executioner
-
baretul
Jep
citadelin detail brushilla ja w&n series 7 0 koolla tullu silmiä maalailtua, kummatkin soveltuu täydellisesti tähän. Pesä on todella tärkeä ja varsinkin kun tekee jotain tällästä silmää ei ruveta heti huitomaan vaan pensseliä joutuu yleensä pitämään hetken kädessä, jolloin jonkin kokoinen pesä tulee käytännöliseksi.
.
-
|Agarwaen|
- Viesti:
hmmm.. mielestäni tuo figu on tosi hieno. maalaus vain koristeli sitä
ja jos kuulemani pitää että olet juuri vasta aloittanut pelaamisen/maalaamisen niin aika cewl toi silti oli!
hiukset olivat aika rohkeasti maalattu!
(musta pohja ja valkoinen highlaittaus päälle
)
-itse maalaan silmät erittäin valkeaksi harmaaksi ja sitten nuppineulalla pupillin... dipaa maaliin kärjen ja tökkää se pupillin kohtaan. ja jos haluat figustasi sini silmäisen niin maalaa pupillin ympärille ohut sininen ympyrä... haltiat yleensä sinisilmäisiä tai vihreä silmäisiä
kerran tylsistyin lurtzin naaman maalaamiseen niin vetäisin mustan päälle pienet punaiset pallot ja siis punainenhan toimii AINA!
ja jos kuulemani pitää että olet juuri vasta aloittanut pelaamisen/maalaamisen niin aika cewl toi silti oli!
-itse maalaan silmät erittäin valkeaksi harmaaksi ja sitten nuppineulalla pupillin... dipaa maaliin kärjen ja tökkää se pupillin kohtaan. ja jos haluat figustasi sini silmäisen niin maalaa pupillin ympärille ohut sininen ympyrä... haltiat yleensä sinisilmäisiä tai vihreä silmäisiä
kerran tylsistyin lurtzin naaman maalaamiseen niin vetäisin mustan päälle pienet punaiset pallot ja siis punainenhan toimii AINA!
-
maddog
hm, ihan mukavan näköinen sinäänsä, ehkä hieman "yksinkertainen", mutta soveltuu hyvin ainakin peli figuriksi.
"relax, we understand j00"
http://www.megatokyo.com/
http://www.megatokyo.com/
Hmm, vaikea opettaa, mutta kaikki ei edes välttämättä voi maalata tarkasti. esim. mulla käsi tärisee vaan niin että... huh huh. Siinäku yrittää sitte jotain milli kertaa milli silmää maalata. Ei pysty vaikka muuten kuinka osaisin ja tietäisin kaikki tekniikat (en osaa enkä tiedäDay kirjoitti: Olen miettinyt samaa ongelmaa monesti maalauskerhossa; kuinka opettaa maalaamaan tarkasti?