"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space Marine- armeija ym. 90-luvun alulta

Ylimääräistä tavaraa pyörimässä nurkissa? Täällä on mahdollisuus päästä siitä eroon. Muista hyvät ja selkeät ilmoitukset.
Unnoticed1125
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 15.06.2026 19:43

Space Marine- armeija ym. 90-luvun alulta

Viesti Kirjoittaja Unnoticed1125 »

Myyntiin noin 12 vuotiaana maalattu warhammer 40K setti. Myydään pakettina.
Erittelyä alla:
Örkkiarmeija 19 muovista ja yksi metallinen. Muoviset tulleet kuvan Warhammer 40k pakkauksen mukana. Ainakin yksi kirves on vääntynyt
Space Marine 30 figuuria, muovinen. Näistä en ole ihan varma mistä olisivat tulleet. Olivatkohan edellisen painoksen ajalta
Space Marine 41 figuuria. Tuleet kuvan warhammer 40k pakkauksen mukana. Niitä muistaakseni paketissa tuli 20, mutta vaihdettu kaverein pakkauksen kanssa aikanaan
Space Marine 29 metallista figuuria. Näyttää olla myös yksi maalamaton.
Yksi terminator Space marine Samaan syssyyn 8 muovista. Nämä ei tosin 40k maailmasta olleet ainakaan kaikki. Olisiko olleet Space Hulkista
Space marine Land Raider ja Rhino, muovisia. Kuten kuvista näkyy, ovat vähän saaneet osumaa säilytyksessä.
Space marine Land speeder ja moottoripyörä. Metallisia. kuvan antenni on muistaakseni vasemmanpuoleisesta laitteesta
Space hulk (?) Genestealer. 10 kpl, muovisia puolet maalattu. Yksi ylimääräinen käsi. En ole ihan satavarma näiden alkuperästä
Nippu tarroja ja irtokäsiä, aseita ym. Muistaakseni muovikädet olivat vanhimmasta warhammer-muovisarjasta. Jälleen kerran, en ole ihan varma.
Warhammer 40k aiheinen korttipakka. En tee mitään. Kaupanpäällinen
Warhammer 40k maastoesteistöä. Tullut Warhammer 40k boksin mukana
Warhammer 40k boksi ja kirjoja. Muistaakseni ainakin Codex Angels of Death ostettu ylimääräisenä. Mukaan vaan näkyvä. Nopat ym. taisivat jäädä aikanaan kaverille kun heidän autotallissaan pelattiin.

Yhteishinta 300e. Jos hinta ei tunnu oikealta, niin saa tarjota.
Koska tavaraa on aika paljon, niin vain nouto Vuosaaresta.
Olen ottanut aika yleismaallisia kuvia. Jos haluatte lisäkuvia jostain, niin kysykää ihmeessä.
Liitteet
20260613_155345.jpg
20260618_162017.jpg
20260613_155358.jpg
20260618_162059.jpg
20260618_162330.jpg
20260618_162718.jpg
20260618_162405.jpg
20260618_163028.jpg
20260618_161906.jpg
20260618_162200.jpg
20260618_162233.jpg
20260618_162504.jpg
20260618_163320.jpg
20260618_162613.jpg
20260618_163501.jpg
20260618_163737.jpg
20260618_164004.jpg
20260618_164317.jpg
20260618_164321.jpg
luonua
Viestit: 63
Liittynyt: Ke 19.03.2025 07:31

Re: Space Marine- armeija ym. 90-luvun alulta

Viesti Kirjoittaja luonua »

Mikä unelmasetti ja hyvään hintaan! Vau!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Figutori: Myynti-ilmoitukset”