Entä onko noille Fenrisan Wolffeille joku oma boxi vai pitääk mun ostaa Goblin Wolf Rider Regiment ja pöllii siit ne wolffit
Mistä saan Missile Launchereita ja Fenrisan Wolffeja????????
Mistä saan Missile Launchereita ja Fenrisan Wolffeja????????
Eli mistä minä saan Missile Launchereita? Kysyin fantsusta ja sanoivat et mun pitää ostaa joko Tactical Squad boxi (25€) tai Devastor Squad boxi (30€). kummasakin tulee vaan yks Missile Launcher. Aika kallista hankkii 4-8 Missile Launcheriiiii.
Entä onko noille Fenrisan Wolffeille joku oma boxi vai pitääk mun ostaa Goblin Wolf Rider Regiment ja pöllii siit ne wolffit
???????????
-
Puolijohdediodi
combat squadeissa ei tule missile launchereita, niitä tulee vaan tactical ja devastator squadeissa. ainahan niitä voi yrittää conffata vaikka huntter killereistä. eikös muuten FB:eessä ole dire wolffeja? eikös niistä saisi fenrisian wulffeja.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
-Manowar Hail and kill
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Mustan suden kautta tilaat mail orderista semmoisia sprueita kuin plastic wolf body & head sprue ja space marine command sprue. Jälkimmäisessä tulee muunmuassa missile launcher, plus muuta kivaa... tolla tavalla tulee varmasti halvimmaksi...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Nimenomaan. Wolf rider -regimentin goboista voi tehdä jalkamiehiäkin niin ne voi joku ostaakin.Dumkopf kirjoitti:luulisin että hinta on 10e joten tulee halvemmaksi ostaa se wolf rider boxi ja myydä gobot eteenpäin jollekkin onnekkaalle
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Itse tein juuri noin. Ostin 2 boxia Wolf Ridereita ja myin ratsastajat (jotka siis voi rakentaa myös jalkamiehiksi) eteenpäin. Niitä tulee täydet 20kpl, eli koko regimentti. Minulle jäi ne 20 sutta.
Tosin perus SW-listaan noita tuskin tarvii tota määrää, mutta kun pelaa 13th Companya niin sitten noita voi tarvitakin.
Tosin perus SW-listaan noita tuskin tarvii tota määrää, mutta kun pelaa 13th Companya niin sitten noita voi tarvitakin.
Phil Kelly says "No!"
- Druzhina Captain
- Valvoja
Itselläni oli sellainen ongelma, että halusin omalle Rhinolle erilaiset luukkuvaihtoehdot enkä halunnut sitä varten osta lisää Rhinoja. Tein näin kävin GW:n online storen sivuilla ja etsin spruen numeron, jonka tarvitsin noiden vaihtoehtojen rakentamiseen. Kävin lapun kanssa Mustassa Sudessa ja tilasin näitä kaksi kappaletta (5 euroa kappale). On halvempi kuin ostaisin kokonaisen Rhinon. Eikä tarvinnut maksaa postituskuluja.
Jos itse ei pääse käymään kyseisessä kaupassa, hommaa hoituu sähköpostia lähettämällä, jossa kerrot mitä haluat. Tavara voi joko hakea paikan päältä tai pyytää lähettää postitse. Silloin tietenkin joutuu maksamaan Suomen sisäisen toimituksen postituskuluja.
Jos itse ei pääse käymään kyseisessä kaupassa, hommaa hoituu sähköpostia lähettämällä, jossa kerrot mitä haluat. Tavara voi joko hakea paikan päältä tai pyytää lähettää postitse. Silloin tietenkin joutuu maksamaan Suomen sisäisen toimituksen postituskuluja.
- The Captain
- Valvoja
Ei. Missile launcher on muoviase, jota ei ainakaan minun tietääkseni saa kuin muovibokseissa. Command sprueja voi tilata mail orderista.Ketku kirjoitti:Eikös Missile Launchereita saa ihan ostamalla jotain HW-blisuja.
Yksi vaihtoehto topiikin aloittajalle olisi tietysti laittaa ilmoitus O/M/V-palstalle - niin minäkin tein tarvitessani missile launchereita, ja kyllä niitä jokunen ihminen jopa myi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kaaos mariineilla ainakin löytyy blisterissä missilelaunchereita, joten niistä varmaan saa konvertoitua? Ja jos 13th co. on työn alla, niin kaaos sinkohan on vain plussaa 
edit: http://www.gamesworkshop.com/storefront ... orignav=10
Kuva yllä olevasta linkistä.
edit: http://www.gamesworkshop.com/storefront ... orignav=10
Kuva yllä olevasta linkistä.