"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara.net miitti Ropeconissa "Aftermath"

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Matti N
Ylläpitäjä

Sotavasara.net miitti Ropeconissa "Aftermath"

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kuva
(klikkaa isompi kuva)

Siinä, huikea miittimme. Suurin osa oli pelaamassa tai ei vain tiennyt miitin sijaintia ja kellonaikaa (ja/tai ei kiinnostanut), joten ei ihan sitä sataa henkeä sinne tullut.

Nomutta the fewer the better tms.

Ensvuonna vois sitte kattella jos sais oikeen ängettyä kunnolla johki silleen oikeen isompana proggiksena tuo miitti, tai sitten järjestää off-conina ihan erikseen joskus (anyone up to the task? ;) )

Kuvassa olijat voivat pistää itse alle kuka tuossa kuvassa on. Ihan etten tässä riko "yksilönsuojalakia" tms. :roll:
Viimeksi muokannut Matti N, Su 28.09.2003 21:20. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Jooh, en mina kyllä tiennyt paikkaa :)
(Milläs nimella tuo mies jolla on musta "hame" jossa liekki kuviointi on, täällä sotussa pyörii.. ainakin bofferi turnajaisissa hyvin pärjäsi :) )
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Matti N
Ylläpitäjä

Sehän on fake.
Walloittaja
Viesti:

jaaps, kukas sinä weekkis olet noista? :roll:
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Matti N
Ylläpitäjä

Se semmonen ruman näkönen jätkä just ihan tossa kameran takana.
Walloittaja
Viesti:

Weekender kirjoitti:tossa kameran takana.
Et siis ole kuvassa? (jos kameran "takana" piileksit?)
Matti N
Ylläpitäjä

Walloittaja kirjoitti:
Weekender kirjoitti:tossa kameran takana.
Et siis ole kuvassa? (jos kameran "takana" piileksit?)
Loistavaa päättelykykyä :D

(täähän menee ihan chatiks nytte..)
Walloittaja
Viesti:

Jep, lopetetaan sitten tähän :)
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

ei ihan sataa henkeä :) niin itsekin ehdin vasta sunnuntaina ´coniin. toivotaan ensi kerralla enemmän väkeä..
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Munki piti tohon tulla mutta lähdinki jo lauantaina vähän aikaisemmin kuin oli tarkoitus =)
Kun tuli tylsää kun ei tullu figut mukaan.. =/
Ja 15min yöunet niin ei kauheesti mitään jaksanu enää =P
Rahatkin loppui niin ei voinut Batterya ostaa x)
"If it bleeds, we can kill it."
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Olin vartin myöhässä, eikä ketään enää näkynyt. Weekenderin huomasin juuri kun mies nousi bussiin, well ensikerralla sitten.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Miitti oli liian ajoissa ja tulin "oikeaan" aikaan sinne... Siellä oli onneksi ihmisiä(joista harmittavan suuri osa oli tupakkitauolla :roll: )... Mutta minua oli Conissa miltein mahdoton olla huomaamatta erittäin "hienon" munkinkaapuni takia :D ... Eli jos näit Conissa epämääräisen figuilijan näköisen otuksen Munkinkaavussa(vyöllä vasara ja kaulalla Van Horstmann's Speculumm), niin se olin minä :) ...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

mäkin menin 10minuuttia myöhässä eikä silloin ollut ku jotkut muut 2tyyppii siellä
10 minuuttia meni ettiessä oikeeta paikkaa
Matti N
Ylläpitäjä

makebou. kirjoitti:mäkin menin 10minuuttia myöhässä eikä silloin ollut ku jotkut muut 2tyyppii siellä
10 minuuttia meni ettiessä oikeeta paikkaa
Jahas. Miitti alkoi klo 17.30 niinkun tuolla toisessa postissa ilmoitettiin, ja itse olin AINAKIN 17.45 asti siinä, joten miten saatoit olla 10min myöhässä ettei siellä ollu ketään?
Icingdeath

Viesti Kirjoittaja Icingdeath »

Ghe'dahlg kirjoitti:Miitti oli liian ajoissa ja tulin "oikeaan" aikaan sinne... Siellä oli onneksi ihmisiä(joista harmittavan suuri osa oli tupakkitauolla :roll: )... Mutta minua oli Conissa miltein mahdoton olla huomaamatta erittäin "hienon" munkinkaapuni takia :D ... Eli jos näit Conissa epämääräisen figuilijan näköisen otuksen Munkinkaavussa(vyöllä vasara ja kaulalla Van Horstmann's Speculumm), niin se olin minä :) ...
Öh, en tiennytkään että Van Horstmanns Speculumm on pahvinen riipus jossa on hopeisesta kartongista leikattu vasara...

Minä olisin tullut myös miittiin, mutta ikävä kyllä jouduin lähtemään pois ennen sitä.
Enemy of my enemy is my friend
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

hihhoo.. olen tuo oliivihko jamppa tuolla jossain taka-alalla.

weekender ja pari muuta jotka lähti siitä ekana meneen.. sieltä tuli sitten muutaman minuutin jälkeen kahta kauheammin porukkaa paikalle, maalausihmisten muodossa ja niin eespäin. :)

nyt kohta pesulle ->
gaming since '92
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

Weekender kirjoitti: Jahas. Miitti alkoi klo 17.30 niinkun tuolla toisessa postissa ilmoitettiin, ja itse olin AINAKIN 17.45 asti siinä, joten miten saatoit olla 10min myöhässä ettei siellä ollu ketään?

can you read?
makebou. kirjoitti: myöhässä eikä silloin ollut ku jotkut muut 2tyyppii siellä
Tupets

Viesti Kirjoittaja Tupets »

Hihhei,

Tuolla ihan takanatakana piileskelen, pehko vain näkyy.

Tuli sitä jonkun verran miittiin ilmaantumattomia sotulaisia viikonlopun aikana bongattua. Ei jaksanut tosin paljoa "hei ooksä se yks jäbä sieltä mircistä!?" -läppää heitellä :).
NiTessine

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Joo, olen se kaveri jonka takana Tupezz on piilossa.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Eih! Olin draftaamassa joidenkin tyyppien kanssa alakerrassa ja aika meni kuin siivillä ja sitten huomasin että kello oli jo yli 6. :( Näin kevyesti sanottuna "ketutti" hieman... Mutta näinhän mä muutamia tyyppejä täältä. (Voiko olla huomaamatta 100% Jamopower -paidan?) Mutta jos näitte viininpunapaitaisen mustapipoisen hyypiön niin se olin mä.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”