"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau vs ig minibattle

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
noseman

Viesti Kirjoittaja noseman »

no eihän tota ois tarvinnu ees lukee ku se oli jo selvä........mä en ois ees suostunu pelaa ellei niit toisia oils ollu enemmän....(I-G)
sodassa ei ole voittajia eikä häviäjiä.
vain enemmän siviilejä menettäneitä ja vähennän siviilejä menettäneitä.
Icingdeath

Viesti Kirjoittaja Icingdeath »

Vino hymynkare nousee huulilleni lukiessani raportin viimeisiä sanoja.

"Reilu Voitto."

Kelaan takaisin reportin alkuun ja tarkistan, että näen pistemäärät varmasti oikein. Kyllä, listoissa on tosiaan kahdensadan pisteen ero. Tämäkö on se kuuluisa "reilu voitto" ?

Olen juuri lähettämässä palstalle tulikiven katkuisen viestin sääntöjen osaamisesta ja rehdistä pelistä, kunnes muistan erään tuttavani sanat.

"Hah! Et sä voi voittaa mua! Vaikka sulla olis kuinka hyvä taktiikka, niin mä oon ostanut niin paljon figuja, että saan peliin ainakin 1000 pistettä enemmän kuin sä!"

Hautaan kasvoni käsiini. Tämä tuttavani oli harrastanut warhammeria jo useamman vuoden. Hetken kuluttua pakotan itseni muistamaan, millainen itse olin aloittelijana. Huokaisen syvään ja päätän kirjoittaa viestin:

"Vino hymynkare nousee huulilleni..."
Enemy of my enemy is my friend
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

Jep Jep... hieman erikoinen peli oli mutta kaikkihan ovat joskus olleet alottelijoita :)
Hope is the first step on the road to disappointment.
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

HA HA HA, pientä spedeilyä!!! :D
BEE BEDEE BYI
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

Jos täällä olisi "Warhammer aiheisit vitsit ja pilakuvat"-osio niin tuo menis kyl ihan varmasti sinne(mä ainakin mietin vähän aikaa että oliko vitsi vai oikea peli) :) Tuo kyl oli aika epäreilu matsi
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

totta
BEE BEDEE BYI
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”