"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara.net miitti Ropeconissa "Aftermath"

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Jeps. Onnistuin missaamaan miitin. Harmittaa, mutta tulipa nähtyä riittävän monta sotulaista ihan muutenkin. Ehkäpä ensivuonna niin isoa lappua, että murhekin näkee lukea päin kylttiä kävellessään.
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Minä varmaankin näin sinut, ja jamopowerin kanssa :)
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Ehkä ensivuonna voisi sopia valmiiksi paikan missä tavataan. Jamo ja muut fb turnauksessa pelanneet valitteli, ku tuo miitti oli sen turnauksen päällä.

Minä olen tuo oikealla kalliolla istuva nelisilmä.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Mäkin olin pelailemasa tuon miitin aikoihin, joten eipä pahemmin paikalle ehtinyt (ettei sikäli, enpä olisi muistanutkaan missä se oli). Kannattas varmaan ens vuonna (jos miittiä silloin tulee) lämästä se yölle tai aikaisin aamulle, jolloin turnauspelit ovat varmasti päättyneet tai eivät ole alkaneet. Aikataulut turnauksissa kun voivat venähtää aika ilkeästi ja jos se miitti on sit sovittu tauolle, voikin huomata että parin kierroksen jälkeen se onkin aivan peliä.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

enpä miittiin jaksanu raahautua..

mutta olin se villapipopää joka hiihteli ympäri dipolii
The small boys have come to see me hang
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

*repeää täysin kun näkee Pertzin kuvassa*
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Eli eihän se nyt loppujen lopuksi ollutkaan mikään kauhean massiivinen miitti. Tulin sinne hiukan myöhässä kun oli juuri silloin ollut maalauspuolella jotain tärkeää hommaa.
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Juuh mä oon tossa toi valkeessa t-paidassa joka näyttää pirun sarvia... kiva oli tavata ihmeisiä ja muutenki koko con oli kiva. Aika moni tuli minua jo moikkaamaan perjantai-iltana
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Meikäläinen näkyy kuvassa toisena vasemmalta. Tyhmä ilme, lyhyt tukka ja staff paita.
Mullakin on kuvia miitistä, mutta meikäläiseltä laukes tietokone perjantaina ja viikonloppuna ei yllättäen ollut aikaa katsella, että misää vika. Elikkäs saadaan tosta meijän kuninkaastakin kuvia verkkoon myöhemmin ;)
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

Jep, jep olisin kylllä tullut miittiin, mutta oli turnauspeli pahasti kesken... ens vuonna sitten...
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Enpä miitin aikana conissa ollut, enkä ollut muutenkaan mutta jos joku huomasi musta lätsäsen pikku pojan harhailevan figuja kattelemassa sunnuntaina niin sait kymmenenoikein!
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Juu miitti tuli missattua mutta ainakin seuraavat vasaralaiset bongasin ja tunnistin:

Weekender, Hellbender, M Salava, VJ, Ninnu, Black scars, El, MakeH, Mehustaja, Pikku, Chrono, McJukkis, Eetsa, Lepralaiset, Zarathrustian, VonCarstein (etkös se ollut sinä joka kyselit siitä kypärän väristä), Psy-Coma, Fake, Kaaospojat, Dolmot, Tneva82, Ishmael, Colonel Mullen, The Captain, Migsula, J.P, Baldur, Triac ja varmasti lukuisat muut
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Missasinpa itsekin miitin (peli juuri silloin menossa), vielä kun olin tehnyt elämääkin hienomman nimilapun ja tienkin onnistuin hukkaamaan sen heti lauantai aamuna. Mutta bongasin sieltä joitakin tapauksia täältä sotusta. Varsinkin tuota 100% Jamopoweria oli vaikeaa olla huomaamatta :D
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Kyllähän sinne miittiin tuli raahauduttua, mutta n. kaksikymmentä minuuttia myöhässä, jolloin Sotulaisia taisi olla enää paikalla aika pienellä prosentilla. Tai ainakin aika pienellä prosentilla paikalla sillä hetkellä oleskelleista henkilöistä käytti nimilappua... Eli ei ainakaan pituudella pilattu tuo miitti.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

jamopower kirjoitti: VonCarstein (etkös se ollut sinä joka kyselit siitä kypärän väristä)
Jep ;)
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Noh tuonne miittiin en tullut kun oli turnaus peli kesken. Mutta tuli sitä Murhe, Jamopower(kiva peli ;)), the Captain ja m.salava bongattua.
Zyder

Viesti Kirjoittaja Zyder »

Jep. Sinne tuli sitten Weekkiksen lähettyä lisää porukkaa, jotka oli vasta sit löytäny paikalle, mutta silloin ei kenelläkään enää ollut kameraa joten lopuista ei saanu kuvaa... :?
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
Dean Andersson

Viesti Kirjoittaja Dean Andersson »

Multa unohtu nimilappu. Olen toi vaaleensinipaitanen tyyppi tossa keskellä.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Noniin. Sainhan vihdoinkin kuvani nettiin.
Mukana myös
kuva coni miittistä.
DwarfLord

Viesti Kirjoittaja DwarfLord »

Mullaki tuli missattua. Mutta kuka toi nike lätsäpäinen tyyppi on tuol oikeella? :)
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
- Old Dwarf Saying

Olen Ircissä Channulla #makkaralahti , #sotavasara QuakeNetissä
Nimellä Immuuni
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”