Top 3 maalaajat
1. Jakob Nielsen... hands down! Tää ei oo pelkkää tekniostä taitoo ja kuplivaa pensselivettä tää laji!! Tyyli,taito ja visio,hurja mielikuvitus yhdistettynä klassiseen taitamiseen kaikesta visuallisesta...siinäpä se miksi Jakob on musta kaikkein paras.
2. Sit onki aika mahdoton lähtee listaa,kenenkään tyyli ei iske mua aiavan samalla tasolla,ja monen mestarin "tryylistä" en tykkää. esim. BOBBY WONG,yhtään teknistä toteutusta dissaamatta.
2. vois olla vaikka Mastiff jos joku pitäs nimee
2. Sit onki aika mahdoton lähtee listaa,kenenkään tyyli ei iske mua aiavan samalla tasolla,ja monen mestarin "tryylistä" en tykkää. esim. BOBBY WONG,yhtään teknistä toteutusta dissaamatta.
2. vois olla vaikka Mastiff jos joku pitäs nimee
☠️
Jaajaa...
No kyllä melkolailla mun top maalaajat menee tälleesti:
1. Jen Haley, ei tarvi kyllä perusteluja. Jen on maalauksen jumalatar, visioiden kuningatar, maailmankaikkeuden ainoa vakio ja singulariteetti.
2-> Näille sijoille sitten kilpaillaankin tiukasti. Mukana on Johnny Wong, Eric Louchard ja Victoria Lamb... Myös CMON nickeiltä SintriCat, Sivousplay, Cyril sekä Goatman taitavat tämän jalon lajin.
Kunniamaininnan saa tietysti meidän oma Ninnumme. =)
-Antti
No kyllä melkolailla mun top maalaajat menee tälleesti:
1. Jen Haley, ei tarvi kyllä perusteluja. Jen on maalauksen jumalatar, visioiden kuningatar, maailmankaikkeuden ainoa vakio ja singulariteetti.
2-> Näille sijoille sitten kilpaillaankin tiukasti. Mukana on Johnny Wong, Eric Louchard ja Victoria Lamb... Myös CMON nickeiltä SintriCat, Sivousplay, Cyril sekä Goatman taitavat tämän jalon lajin.
Kunniamaininnan saa tietysti meidän oma Ninnumme. =)
-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
jossain WDeissä ku sil taitaa olla deldar ameija.VJ kirjoitti:Missä olet nähnyt Fitzpatrickin maalaamia figuja? En tiedä hänen maalaustaidoistaan, mutta ainakin on todella taidokas skulptaaja (IMHO siis, jotkut tykkää ja jotkut ei).
sä voisit ehkä olla se kolmas muuten
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
-
Andromedus
Ikivanha topic, mut kaivetaanpa haudasta, kun tuli hiljattain ihastuttua yhden maalarin töihin, jota ei täällä ole esitelty.
Maailmassa on paljon loistavia maajia, mutta jos minun pitää määritellä keiden 3:n kädenjälki miellyttää eniten, niin kaikki kolme paikkaa menee naishenkilöille.
1. Jennifer Haley, ei esittelyjä kaipaa.
2. Anne Foerster, tämän maalarin töihin tuli siis hiljattain ihastuttua. Reaperin sivuilta tuli bongattua (siellä on galleria nimeltä "Anne's showcase", vaikkakin sisältää myös muiden malaarien töitä kuin Annen). Ihot ovat varsin ihastuttavia usein (Esim.Half-elf warrior). Parissa figussa on jokunen värivalinta ja/tai NMM:n muovisuus (tai NMM pronssin nahkamaisusu) häirinnyt, mutta muuten näkemäni työt ovat lähinnä aiheuttaneet kuolausta ja ihastusta.
Melkeinpä saattaisin laittaa ykköseksi, mutta Jenniferiltä löytyy jokunen niin namu figu ettei rajaa...
3. Victoria Lamb, eipä tämäkään pahemmin enää esittelyjä kaipaa.
Maailmassa on paljon loistavia maajia, mutta jos minun pitää määritellä keiden 3:n kädenjälki miellyttää eniten, niin kaikki kolme paikkaa menee naishenkilöille.
1. Jennifer Haley, ei esittelyjä kaipaa.
2. Anne Foerster, tämän maalarin töihin tuli siis hiljattain ihastuttua. Reaperin sivuilta tuli bongattua (siellä on galleria nimeltä "Anne's showcase", vaikkakin sisältää myös muiden malaarien töitä kuin Annen). Ihot ovat varsin ihastuttavia usein (Esim.Half-elf warrior). Parissa figussa on jokunen värivalinta ja/tai NMM:n muovisuus (tai NMM pronssin nahkamaisusu) häirinnyt, mutta muuten näkemäni työt ovat lähinnä aiheuttaneet kuolausta ja ihastusta.
