"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O: Kääpiöitä/dwarfs ja niiden kilpiä

Tarvitsisi karkitkin maksaa, ja silti pitäisi saada figuja lisää? Raha ei riitä kaikkeen, mutta riittää paremmin, jos ostat figusi käytettynä. Tänne myös vaihtoilmoitukset.
Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

O: Kääpiöitä/dwarfs ja niiden kilpiä

Viesti Kirjoittaja Herrared »

Hakusessa otsikon mukaisesti ToW/faba kääpiöitä, saa tarjota isompaa tai pienempää kokonaisuutta!

Erityinen tarve tällä hetkellä olisi irtokilville, pois lukien ihan uusimmat "kuperat" kilvet.

Muovisia on löytynyt sen verran hyvin jo, että isoin kiinnostus tässä vaiheessa on metallifiguihin, mutta toki isompaa kokonaisuutta tarjotessa voi mukana olla muoviakin :)
Viimeksi muokannut Herrared, Ti 16.06.2026 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

Re: O: Kääpiöitä (Dwarfs/Dwarven mountain holds)

Viesti Kirjoittaja Herrared »

Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

Re: O: Kääpiöitä (Dwarfs/Dwarven mountain holds)

Viesti Kirjoittaja Herrared »

Up
Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

Re: O: Kääpiöitä (Dwarfs/Dwarven mountain holds)

Viesti Kirjoittaja Herrared »

Up
Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

Re: O: Kääpiöitä (Dwarfs/Dwarven mountain holds)

Viesti Kirjoittaja Herrared »

up
Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

Re: O: Kääpiöitä (Dwarfs/Dwarven mountain holds)

Viesti Kirjoittaja Herrared »

^
Major Hubris
Viestit: 2
Liittynyt: Su 03.05.2026 10:53

Re: O: Kääpiöitä (Dwarfs/Dwarven mountain holds)

Viesti Kirjoittaja Major Hubris »

Hop. Skull Passin kääpiä löytyisi. Noin parikymmentä thundereria command groupilla, taistelijoita ehkä 10 ja mainareita kourallinen.
Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

Re: O: Kääpiöitä (Dwarfs/Dwarven mountain holds)

Viesti Kirjoittaja Herrared »

Up
Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

Re: O: Kääpiöitä/dwarfs ja niiden kilpiä

Viesti Kirjoittaja Herrared »

up
Herrared
Viestit: 121
Liittynyt: La 28.08.2021 18:34

Re: O: Kääpiöitä/dwarfs ja niiden kilpiä

Viesti Kirjoittaja Herrared »

Up
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Figutori: Ostoilmoitukset”