Helsinkiin Games Workshop13.9.2003!!!
Tosta Fantasiapelien palvelusta täytyy sanoa sen verran että itselläni ei ainakaan ole koskaan ollut valittamista, päin vastoin yleensäkkin. Kun ensimmäistä kertaa kävin kyseisessä kaupassa noin 3-4 vuotta sitten oli mummi mukana koska silloin taisi olla synttärini tai jotain vastaavaa ja hän sanoi että on harvoin tavannut yhtä hyvää ja asiansa osaavaa (ainakin siltä kuulostavaa
) palvelua. Myöhemminkin hän on siellä juuri jouluna ja vastaavina käynyt ja aina kehunut palvelua. Ja nyt puhun ainoastaan Helsingin liikkeestä, koska muissa en ole käynyt.
"Now is the Time. This is the Place. Dr Pepper, This is the Taste."
- Druzhina Captain
- Valvoja
-
maddog
Tuota minäpä olin kerran kaverini kanssa siellä fantsussa, kaverini ukki oli mukana. Ukki päätti istahtaa erääseen tuoliin, joka oli tarkoitettu ylempien hyllyjen tonkimiseen. Siihen siis mennään seisomaan ja sitten hamutaan sellaisia paikkoja, joihin ei normaalisti yllettäisi. Kaupias sanoi ukille: "Enpä sinuna istuisi siihen tuoliin. Täällä on ihmisiä, jotka haluavat kurottua ylemmille hyllyille."
Ukki vastasi, että hän lähtee siitä tuolista, mikäli joku tahtoo ylemmille hyllyille kurkkia, kauppa oli muuten ihan tyhjä asiakkaista meitä lukuunottamatta.
Kauppias lisäsi vielä, että ihmiset ovat seisoskelleet siinä tuolilla likaisine kenkineen.
Hieman epäilyttävää käytöstä etten sanoisi. Kyllähän nyt vanhalle ihmiselle pitää tuoli suoda.
Ukki vastasi, että hän lähtee siitä tuolista, mikäli joku tahtoo ylemmille hyllyille kurkkia, kauppa oli muuten ihan tyhjä asiakkaista meitä lukuunottamatta.
Kauppias lisäsi vielä, että ihmiset ovat seisoskelleet siinä tuolilla likaisine kenkineen.
Hieman epäilyttävää käytöstä etten sanoisi. Kyllähän nyt vanhalle ihmiselle pitää tuoli suoda.
Minä ja mun isä oltiin ostamassa maaleja fantsusta ja oltiin ostettu maalit ja mentiin kattoon spaytä. oltiin siinä vähän aikaa kunnes siihen väliin tunki myyjä ihan eteen sillain ettei edes pulloja näkynyt. ja siihen se jäi. mä sanoin että lähdetään ja isä sano myjjälle "vi.... äp...."
Mä inhoon fantsun henkilö kuntaa (paitsi nais myyjiä)
Mä inhoon fantsun henkilö kuntaa (paitsi nais myyjiä)
No täytyy kyllä sanoa et esin helsingin fantsussa oli vielä noin 5 vuotta sitten todella tylyä henkilökuntaa. Mutta ei ne enää ole ollut niin pahoja. Ehkä joku on kertonut niille salaperäisestä opista nimeltään "asiakaspalvelu". ...ja että (lähes) monopoliasema ei anna oikeutta olla ääliö.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
turun fantsun myyjät.. no rentoja, mutta ei voinut kahtella edes koneelta jos heiltä löytyisi Ghost in the shell mangaa.. alkoivat kuitenkin muistelemaan entistä työntekijää, mikä muisti kaiken ihan ulkoa.. jäi siinä asiakas hieman ulkopuoliseksi... kyllä voisi olla edes jonkinnäköiset listat mitä siellä hyllyssä on, ei niitä tarvi herran sentään ulkoa tietää...
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
No jos täällä mennään nyt NÄIN off-topic, niin huonoin palvelu mitä olen saanut, oli Safe Havenissa.(Keräilykorttikauppa aikatalossa) Seisoskelin siinä tiskin vierellä kysyvän näköisenä, eikä myyjä kiinnittänyt minuun mitään huomiota.. Toisaalta sain kyllä asiani hoidettua kun korotin ääntäni sanoen: "ANTEEKSI, mutta saisinks mä noita fossil-boostereita?"
Helsingin fantsussa on mielestäni ollut melko neutraali ilmapiiri, myyjät ovat olleet melko ystävällisiä, vaikka eivät kyllä ole mitään pahemmin neuvoneetkaan.. Toisaalta, kun kävin Lahden Puolenkuun Peleissä, niin tunsin ilmapiirin jotenkin rennommaksi kuin fantsussa, tiedä häntä sitten..
