"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figu(muka)taikauskoa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Oli lähellä etten heittänyt muutamaa kymmentä punaista GW:n noppaa roskiin toissa viikolla (vain 1 noppa ehti roskikseen asti). Muun värisillä nopillani sain peleissä mielestäni ihan kelvollisia tuloksia, mutta punaisten noppien käyttö oli yhtä h...ä. Lukuisten ykkösten vuoksi niillä ei voinut heittää kuin Ld-testejä.

Lopulta noppasairauteni :wink: ajoi minut tilanteeseen, että käytin yhdessä pelissä vain 6:tta valkoista noppaa kaikissa heitoissani. 20:nen rxb-laukauksen ampuminen sai vastustajan kyllä jo hymähtelemään, kun pöydällä lojui käyttämättömänä muutama kymmenen punaista noppaa.

Viimeviikolla sitten ryhdistäydyin ja päätin, että nämä punaiset nopat eivät ole painottuneita. Kuvittelen vain kaiken. Käytinkin sitten kahdessa pelissä lähes yksinomaan punaisia noppia, ne toimivat ja noppien näennäistaika oli murrettu. :D

Tarinan opetus: itsesuggestioni ansiosta elän nyt onnellisesti siinä harhaluulossa, että punaisissa nopissani ei ole mitään vikaa. Sopii tulla nauramaan Ropeconiin noppaheitoilleni. :D

- Dru Perim
Viimeksi muokannut Dru Perim, To 07.08.2003 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

No hö! Onkohan olemassa noppaterapeuttia?
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

mä käytän aina vaan pyöreitä noppia siis sellasia mistä on kulmat pyöristetty....
You wouldn't like me when I'm angry.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Joo, neliskanttiset pyörii oudosti. Käytän myös vain kulmista pyöristettyjä.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

GW:n battle dice noppa paketin nopat on p*skoja, niillä saa aina heittettyä pelkkiä ykkösiä, tai muita huonoja lukuja, (mustat on hyviä mutta punaset sucks.)
Ostler

Viesti Kirjoittaja Ostler »

GW:n battle dice noppa paketin nopat on p*skoja, niillä saa aina heittettyä pelkkiä ykkösiä, tai muita huonoja lukuja, (mustat on hyviä mutta punaset sucks.)
Mulla tämä on ollut toisin päin. Kun 20 4+ heitosta 18-19 onnistuu, niin jo alkaa vastustajalla manaus! Leadership ei onnistu, kun tulee 11 tai 12 koko ajan... :roll: Mustat ei ole niinkään hyviä...
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Gw:n valkoiset nopat aiheuttaa kauhua peliporukassamme ja ketään ei uskalla käyttää niitä muutakun ld testeissä (niistä tulee aina pieniä lukuja) :roll:
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Valkoiset nopat ovat hyviä jos ne ovat kotitekoisia. Itse en ole vielä käyttänyt sellaisia mutta tekeillä on. :roll:
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Kotitekosista nopista... Jos sattuu omistamaan pyörösahan (kansankielellä sirkkelin), pystyy höylätystä lankusta sarjatuottamaan noppia, joista tulee hyviä pienen hiomisen ja lakkaamisen jälkeen.

Noh, meni vähän OT, mutta minkäs teet...
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Noppiin sellainen kaiverrus sisään, ja vähän tinaa/muuta metallia ykkösen kohdalle, täytä koverrus ja [i]Bonjour[/i] (tai sinne päin)

Uhraa aina ennen ottelua jokin Rare/Special unit jumalille....
Nomen Est Omen
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

40K:ssa HQ, Heavy support tai elite.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Noppien hierominen labradorinnoutajan märkään kuonoon tuo hyvää onnea. Todistettu laajoilla empiirisillä tutkimuksilla.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Itse olen huomannut uhkailun toimivan erinomaisesti myös hammereissa (siis tosielämässähän se toimii vallan mainiosti kaikkiin ongelmiin). Ennen peliä uhkailen armeijaa (varsinkin kenraalia) ja pelin aikana noppia ja varsinkin vastustajaa... Tämä homma toimii...
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Itse ainakin peitän itseni sian limakalvoilla ennen ottelua ja läiskin itseäni nakeilla. Irrotan itsestä lihakimpaleita ja asettelen tärkeimmät soturit lihakimpaleen päälle samalla purskuttaen vertani niiden päälle. Noppien kutoslukua on suotavaa hinkata esim palaviin hiuksiin. Jotta tämän aiheuttama hyöty voitaisiin maksimoida, tulisi samalla polttaa suitsukkeita ja kynttilöitä nopan mielimusiikin soidessa. Jos jokin figu itse pelin aikana alkaa ottaa päähän [esimerkiksi lähtee courage kuutosella kolme kertaa peräkkäin pakoon], sitä on hetimmiten figun kuoltua läiskittävä nakeilla ja kaadettava sianrasvaa sen päälle muiden katsellessa. Tämä aiheuttaa myös sen, että vastustajasi hämääntyy ja pääset läiskimään häntä pahasti.

tämä on vain jäävuoren huippu....
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Mälis kirjoitti:joo miullakin alkoi pensseli harottamaan (tosin se oli jo aika vanha), joten keräsin sen kaverit kattomaan ja poltin sen!! muahahah! Pensseleitä ja noppia täytyy aina pelotella, niille täytyy näyttää kuka on pomo! jos nopasta tulee ykkönen, se täytyy laitaa perstaskuun seuraavaan pierua odottamaan :wicked:

Minä taasen katkaisin sen oman huonoonnisen pensselini pieniksi paloiksi ja paiskoin seinään :twisted:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”