jaa no kokeile laimentaa talo maalia vedellä ja sit vedä uus kerros niin tulee makeembia... niin tai talomaalipurkithan on aika isoja.... hmm niihin vois vaikka upottaa ne figut
No totta kai kannattaa inkittää, tulee hienompi. Ja kuivaharjaa se myös. Eikä sovi unohtaa myöskään kiiltävää mattapintaa...
P.S. Älä lähetä kuvia, saattaisin tulla kateelliseksi.
Minä maalaan kaikki muoviset rotat (Night runners, Clanrats) sprueissa, koska IMO itselläni tulee niin paljon parempaa jälkeä. Mutta jos jotain Space Marineja tai Chaos warrioreita alkaa maalaamaan, kyllä ne on melkein pakko koota ennen maalaamista.
Heh miten esim korostat valon lähteeseen päin jos ne on spruessa ?. Melkeempä mahoton tehä nmm:ää sekä sky earth nmm:ää. Baset helpompi maalaa kun ne on pohjamaalattu jo valmiiks. EI pysty laittaa puttyä koloihin. Tossapa oli jo 100 syytä miksi koota ne .
Minä irrotan kaikki mahdolliset osat ja siistin ne. Sitten usenmiten liimaat isot osat kuten vartalon ja jalat toisiinsa ja sitten maalaan ne. Kädet, pään ja muut sienemmät osat maalaan erikseen kädessä ja liimaan vasta sitten. Sitten kun koko figuuri on koossa rupean viimeistelemään, varjostuksia jne.
baretul kirjoitti:Heh miten esim korostat valon lähteeseen päin jos ne on spruessa ?. Melkeempä mahoton tehä nmm:ää sekä sky earth nmm:ää. Baset helpompi maalaa kun ne on pohjamaalattu jo valmiiks. EI pysty laittaa puttyä koloihin. Tossapa oli jo 100 syytä miksi koota ne .
Jaa, niin. No jos on tarpeeksi taitava heppu. No kyllä nyt taisit jo keksiä hyvän syyn tuohon.
Zherec kirjoitti:Maalaus on ensisijainen asia, tämän jälkeen tulee vasta pelaaminen.
Juu'u. Näin pitäisi kaikkien käsittää.
Jaa pitäisi vai? Minä tykkään kyllä pelaamisestakin, vaikka sitten maalamattomilla figuillakin. Tottahan armeijan maalaus tulisi ottaa tavoitteeksi, mutta ei pari peliä siinä välissä mitään haittaa. Vai?