dark elf versus high elf
dark elf versus high elf
joo tota oon pelannu kaverii vastaa ja on voittanu melkee joka kerta
mul on
20 warrior
10 blk guard
1 reaper bolt thrower
8 cold one knights
10 r.crossbow tyyppej
2 assasinia
1 sorkku
suuret kiitokset auttajille
mul on
20 warrior
10 blk guard
1 reaper bolt thrower
8 cold one knights
10 r.crossbow tyyppej
2 assasinia
1 sorkku
suuret kiitokset auttajille
-
zakug_the_insane
-
Routamieli
Warriorit ovat mielestäni Delfien huonoin yksikkö. Niistä kannattaisi jatkossa tehdä spearelvejä.
Crossbowmenejä ei myöskään kannata kauheasti ottaa. Itse ottaisin mieluummin Corsaireja, ja laittaisin niille pienestä lisähinnasta Closecombat-aseiden lisäksi varsijouset (en ole tästä aivan varma, korjatkaa, jos olen väärässä). Corsairit ovat luultavasti hinta/laatu-suhteella parhaimpia (,tai ainakin käytännöllisimpiä yksiköitä).
Black Guardit ovat myös aika tehottomia hintaansa nähden ja vievät vielä kaiken lisäksi rare-paikan. Ovathan ne hyviä, mutta eivät kertakaikkiaan tarpeeksi hyviä, jotta ottaisin niitä mukaan niillä hinnoilla.
Eli kaikkein kannattavimmat yksiköt mielestäni ovat Cold one knight:t, Dark Ridersit, Corsairit ja Spear Elvet. Executionerit ovat hyviä, kun vastassa on vahvaan armoryyn kääriytyneitä vihollisia, kuten kääpiöitä. Jokaisessa vähän isommassa armeijassa pitäisi myös olla vähintään kaksi Repeaterboltthroweria.
Shadejen, Harpyijoiden ja noitien käytöstä kannattaa itse päättää, sillä ne sopivat eri tavalla erilaisiin taktiikoihin.
Jos haluat tarkastella kaikkia Dark Elf -yksiköitä, ja et niitä vielä tiedä, kannattaa käydä täällä: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Crossbowmenejä ei myöskään kannata kauheasti ottaa. Itse ottaisin mieluummin Corsaireja, ja laittaisin niille pienestä lisähinnasta Closecombat-aseiden lisäksi varsijouset (en ole tästä aivan varma, korjatkaa, jos olen väärässä). Corsairit ovat luultavasti hinta/laatu-suhteella parhaimpia (,tai ainakin käytännöllisimpiä yksiköitä).
Black Guardit ovat myös aika tehottomia hintaansa nähden ja vievät vielä kaiken lisäksi rare-paikan. Ovathan ne hyviä, mutta eivät kertakaikkiaan tarpeeksi hyviä, jotta ottaisin niitä mukaan niillä hinnoilla.
Eli kaikkein kannattavimmat yksiköt mielestäni ovat Cold one knight:t, Dark Ridersit, Corsairit ja Spear Elvet. Executionerit ovat hyviä, kun vastassa on vahvaan armoryyn kääriytyneitä vihollisia, kuten kääpiöitä. Jokaisessa vähän isommassa armeijassa pitäisi myös olla vähintään kaksi Repeaterboltthroweria.
Shadejen, Harpyijoiden ja noitien käytöstä kannattaa itse päättää, sillä ne sopivat eri tavalla erilaisiin taktiikoihin.
Jos haluat tarkastella kaikkia Dark Elf -yksiköitä, ja et niitä vielä tiedä, kannattaa käydä täällä: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Viimeksi muokannut Routamieli, La 09.08.2003 17:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Routamieli
Itse ottaisin vain yhden assasinin, kun kahdelle on hankalaa löytää käyttöä, ellei sitten ala viskomaan niitä lähitaisteluun =).
Viimeksi muokannut Routamieli, La 09.08.2003 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
zakug_the_insane
Minun mielestäni ne ovat revisionin myötä tulleet ehdottomasti ainakin viiden parhaan joukkoon delffi listassa. Itselläni yleensä jalkaväki on näitä. Revisionin myötä ovat todella halpoja statseihin nähden, corsaireihin en enää paljon vilkaise, paitsi hyökkäävässä taktiikassa.tuhnu kirjoitti:Warriorit ovat mielestäni Delfien huonoin yksikkö.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
Routamieli
Esitäisin pari kysymystä, vaikken tätä topiccia aloittanutkaan:
1) Voivatko Spearelfit käyttää kilpiä?
2) Siis pystyvätkö ne corsairit käyttämään myös rcb:tä closecombat-aseiden lisäksi?
1) Voivatko Spearelfit käyttää kilpiä?
2) Siis pystyvätkö ne corsairit käyttämään myös rcb:tä closecombat-aseiden lisäksi?
Jossain mielestäni mainittiin, että koska Black Guardit voivat taistella kahdessa rivissä, niin etummaisille voidaan laittaa jalkajouset, ja toisessa rivissä olevat suojaavat etummaisia keihäillään. En kyllä ole varma lähteestäni, ettei sen puoleen...Black Guard oi todellakaan taisetele kahdesta rivistä hilpareilla,
- Amazing Slug
Nyt on kyllä kyse jostakin dogs of war uniitista.tuhnu kirjoitti: Jossain mielestäni mainittiin, että koska Black Guardit voivat taistella kahdessa rivissä, niin etummaisille voidaan laittaa jalkajouset, ja toisessa rivissä olevat suojaavat etummaisia keihäillään. En kyllä ole varma lähteestäni, ettei sen puoleen...
-J
-
Routamieli
Olikohan se cityguard? lista missä voi tehdä warrioreille siten että vain eturankilla on jouset ja takana keihäät. Näin voi ampua eturankilla, eikä tarvitse ostaa koko unitille RCeitä. Ideahan perustuu ilmeisesti siihen että etummaisten ase kerätään talteen tämän kuollessa
Blacguardeille tälläista optiota ei tainnut kyllä olla edes siinä...
Saatan olla väärässä, mutta olen melko varma että jossain erikoislistassa sai tälläisia warrioreita
ehkä... kai... unohtakaa...
Saatan olla väärässä, mutta olen melko varma että jossain erikoislistassa sai tälläisia warrioreita
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
-
Routamieli
-
zakug_the_insane
-
Routamieli