Juu elikkä en oikein tiedä mitä armeija keräisin se olis mun eka armeija 40 000 rupeen joko eldareita tai black templareita eli nyt pyytäisin teitä ketomaan missä eldarit on hyviä ja missä templarit on hyviä
ai nii ja vielä missä ei oo hyvä.
jos vaan vaivauduisitte kertomaan mulle
Jos Black Templarit on hyviä jossain, niin closiksessa. Ei ole hyviä ampumisessa. Eldareista en tiedä ja BT:eistäkin osaan sanoa tämän verran. Ja BT:eitten pakollinen Emperors champion ja 1 tactical squad on varmaan hyvä alku templareilla.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
+Monipuolisuus, paljon erilaisia yksiköitä, shooty ja cc mahdollisuus
+Eliitit, Howlingit tehokkaita, ja muutkin toimivia
+Wraithlord, 3 haavaa ja T8 hyvällä aseella on ihan kiva lisä armeijaan
+Nopeus
+Falcon, kestää jumalattomasti osumaa oikeille upgradeilla
+Vyper, nopea, halpa pisteissä ja hyvät asemahdollisuudet
+Guardianit, halpoja ja tehokkaita
+Craftworldit
+Avatar
+/-Fire Prism, Tietyllä upgradella voisi toimia, mutta en kehota ostamaan...
+/-Wave Serpent (kuljetuskone) conffatava tai tilattava Briteistä
+/-Ei huippupaljoa conffausta
-Joitakin turhia unitteja (Jetbiket, Shining Spearit, Dire Avengerit)
-Eliitit maksaa rahassa n. 46€/10
-Armeijassa olevien aseiden lukumäärä on aika pieni
-Jalkaväen tykki ostettava erikseen
-Ei power weaponeita Wargearissa
-Ei varsinaisia massatuhoaseita
Tuossa muutama mielipiteeni...
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
Jos haluat joka paikan höylän ostat Marineita ja jos vähän "erikoisemman" niin eldareita...
Itse pidän Eldareita mielenkiintoisempina, joten rupeisin keräämään niitä.
Zherec kirjoitti:Onhan ne. Ehdottomasti helpoin armeija maalata.
No jaa, mustan highlightaaminen ja valkoisen shading eivät ole niitä helpoimpia juttuja, molemmista tulee liian helposti harmaan tai sinisen näköisiä. Hyvin toteutettuna tosin näyttää vallan mainiolta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
jotenkin tuntuu siltä että minulle holo-fieldistä on vain haittaa, koska jokainen osuma joka tulee läpi on takuu varmasti heitot 4 ja 5 ja se tippuu. tietenkin on ihan eri asia jos sitä ammutaan 3 ordnancella vuorossa silloin se kestää kuin pieni sika.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Tuo 4 ja 5 on kieltämättä pahuksen yleinen heitto, mutta kyllä se silti kestää. (viimepelissäni Falcon kyseisillä upgradeilla nieli öpaut 4 glancing hit-tablea ennenkuin suostui putoamaan.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Falconit on todellaki pirun ärsyttäviä kestävyytensä takia.
Se ei todellakaan tule millään alas. Mut kyllä se sit on namia ku se sit tulee alas. (10 lascannon kutia nielleenä:D)
Sanon tämän öpaut 20 kertaa pizza-abua(eldarit) vastaan pelanneena (eli voisi sanoa jopa kokemuksen syvällä rintaäänellä):D ja vähintään puolessa peleistä on ollu falcconi.