Lappeenrannan Wh kaupat
Lappeenrannan Wh kaupat
Haluisin tietää vaan, että onko Lappeenrannassa Warhammer kauppoja. Ja, että missä ne\se on.
-
pimeyden musta shamaani
No ei luolamestari aina ole niin hirveän kallis. Ostin tossa pari päivää sitte slannin ja boxin sauruksia 35e ja sain vielä liskojen vanhan kirjan kaupan päällisiks. Tilauksien viivästyminen (aina sillon tällön) on huomattavasti suurempi onkelma luolamestarissa. Sinooperi on sitten iha oikeesti aika kallis kun siellä on lisätty pari euroo kaikkeen mitä ne myy.
The time has come once more that we must give thanks to our master, khaine, the mighty lord of murder, his name be praised
Siis army dealit... Harvemmin niitä kukaan oikeasti ostaa, sen sijaan erillisinä ne menee kaupaksi... Viekasta.Sipatus kirjoitti:joo, nuo on, mitä siellä on. Luolamestarin hinta taso on ainakin aika korkea. se tyyppi esim purkaa isommat figuboxit ja myy ne erillisinä, että sais enemmän rahaa. :|
Itseasiassa Luolamestari saattaa keskimäärin olla Suomen halvimpia figukauppoja, tietyn väliajoin (vuokran maksu päivät yms.) olevat 25-40% alet pitävät siitä huolen
joo jos siellä joskus sattuis jotain olemaan... luolamestari ei tunnu enää mitään figuja tilaavan ainoastaa jotain sotakirjoja, eikä siltä mitään myöskään kannata tilata koska tilaukset viipyy ja kauan... kun se lupaa tilauksen tulevan viikon päästä niin se tarkoittaa että 2kk päästä jos silloinkaa... puhun tästä nyt kokemuksesta. jokainen tilaus minkä olen luolamestarilta tilannut niin on kestänyt vähintään 1kk ja kerran odotin kääpiöiden uutta sotakirjaa (siis silloin kun se tuli) yli 4kkjamopower kirjoitti:Siis army dealit... Harvemmin niitä kukaan oikeasti ostaa, sen sijaan erillisinä ne menee kaupaksi... Viekasta.Sipatus kirjoitti:joo, nuo on, mitä siellä on. Luolamestarin hinta taso on ainakin aika korkea. se tyyppi esim purkaa isommat figuboxit ja myy ne erillisinä, että sais enemmän rahaa.
Itseasiassa Luolamestari saattaa keskimäärin olla Suomen halvimpia figukauppoja, tietyn väliajoin (vuokran maksu päivät yms.) olevat 25-40% alet pitävät siitä huolen
"Vade retro, alter ego!"
Noo, sellasta sattuu, itse en sieltä mitään tilaakkaan, sillon tällöin sieltä hyllystä voi jotain ostaa.Rishadan kirjoitti:joo jos siellä joskus sattuis jotain olemaan... luolamestari ei tunnu enää mitään figuja tilaavan ainoastaa jotain sotakirjoja, eikä siltä mitään myöskään kannata tilata koska tilaukset viipyy ja kauan... kun se lupaa tilauksen tulevan viikon päästä niin se tarkoittaa että 2kk päästä jos silloinkaa... puhun tästä nyt kokemuksesta. jokainen tilaus minkä olen luolamestarilta tilannut niin on kestänyt vähintään 1kk ja kerran odotin kääpiöiden uutta sotakirjaa (siis silloin kun se tuli) yli 4kkjamopower kirjoitti:Siis army dealit... Harvemmin niitä kukaan oikeasti ostaa, sen sijaan erillisinä ne menee kaupaksi... Viekasta.Sipatus kirjoitti:joo, nuo on, mitä siellä on. Luolamestarin hinta taso on ainakin aika korkea. se tyyppi esim purkaa isommat figuboxit ja myy ne erillisinä, että sais enemmän rahaa. :|
Ja se myöhästyminenhän on sen ukon syytä vai? Yleensä vika myöhästymisissä on britannian puolella tai maahantuojassa, ei kauppiaassa, joka on ne tilannut.Rishadan kirjoitti:joo jos siellä joskus sattuis jotain olemaan... luolamestari ei tunnu enää mitään figuja tilaavan ainoastaa jotain sotakirjoja, eikä siltä mitään myöskään kannata tilata koska tilaukset viipyy ja kauan... kun se lupaa tilauksen tulevan viikon päästä niin se tarkoittaa että 2kk päästä jos silloinkaa... puhun tästä nyt kokemuksesta. jokainen tilaus minkä olen luolamestarilta tilannut niin on kestänyt vähintään 1kk ja kerran odotin kääpiöiden uutta sotakirjaa (siis silloin kun se tuli) yli 4kkjamopower kirjoitti:Siis army dealit... Harvemmin niitä kukaan oikeasti ostaa, sen sijaan erillisinä ne menee kaupaksi... Viekasta.Sipatus kirjoitti:joo, nuo on, mitä siellä on. Luolamestarin hinta taso on ainakin aika korkea. se tyyppi esim purkaa isommat figuboxit ja myy ne erillisinä, että sais enemmän rahaa.
Luola mestarin osoite on koulukatu 25. Minä sieltä ole koskaan tilannut mitään enkä luultavasti tilaakaan. Mun kaverin iskä meni räy-
häämään jukalle(luoliksen omistajalle) kun ei tilaus ollu tullut ni mun kaveri sai korvaukseksi pokemon kortteja, vaikka ei keräile niitä. Tästä
on kyllä aika kauan aikaa. En tiennytkään että Sinooperissä on figuja myynnissä, pitää käydä kurkkaamassa.
häämään jukalle(luoliksen omistajalle) kun ei tilaus ollu tullut ni mun kaveri sai korvaukseksi pokemon kortteja, vaikka ei keräile niitä. Tästä
on kyllä aika kauan aikaa. En tiennytkään että Sinooperissä on figuja myynnissä, pitää käydä kurkkaamassa.
Kyllä tilaamiset minä ainakin keskitän fantasiapeleihin, yksi asia, joka luolamestarissa on hyvää, on käytettyjen figujen hylly, josta saatta välillä löytyä jopa hieman harvinaisempiakin figuja.
Viimeksi muokannut Swrd, To 28.08.2003 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä siellä ainakin cadianeitten ilmestymisajankohdan aikaan oli uusia cadianeita. Tosin vain yksi boxi jonka näin. Joko kaikki muut oli jo menny tai sitten siel oli vaan se yks Shock Troopers boxi jonka ostin pois.
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
-
hypsilurus
[quote="Sipatus"]joo, nuo on, mitä siellä on. Luolamestarin hinta taso on ainakin aika korkea. se tyyppi esim purkaa isommat figuboxit ja myy ne erillisinä, että sais enemmän rahaa.
[/quote]
Aika nihkeetä vedätystä!!! Jos menee herne nenään niin ilmoittakaa asiasta GW'lle. Loppuu moinen muuten heti.
M
Aika nihkeetä vedätystä!!! Jos menee herne nenään niin ilmoittakaa asiasta GW'lle. Loppuu moinen muuten heti.
M
"Kaulaparta huohottaja"