[Modedit: Siirsin oikeaan foorumiin. - Vlad]
Eldar witchblade?
Eldar witchblade?
Voisko joku kertoa mistä mä löytäisin tolle säännöt ku selailin tota codexia enkä löytänyt mistään 
- The Captain
- Valvoja
On tosiaan hämmentävää, etteivät ole viitsineet kirjoittaa sitä uudestaan Eldarien omaan codexiin. Codexissa ei muistaakseni ole edes viittausta sääntökirjaan kyseisen aseen kohdalla, eikä kukaan kuitenkaan enää codexin ostettuaan vilkaisekaan sääntökirjan listoihin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Armageddon
-
Baharroth
singing spear = kahen käden keihäs jonka voi heittää 12" kolme kertaa heittäjän voimalla (eli esim. Farseer viskoo tätä S3 x 3 =9, se myös aiheiuttaa D6 penetratioon vechileitä vastaan, (niin kuin kaikki muukin
) jos heität keihään, et voi samalla vuorolla käyttää sitä lähiksessä.
ymmärsitkö?
eli witch blade josta pulitat enemmän pisteitä etkä saa kahen aseen attackia closiksessa, mutta voit heittää tämän ja tällöin et käytä lähitaistelussa sillä vuorolla
itse kysyisin tätä, sääntökirjan mukaan w.bladekin triplaa voimaan, joten voinko käyttää sekä spearia ja bladea lähiksessäkin vechileitä vastaan.
( pelattiin tässä kerran peli jossa dredi pääs councilin kimppuun ja ne seiso sitten vain paikallaan siellä kun ei tiedetty triplataanko voima myös lähitaistelussa :?)
ymmärsitkö?
eli witch blade josta pulitat enemmän pisteitä etkä saa kahen aseen attackia closiksessa, mutta voit heittää tämän ja tällöin et käytä lähitaistelussa sillä vuorolla
itse kysyisin tätä, sääntökirjan mukaan w.bladekin triplaa voimaan, joten voinko käyttää sekä spearia ja bladea lähiksessäkin vechileitä vastaan.
( pelattiin tässä kerran peli jossa dredi pääs councilin kimppuun ja ne seiso sitten vain paikallaan siellä kun ei tiedetty triplataanko voima myös lähitaistelussa :?)
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
Ei nyt ihan noinkaan. Elikkäs: Singing spear woundaa aina 2+:lla (antaa savet normaalisti) ja vechileita vastaan triplaa strenan (9).sarathain kirjoitti:singing spear = kahen käden keihäs jonka voi heittää 12" kolme kertaa heittäjän voimalla (eli esim. Farseer viskoo tätä S3 x 3 =9, se myös aiheiuttaa D6 penetratioon vechileitä vastaan, (niin kuin kaikki muukin :
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Armageddon
Ei löydy Witchbladen tietoja Eldar codexista, vaan ne pitää etsiä sääntökirjasta (s. 195)IG general kirjoitti:jaa mitä? et löydä witchbladen tietoja codexista? nehän on siä wargearissa sivulla 36, vai tajusinko väärin?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
HÄH?!? Mun codexista toi kyllä löytyy, ja sääntökirjaa en edes omista, ja silti tiiän miten se toimii, koska luin sen codexista (TADAAPizza=Abu kirjoitti:Ei löydy Witchbladen tietoja Eldar codexista, vaan ne pitää etsiä sääntökirjasta (s. 195)IG general kirjoitti:jaa mitä? et löydä witchbladen tietoja codexista? nehän on siä wargearissa sivulla 36, vai tajusinko väärin?
- Henri Ketonen