ajattelin aluksi tehdä highbornin leikkaaamalla cold one knightistä jalat ja liittämällä sen blackguardin ylä vartaloon, mutta onko se hyvä idea?
vai pitäisikö käyttää malus darkbladen osia? mutta kertokaa omista kokemuksistanne ja liittäkää vaikka kuvia!
Kuinka tehdä highborn?
Näitä topikkeja on, mutta ne ovat hukkuneet jo muun kaman alle.
Delffien kaikki samppionit ovat suht komeita, joten niistä voi tehdä highbornin tai noblen ihan sellaisenaan. Mulan käy ja niin käy muuten cold one knight samppikin.
Itse leikkasin executionerin kahtia, samoin cold one knightin ja liitän ne lähiaikoina yhteen.
Delffien kaikki samppionit ovat suht komeita, joten niistä voi tehdä highbornin tai noblen ihan sellaisenaan. Mulan käy ja niin käy muuten cold one knight samppikin.
Itse leikkasin executionerin kahtia, samoin cold one knightin ja liitän ne lähiaikoina yhteen.
noh mä tein mun oman malus dark bladesta (naama kannattaisi vaihtaa mutta en jaksa) jolle laitoin viime edikan dark elf general on cold onin käden ja otin kädestä se speain pois ja aloi hiomaan sitä kättä oikean kokoiseksi ja sitten kun se oli (tai tulee olemaan
)
niin otat sen pää siitä kädestä pois ja laitat siihin tilalle kilven...
niin otat sen pää siitä kädestä pois ja laitat siihin tilalle kilven...
no niin no...
No se cold one knight+sea dragon cloak- juttu onnistuu niin helposti, että hankkii vaikka Cold one knight herkkusienen ja Malusin, jolta saat sitten sea dragon cloakin ja vaikka vielä sen cold onelta Spitelta sen maheen pään jota voi vaikka vähän vielä konffata
Sitten vaan härdelöimään sen champan käsiä jos haluaa ja voilá! Siinä meillä highborni..
Sitten vaan härdelöimään sen champan käsiä jos haluaa ja voilá! Siinä meillä highborni..
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
Not all those who wander are lost.