ota gobboja... niitä saa niuin monta että ne helffit ei kerkee kaikkia noita pätkimään. ihmeen paljon speareja on kyllä hankkinut kaverisi... tai sitten ota urukkeja, niiden parempi S auttaa kovasti.
Ja muista, että keihäsmiehiä vastaan Urukit ja gobbot haavoittavat yhtä todennäköisesti... Urukit tietenkin kuolevat harvemmin, mutta ei silti tempun arvoista... eli gobboja keihäitä varten ja urukkeja loppuja vastaan... (olispa se noin yksinkertaista )
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Ja, sit osa porukasta kannattais laittaa myös noiden jousien perään, itse olen ainakin huomannut, että ne on ihan surkeita lähi-taisteluissa, koska niillähän ei ole jouset varustettu terillä, eli niillä on jonkin moiset tikarit ja ekasta heitosta miinustetaan yks... huomauttakaa, jos tuota sääntöä on muokattu, mutta itse olen pelannut fotrin kirjan säännöillä...ja niissä se lukis noin...mun enklannilla
Huomasin vielä tuon Gil-Galdin, sitä vastaan kannattais hankkia joku hero tai 'keiw rölli'...
Eli HE tarvii kutosen, että se pysytis woundaan sitä sun keivistä...Noh, kahtotaan joku parempi... *kaivaa ohje kirjaa*...Err...hanki S&F:stä Moria Goblin Shamaaneja ja Durburz...ehkä Saruman olis myös ihan kelpo ostos...
Niin, ja ihan alussa lähdet niiden jousien perään...kun, kerran saat ne kiinni, niin ne ei tuu enää ampuun kertaakaan... Niin, ja muista kattoo, että teillä on melkolailla samankokoiset armeijat, ettei sulla oo 400 pts ja sillä sun kaverilla vaikka 800...
On Saruman. *miettii* kannattaako noita uusia m-goblineita ostaa voisko saada statsit? Ja me lasketaan aina kuinka paljon on pisteitä ja toinen tarkistaa! Saruman on hyvä muuten mutta Gandalf whiteä vastaan ei!
Viimeksi muokannut Jhep, La 02.08.2003 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En muista niitä statteja, eikä niitä sais kertoo tääl foorumilla, kait...mutta katto noita vanhoja topicceja niistä pitäis löytyä, ettei se olis tossa 'balinin armeija'-topicissa...Niin, ja niiden kuulemma pitäis olla melko hyviä...itse ainakin aion ostaa, heti kun tampereelle pääsen...
gillua vastaan Saruman on aika hyvä... pistät sen kauas, blastailet kunnes will kuluu ja sitte vaan juokset karkuun (rinkiä) ja blastaat-->gillu ainakin hidastuu, ammut samalla. ja Deceased, gobbo woundaa keihäshaltiaa 6:lla ja urukki keihäs/miekka/jousihaltioita kaikkia samalla viitosella(5) kun sillä on parempi strength.
HUOKAUUUUUUUUUUUUUUUS! Tollaset "vitsit" ovat aika ärsyttäviä!
ja huhhuh! ostakaa ne uudet sääntö kirjat petskules! niitä juttuja on muutettu aika paljon joten ihan järkevä ostos olis toi ttt sääntö kirja.
Kellokoneisto kirjoitti:En muista niitä statteja, eikä niitä sais kertoo tääl foorumilla, kait...mutta katto noita vanhoja topicceja niistä pitäis löytyä, ettei se olis tossa 'balinin armeija'-topicissa...Niin, ja niiden kuulemma pitäis olla melko hyviä...itse ainakin aion ostaa, heti kun tampereelle pääsen...
eikä löydy mistään niiden kokonaisia sääntöjä. osta sf-kirjanen niin siellä on uusien figujen säännöt... ( maksoi mulle 15 euroa)
Kellokoneisto kirjoitti:En muista niitä statteja, eikä niitä sais kertoo tääl foorumilla, kait...mutta katto noita vanhoja topicceja niistä pitäis löytyä, ettei se olis tossa 'balinin armeija'-topicissa...Niin, ja niiden kuulemma pitäis olla melko hyviä...itse ainakin aion ostaa, heti kun tampereelle pääsen...
eikä löydy mistään niiden kokonaisia sääntöjä. osta sf-kirjanen niin siellä on uusien figujen säännöt... ( maksoi mulle 15 euroa)
mutta ei moria gobbojen joita tässä minun käsittääkseni kysyttiin. Toisaalta ne kyllä löytyvät kummastakin sääntökirjasta joten en oikein ymmärrä... mutta tuota... :?
"I come back to you now... At the turn of the tide"
mutta ei moria gobbojen joita tässä minun käsittääkseni kysyttiin. Toisaalta ne kyllä löytyvät kummastakin sääntökirjasta joten en oikein ymmärrä... mutta tuota... :?
tarkoitin kylläkin noita shaamaneita.... gobbojen säännöt löytyy ( kuten KAIKKI tietää ) fotrista ja ttt:stä.