"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammerit roskaa vai ei

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Regis

Warhammerit roskaa vai ei

Viesti Kirjoittaja Regis »

jotkut mun kaverit sanoo että figut on arvotonta muoviroskaa
mielipiteenne
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Jaa, he eivät ainakaan ole kovin suvaitsevaisia. Omalla kohdallani ei tällaista ole paljon ollut. Mutta enpä usko, että kukaan sotuun kirjoittautunut pitää hammereita "roskana". Mitä järkeä siinä olisi, että kerää sellaista, mitä pitää humpuukina. Tietysti joku voi leikillään kutsua hammereitaan muovipaloiksi tjms. Ne kaverit tekee varmaan jotain perinteistä harrastusta, urheilee tjms. Ainakin omalla kohdallani tietyt henkilöt ovat olleet ns. "perusjätkiä", jotka sitten ihmettelevät, (ainakin pienemmällä paikkakunnalla) että mitäs noi on? "Miks sä keräät niitä?" "Mitä niillä tekee?" "Ne maksaa liikaa!" jne. He eivät välttämättä ymmärrä, että on erilaisiakin ihmisiä. Kyllä minä kunnioitan jokaista harrastusta, jos jaksaa siihen panostaa ja kyseinen ihminen siitä pitää, niin pakkohan se on harrastaa.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Heh tota tää o warhammer kanava tänne tuski postaa ketkään muut kuin ne jotka pelaa warhammeria (paitti pari pelkkää maalaajaa ja muita strategia pelejä pelaavia), muuten regis tämä oli 213 turha topicci sulta :D.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Onhan se hieman shokeeraavaa maksaa moisia muovinpaloja jotka maksavat 100 kertaa enemmän kuin tuotantokustannukset. Harrastus tämäkin on.
Pinegulf

Viesti Kirjoittaja Pinegulf »

Olen samaa mieltä. Hammer-figuurit ovat metallin ja muovinpaloja ja ehkäpä roskaa, mutta ne ovat minun roskaani ja siten minulle tärkeitä ja minä päätän tasantarkkaan itse mistä pidän ja mihin aikani kulutan. Kaikki muut saavat mennä ja >inkvisiition sensuroima<.

-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”