3. Victoria Lamb, eipä tämäkään pahemmin enää esittelyjä kaipaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Pitääpähän vaan sanoa että tämä Johnny Wongin figu aiheutti sellaisen *klonks* -reaktion. *(Leuka putoaa lattialle)
http://thewarp.net/war/believers/CC3_Overall_2nd.htm
http://thewarp.net/war/believers/CC3_Overall_2nd.htm
-
baretul
Nii i, tossa tulee esille toi pointtiVJ kirjoitti:En viitsi laittaa näitä mihinkään järjestykseen koska maalaustaito ei ole mikään suure
Eipä niin, mutta sen sijaan kolme "lempi"maalaajaasi?, on ihan hyvä kysymys. Tyyli ynnä taito, ja sitte alkaakin olla aika helppo pistää porukkaa jonkun malliseen rotuun.baretul kirjoitti:Nii i, tossa tulee esille toi pointtiVJ kirjoitti:En viitsi laittaa näitä mihinkään järjestykseen koska maalaustaito ei ole mikään suure. Niin en mäkään osaa pistää noita maailma top 10-20(tai siis meinaan niitä ketkä osallistuu kisoihin) miniatyyri maalaajaa paremmuus järjestykseen, monilla on oma tyylinsä. Tosin kyllä joistakin paistaa sellanen taiteellinen lahjakkuus esim. haley, victoria lamb, bobby wong.... mutta on myös ihmisiä keillä o aivan oma tyylinsä, joka on taas omassa luokassaan aivan mahtavia, kuten john blanche
☠️
-
maddog
JULIA MOUSSY
Aivan humalluttavan hyvä maalaaja.
kotisivut ovat
http://www.bajah.com/moussy/
kannattaa kenties käydä
Mutta varo: Kun näet hänen töitään, elämäsi ei enää ole entisellään...
Aivan humalluttavan hyvä maalaaja.
kotisivut ovat
http://www.bajah.com/moussy/
kannattaa kenties käydä
Mutta varo: Kun näet hänen töitään, elämäsi ei enää ole entisellään...
Hmm, no olihan siellä jokunen ihan hyvin maalattu nappi mutta yleisesti ottaen en oikein ymmärrä mikä hänen maalauksessaan on kivon hienoa. Olisin kiinnostunut kuulemaan miksi kaikista maailman maalareista valitsit juuri hänet (minä olisin pistäny henk. koht. monta nimeä hänen edelleen, sinutkin :-)).maddog kirjoitti:JULIA MOUSSY
...
Tai sitten en ymmärtänyt tätä vitsiksi...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
maddog
Oletko katsonut hänen confrontation mininsä läpi? Mielestäni ne on parhaita. Joo, onhan siellä paljon perustavaraa, mutta kaikki uudempi on tosi makeata.
Myönnetään, etten tunne montaakaan huippumaalaajaa. Mutta julia on paras niistä joita olen nähnyt lehdissä ja netissä. Ehdottomasti.
Höh, henkkoht mielipidehän se vaan oli. Ei se tarkoittanut että Julia OLISI maailman paras oikeasti. IMO vain. tämähän se kai on tämän threadin ajatus: pistetään omasta mielestä parhaat kehiin.
Myönnetään, etten tunne montaakaan huippumaalaajaa. Mutta julia on paras niistä joita olen nähnyt lehdissä ja netissä. Ehdottomasti.
Höh, henkkoht mielipidehän se vaan oli. Ei se tarkoittanut että Julia OLISI maailman paras oikeasti. IMO vain. tämähän se kai on tämän threadin ajatus: pistetään omasta mielestä parhaat kehiin.
Ei, ei ei, en todellakaan kritisoinut tms valintaasi, ihemttelin olinko missannut jotain. :-D Mutta juuh, ne peri mitä mainitsin pikkasen paremmaksi olivat juurikin confrontationia, erityisesti wolfeneissa oli jokunen kiva figu. Mutta ei kyllä kauhean leukaa loksauttavaa materiaalia minulle ainakaan, sinällään pettymys, olisi ollut kiva nähdä uusi hyvä nimi figutaivaalla.maddog kirjoitti: Höh, henkkoht mielipidehän se vaan oli. Ei se tarkoittanut että Julia OLISI maailman paras oikeasti. IMO vain. tämähän se kai on tämän threadin ajatus: pistetään omasta mielestä parhaat kehiin.
Mutta bottom line on tietty se että meillä on aika erilainen maku figujen maalauksen suhteen, mikä on varmasti tullut esille vähemmän sivistyneessä muodossa aiemminkin. ;-)
Jag känner en bot
-
maddog
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Ei minun mielipiteeni varmaankaan maailman parhaita maalareita määrittele, kenenkään muun kuin itseni mielestä. :-) Ja kyllä monet minua kuunnelleet ovat huomanneet minun arvostavan Jen Haleyn töitä. Muita nimiä en oikeastaan halua nostaa esiin, koska kolem ei riitä luettelemaan niitä maalareita joista otan inspiraatiota ja joita ihailen.
Jag känner en bot
http://www.sodemons.com/gd23usbaltimore/index.htm on varmaan viimeisimpiä Jenin figuja. Huomatkaa kuinka maalausnäyttää upealta vaikka kuvaa suurennettaisiin ihan älyttömän kokoiseksi (klikkaamalla). Monet näyttää hyvältä kaukaa, päselvänä ja huonolla valaistuksella. Tossa on potkua. :-)
Netistä löytää varmasti lisää jos on kiinnsotusta etsiä.
Netistä löytää varmasti lisää jos on kiinnsotusta etsiä.
Jag känner en bot