"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

AoS miniatures

Ylimääräistä tavaraa pyörimässä nurkissa? Täällä on mahdollisuus päästä siitä eroon. Muista hyvät ja selkeät ilmoitukset.
almot
Viestit: 111
Liittynyt: Pe 16.02.2018 15:37
Paikkakunta: Espoo

AoS miniatures

Viesti Kirjoittaja almot »

Unfortunately, no time for these projects:

- 2kpl Gothizzar Harvester (assembled, partially primed White): 50e for both;
- Mortisan Soulreaper (assembled, primed White): 15e
- Frostlord on Stonehorn (not assembled): 40e

Palaa sivulle “Figutori: Myynti-ilmoitukset”