Lucius the Eternal
Lucius the Eternal
Niin, mikä olisi yksinkertaisin tapa väsätä kyseinen heppu? Itse olen suunnitellut ostavani Emperor's Championin, muotoilla greenstuffista ruoskan toiseen käteen, napata champpionin pään pois ja liimata tilalle tavallisen chaos marine-pään (ilman kypärää) ja tehdä siihen sitten veitsellä viiltoja.
Sitten pitäisi tietenkin jotenkin peittää keisarilliset merkit (kuten kotka shoulderpadissa).
Sitten pitäisi tietenkin jotenkin peittää keisarilliset merkit (kuten kotka shoulderpadissa).
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Ainakin pakkauksessa on (muistaakseni) teksti, jonka mukaan syöminen ja aineen silmiin tökkiminen on haitallista ja kehotetaan pesemään kädet heti käytön jälkeen. Jos on erehtynyt konvertoimaan itselleen vihreät pupillit tai syömään stuffia leivän päällä, käyttäjää kehotetaan ottamaan yhteyttä lääkäriin. Olikohan vielä niin, että aine on ihoa ärsyttävää, joten oikeastaan sitä pitäisi käyttää hanskat kädessä...Mysterous kirjoitti:Eikös greenstuffia voi syödä niinkuin maalejakin voi juoda, mutta tätä ei suositella vetämään niinkuin viimeistä päivää.Raketti-abU kirjoitti:ei oo meinaan syötävää ainetta
Jos joku innokas muovailutaiteiija on testaillut ja haluaa ottaa kantaa paketin tekstiin, niin kertokoon ihmeessä empiirisen testinsä tulokset. Itse en ainakaan suosittele syömään.
tuommonen pää sopis hyvin lususiukselle...body kannattaa tehä siitä empperors children pakkauksessa tulevasta championista