leveään taloon kuin juopunut karhu ja mäiskäisee toisen plasmacyten "hengiltä" ja onnistuu näin tac opissaan "rout" ja kerää yhden pisteen. Sitten hän ampuu vielä hänen robottikaverin kiillotettuun metalliin lommoja.
Heti sen jälkeen, Guardian tykittää championiin kostoksi pari reikää ja kiikkuu sen jälkeen ulos kirotusta läävästä kohti dropzoneaan. teslaaseilla varustellut guardianit jatkavat tulittamista ja firefight ployn avulla tekee katalaa tuhoa kolmeen letkassa seisovaan ruottpoikaan. Muuten vuorossa tapahtuu lähinnä taktista kävelyä ja lymyilyä.
Technomancer envoyna lähtee hakemaan sopivaa nurkkaa vihollisen puolelta ja ampuu samalla heavy gunnerin hengiltä.
Yksi guardian kerää pisteen generaattorin ollessa hänen control rangessa.
Jatkoa tulossa.
Kill Team Hierotek Circle vs Plague Marines
Re: Kill Team Hierotek Circle vs Plague Marines
Kolmas kääntöpiste
Ressurection protocol herättää plasmacyten henkiin jonka champion heti tulittaa takaisin ikuiseen unholaan plasmaaseellaan. Champion ryntää sen jälkeen Despotekin kimppuun ja mätkii tämän peltiromuksi ennen kun hänet itse tuhotaan kaukoaseilla.
Kolmas generaattori on pois pelistä ja kukaan ei voi siitä kerätä pisteitä.
Technomancer ampuu ja mätkii grenadierin pois hengiltä ennen kun itse romuuntuu tulituksesta.
Icon bearer hyökkää Immortal guardianin kimppuun ammuttuaan technomancerin.
Envoyna toimiva hengissä oleva plasmacyte kiitää eteenpäin, vastustajan puolelle, saavuttaen näin tehtävänsä ja tukien immortal guardianin objektiivihallintaa.
ruttovelho kuolee tulitukseen.
plague marines warrior ampuu ikkunan äärellä lymyilevää deathmarkia ennen kuin itse saa osuman päähänsä ja poistuu näin elävien kirjoista. Neljäs kääntöpiste
Plague marineseillä on vain icon bearer jäljellä joka tuhoutuu lähitaistelussa.
Hierotek circle pelaa vuoronsa loppuun turvaten näin ylivoimaisen voittonsa. Loppulukemat
7-13 Hierotek circlelle
Ressurection protocol herättää plasmacyten henkiin jonka champion heti tulittaa takaisin ikuiseen unholaan plasmaaseellaan. Champion ryntää sen jälkeen Despotekin kimppuun ja mätkii tämän peltiromuksi ennen kun hänet itse tuhotaan kaukoaseilla.
Kolmas generaattori on pois pelistä ja kukaan ei voi siitä kerätä pisteitä.
Technomancer ampuu ja mätkii grenadierin pois hengiltä ennen kun itse romuuntuu tulituksesta.
Icon bearer hyökkää Immortal guardianin kimppuun ammuttuaan technomancerin.
Envoyna toimiva hengissä oleva plasmacyte kiitää eteenpäin, vastustajan puolelle, saavuttaen näin tehtävänsä ja tukien immortal guardianin objektiivihallintaa.
ruttovelho kuolee tulitukseen.
plague marines warrior ampuu ikkunan äärellä lymyilevää deathmarkia ennen kuin itse saa osuman päähänsä ja poistuu näin elävien kirjoista. Neljäs kääntöpiste
Plague marineseillä on vain icon bearer jäljellä joka tuhoutuu lähitaistelussa.
Hierotek circle pelaa vuoronsa loppuun turvaten näin ylivoimaisen voittonsa. Loppulukemat
7-13 Hierotek circlelle