Helsingin fantsussa on mielestäni ollut melko neutraali ilmapiiri, myyjät ovat olleet melko ystävällisiä, vaikka eivät kyllä ole mitään pahemmin neuvoneetkaan.. Toisaalta, kun kävin Lahden Puolenkuun Peleissä, niin tunsin ilmapiirin jotenkin rennommaksi kuin fantsussa, tiedä häntä sitten..
Itse en aiasta olikaan niin varma, sillä Fantsuhan on (surullisen) kuuluisa julkaisupäivämääriä halveksivasta asenteestaan!makebou. kirjoitti:Iceman kirjoitti:luulisin että se tarjoaa bitzien saatavuutta ja aikaisemmin uusia figuja.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
-
baretul
Tässä on kyllä se pointi, että ei voi kokoajan olla varpaillaan jossain fantussa ravaa edes takas sakkia kokoajan, lohikäärmeenluola on taas eriasia, sielä on toisia pelaajia ja myyjjä yleensä vastaa kysymyksiin. Myymälä on taas eriasiaJarLoz kirjoitti: Helsingin fantsussa on mielestäni ollut melko neutraali ilmapiiri, myyjät ovat olleet melko ystävällisiä, vaikka eivät kyllä ole mitään pahemmin neuvoneetkaan.. Toisaalta, kun kävin Lahden Puolenkuun Peleissä, niin tunsin ilmapiirin jotenkin rennommaksi kuin fantsussa, tiedä häntä sitten..
mukavaa oli lukea suomen eri fantasiapelien asikaspalvelusta... no vastaanpa itsekin
ei se koskaan ole häirinnyt kun ei hesassa tulla siihen nenän eteen ja kyselemään "no mitäs sais olla".
päinvastoin, kun nyt jo itsekin (muutaman) vuoden kokemuksesta tiedän mitä saatan hakea kaupasta niin parempi ettei kukaan tulekaan kyselemään, voihan sitä sitten ihan itse kysäistä jos jotain kysyttävää..
ja Fantasiapelit on roolipeli kauppa ja sellaisena sen pitääkin olla (ja täten sinne kuuluu julisteet !!!) ja varmasti tulen sitä käyttämään vaikka GW menikin raahaamaan yrityksensä tänne helsinkiin. GW liikkeissä nyt varmasti (vaikken ole käynytkään) semmoinen rahastus meininki, ei mitään tunnelmaa ja silleen...
eli fantsu kunniaan!
ei se koskaan ole häirinnyt kun ei hesassa tulla siihen nenän eteen ja kyselemään "no mitäs sais olla".
päinvastoin, kun nyt jo itsekin (muutaman) vuoden kokemuksesta tiedän mitä saatan hakea kaupasta niin parempi ettei kukaan tulekaan kyselemään, voihan sitä sitten ihan itse kysäistä jos jotain kysyttävää..
ja Fantasiapelit on roolipeli kauppa ja sellaisena sen pitääkin olla (ja täten sinne kuuluu julisteet !!!) ja varmasti tulen sitä käyttämään vaikka GW menikin raahaamaan yrityksensä tänne helsinkiin. GW liikkeissä nyt varmasti (vaikken ole käynytkään) semmoinen rahastus meininki, ei mitään tunnelmaa ja silleen...
eli fantsu kunniaan!
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
Mielestäni (käynyt Tukholman, Kööpenhaminan ja Amsterdamin GW Storeissa) rahastus-meinikiäei Gwllä ainakaan paikanpäällä ole, ja Amsterdamissa (tuorein muisto) myyjät juttelivat ja pelasivat asiakkaiden kanssa, maalasivat ja muuta mukavaa. Ilmapiiri oli loistava! Kun viikonloppuna kävin siellä toisenkin kerran, jäin juttelemaan uuden Kaaos-kodeksin muutoksista (oli ilmestynyt edellisenä päivänä)
(Huomautettakoon, että kyseisessä paikassa on myös Games Dayllä nähty Vengeance of Vampire taisteluesitys!)
(Huomautettakoon, että kyseisessä paikassa on myös Games Dayllä nähty Vengeance of Vampire taisteluesitys!)
That is not dead which can eternal lie.
noh..tollasta rentoa ilmapiiriä on esim. Sudessa... siel se äijä ei olekkaan mikään roolipeli,korttipeli,miniatyyri,manga,anime(ja latex-miekka
) -myyjä.... se voi rauhassa maalailla omia( eli/vai kaupan? :? )minejä,puhua niitänäitä, puhua asiaa armeijoista ja myydä immeisille tykinruokaa.... eli, vaikka sen on jo 8 ihmistä sanonut ,niin......fantsu on kauppa ,joka myy kaikkea, ei vain Figuja... ja tohon auttavaisuuteen en mene sanomaan muuta, kun että.... "ehkä sillä myyjällä oli vaan huono päivä"

Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien