"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blackblood & spines

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
paavo3

Blackblood & spines

Viesti Kirjoittaja paavo3 »

Jos spines tai BB knockouttaa tai stunnaa vastustajan ennenkuin posse/mutantti pääsee lyömään sillä vuorolla, voiko se laittaa vastustajan lihoiksi vai heitetäänkö kuin se olisi ollut vain tavallinen hyökkäys, ja jos spines tai BB laittaa vihollisen OOA, saako posse/mutantti expoa.
Isoja kaasupilviä
xxxxxxx

Re: Blackblood & spines

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

paavo3 kirjoitti:Jos spines tai BB knockouttaa tai stunnaa vastustajan ennenkuin posse/mutantti pääsee lyömään sillä vuorolla, voiko se laittaa vastustajan lihoiksi
Kyllä.
ja jos spines tai BB laittaa vihollisen OOA, saako posse/mutantti expoa.
Kyllä.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
paavo3

Ja jos voisit vielä tarkentaa mistä kyseiset tiedot on ongittu jotta voin todistaa.
Isoja kaasupilviä
xxxxxxx

Mordheim, sivu 76.
paavo3

Onko kyse huonosta huumorintajusta vai miksi en ymmärrä niksiä. Ottaen huomioon kysymykseni täytyy sinun vähintään ymmärtää että olen lukenut kyseisen sivun, varsinkin kun kysymys on tullut ilmi lukenut sen hyvin tarkkaan, voisitko vielä valaista millä perusteella mikään sivulla oleva teksti oikeuttaa mutantin tai possen pistämään vastustajan lihoiksi/saamaan expoa.
Isoja kaasupilviä
xxxxxxx

Sinä voit ymmärtää tekstin eri tavalla kuin minä. Minä en löydä ainokaistakaan tekstinpätkää, joka ei oikeuttaisi lyömästä tavallisesti sen jälkeen, kun Blackblood taikka Spines on vaikuttanut. Siinä vaan sanotaan, että Blackblood aiheuttaa S3 hitin kaikkiin alustaa koskettaviin hahmoihin, jos kyseisen mutaation kantajaan on tehty haava siinä combatissa, ja Spines vaan automaagisesti tökkii strength ykkösellä kaikkia base contactissa olevia taistelun alussa. Toivottavasti paavo3 ymmärtää kirjoittamani tekstin, ja toivon syvästi, että tästä päästään yhteisymmärrykseen. :)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Jypermään! kirjoitti:Sinä voit ymmärtää tekstin eri tavalla kuin minä. Minä en löydä ainokaistakaan tekstinpätkää, joka ei oikeuttaisi lyömästä tavallisesti sen jälkeen, kun Blackblood taikka Spines on vaikuttanut.
Niin, mutta normaalisti sama mies ei voi samalla vuorolla esimerkiksi ensin yhdellä hyökkäyksellä stunnata ja toisella saada helpon frägin. Itselläni ei nyt ole mitään sääntöreferenssiä saatavilla, joten en ota enempää kantaa tähän dilemmaan. Toiseen kysymykseen olen samaa mieltä, kyllä spineillä/balckbloodilla aiheutetut frägit kuuluu kyseisten ominaisuuksien omistajalle.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
paavo3

Kyllä tiedän että hyökätä saa mutta kuten jullevi sanoi, sama heppu ei voi laittaa lihoiksi omista hyökkäyksistä.
Isoja kaasupilviä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”