Verinen iho- How to paint?
Verinen iho- How to paint?
Mietin tässä yks päivä miten saisin mun parille Carrionille asianmukaiset fleshi kohdat, kun niitten pitää olla verisii ja kaikkee. Aattelin tällästä yhdistelmää: undercoat: chaos black-> Basecoat: Scorched brown -> Drybrush: Red Gore -> Highlight: Blood red-> Drybrush: Bronzed flesh/ bleached bone -> Highlight: skull white.
Niin, mitä sanotte? Tarviiko jotain Inkitystä?
Niin, mitä sanotte? Tarviiko jotain Inkitystä?
"Knowing how to play with them is a different thing than actually doing it"
-
maddog
-
baretul
ööh silloin jos haluat siis jotain ikiaikaista niin se on scorched brown jossa tilkka scab rediä, tai dark flesh tummenettuna. Korostukset beastil brownilla jossa tilkka blood rediä. Veri kuivuessaan muuttuu ruskeaksi. Johonkin suohon mädäntynyt ruumis menee yleensä ruskeeks ja jos se "tuore" niin vihreä/ruskea iho joskus sininen/liila esim naamasta ja huulista. "Normalissa" oloissa se ruumis varmaa mädäntyis harmaaks jos se siis kuivuis. Luulen kuitenkin että haudassa ollut muumio on jotenkin käsitelty, että väri vois olla vaikkapa tumman ruskea, joka on korostettu esim beastil brown ja extreme highligtiks bleached bone + beastil brown, tälläseen kuiteski vaikea maalaa se veri efekti ku se ei tulis näkyy siinä. Harmaaseen sen sijaan sais näkymään noi, ja tietysti käärinliinoilla näkyisi se ruskeahko veri paljon paremmin.
ainakin enkkulan luonnontieteellisessä muumiot olivat kovin tumman ruskeita 
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
- Henri Ketonen
Tosimies ei saa haavoja niin usein et tuollainen onnistuisi. Et no. Mun Blood Angelit on maalattu ensin Red Gorella, sitten kuivaharjattu Blood Redillä, sit kerros punaista mustetta ja sit Flesh Wash. Tuollainen aika tummanruskeanpunaisen (önmömömöömöm) mikälie sekoitus, aika paljon ainakin mun veren väristä...
zqmfgb