"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

M: 40k Armageddon örkit

Ylimääräistä tavaraa pyörimässä nurkissa? Täällä on mahdollisuus päästä siitä eroon. Muista hyvät ja selkeät ilmoitukset.
Avatar
Matti N
Ylläpitäjä
Viestit: 2865
Liittynyt: Ma 20.05.2002 15:51

M: 40k Armageddon örkit

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Myydään Örkki-puolikas 40k Armageddon 11th ed laatikosta.

Baset jaettu tarkkaan puolien kesken ja muutama ylimääränen laitettu örkkipuolelle.

Yksi Boyzien käsi oli irronnut, mutta se on basejen kanssa minigrip pussissa tallessa (ks. kuva). Muuten spruet näytti olevan täydessä kunnossa.
Datacardit ja kasausohjeista leikatut loppupuolen örkkisivut mukaan pakettiin.

Tämä maanantai-ilta varattu noutajalle (Klaukkala). Jos noutajaa ei ole löytynyt, lähtee ekalle postitse varanneelle (+10e pk). Myynnissä myös FB Figukirppiksellä.

HP 110e


IMG_4884.jpeg
IMG_4881.jpeg

Palaa sivulle “Figutori: Myynti-ilmoitukset”